Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mama van 3, Dat hebben ze hier ook een tijdje gedaan... Ik heb ze uiteindelijk maar laten huilen maar je wordt er moedeloos van!!!

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Fijn dT het leuk was!! Ja kinderfeestjes zijn ook doodvermoeiend!!

Ja we laten ze ook maar huilen, want als we ze op schoot nemen blijven ze ook huilen, dan maar in de box en af en toe even mij laten zien zodat ze weten dat ik er wel ben..

3. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Oh, die huilmomentjes rond etenstijd 's avonds vond ik ook zo verschrikkelijk. Krijg er nog de kriebels van, als ik eraan terug denk...Dus hierbij een digitale opsteker, voor alle mama's die nu in die fase zitten...

Heb gisteren de kleine van een vriendin vastgehouden. Kleine man is nu 6 weken oud. Moest er echt weer aan wennen; dat hij zo klein was, en zo licht en zo "breekbaar". Maar vond 't wel weer ff heel erg leuk. Wij hebben op dit moment echt een babyboom in onze omgeving. En dan begint het bij mij toch ook wel erg te kriebelen hoor, hihi.

4. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamav3, das hier ook standaard onder etenstijd, willen alleen nog wel op schoot, maar niet in bed. Laten ze idd ook huilen en af en toe een aai over de bol. Herken het ook nog van de andere twee.
    @josuus spannend de 20 wk echo, maar zal idd gewoon goed zijn!
    @linneke, oooooooooh kindercerjaardagen heul gezellig maar zo slopend! Onze kinderen zijn allemaal ( nu helemaal met k en j erbij) binnen twee weken jarig dus wij vierden het altijd al in 1 keer. Vind het altijd gezellig, behalve THE dat after hihi.
    @ rave en nikki, hoe gaathet nu? Las dat m.ila ook vandaag nog niet over gebracht kon worden??

5. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier ook 3 verjaardagen in 1 gevierd haha Ik ben zelf 4 oktober jarig en scheel dus precies een week met de jongens! Vroeger vierden wij thuis ook 4 verjaardagen tegelijkertijd! Mijn 2 broertjes, mn moeder en ik zaten zo dicht op elkaar dat dat ook gelijk ging haha

6. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @mama van 3 heel herken baar hier huilen ze ook we gaan dan meestal wandelen, dan slapen ze wel maar ben je weer terug gaat hun mondje weer vol open. we leggen ze dan in de garage heel zielig maar dat gekrijs gaat door heel het huis en onze oudste gaat dan ook douchen en naar bed dus die heeft ook haar aandacht nodig, ik voelde me een slechte moeder door dat ik dat deed, maar heb er met meer over gepraat en die zeiden, je bent een slechte moeder als je je oudste niet meer de aandacht geeft en dat die niet meer kan slapen door dat gehuil. en als zei opbed ligt krijgen hun eten en is het klaar meestal..

@silvia meis doe kalm aan, en zoek hulp als je het niet meer ziet zitten, this niet niks...

@linnipinneke pfff ja altijd leuk maar druk druk

@josuus geniet van de echo

@ net bevallen dames hoe gaat het bij jullie??

7. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag weer afspraak bij de gyn. als goed is kunnen ze nu de echte termijn bepalen. heb voor de zekerheid alle dingen die ik wil zeggen opgeschreven want als ik daar zit enb voel me op dat moment goed,en ze vragen hoe het gaat zeg ik goed hahaha.

en zag toch dat eer een aantal dingen zijn die ik kwijt moet. zoals 3x pweek hoofdpijn.
    3 dagen beetje bloedverlies gehad afgelopen week.
    al 5 x s nachts wakker geworden met harde kramp in mn buik - net als kramp in je kuit.
    sinds 3 dagen last vanbuikpijn.
    en elke dag last van steken/trekken bovenbeen richting bil en dan verder richting onderrug. en op t werk(vooral nachtdienst) zelfs allebei de kanten.

ben benieuwd wat ze zeggen over het feit van tillen op t werk.
    moet per dag gemiddeld 2400 kg tillen .is best wat als ik t zo even uitreken btw.....

mn kleine vent gaat mee deze keer. ben benieuwd of hij t een beetje snapt.

8. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Hoi dames. Hier gaat alles wel goed. Ik zit sinds gisteren in het ronald mcdonald huis. Mijn man is vandaag weer aan het werk gegaan en mijn moeder en mijn zoontje zijn hier bij mij om mij te helpen. Ik kan nog niet zoveel alleen. Heb best last nog van de wond, maar die loopt ook bijna van zij tot zij en van binnen is t ook aardig kapot. Helaas is vooral het slapen hel moeilijk terwijl ik echt kapot ben.

Gelukkig gaat t met de kleintjes steeds beter! Amy heeft gisteren een dagje onder de lamp gelegen omdat ze een beetje geel zag. Vandaag is er weer bloed geprikt, maar de uitslag was nog niet binnen. Dus dat is nog even afwachten. Verder krijgt ze een paar keer per dag een flesje en dure drinkt ze dan binnen no time leeg.
    lynn heeft gisteren voor t eerst een flesje gedronken. Dit ging ook al heel goed! Vandaag heft ze om 4 uur de mri scan. We hopen daar zo snel mogelijk de uitslag van te hebben want afhankelijk daarvan mogen we misschien in de loop van de week al weer naar hengelo!

9. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ooo meis hoop voor jullie dat het allemaal goed is en dat jullie als gezin weer naar hengelo kunnen, is voor man lief en fam een stuk rustiger!! we duimen voor jullie

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hallo!!

Alles goed dames?!!lees wel aardig positief nieuws over de net geboren meiden!!

en t huiluurtje...hier ook hoor!Bij ons gaat de babyfoon vaak gewoon op stil..ga vaak we; eventjes een keer luisteren maar idd ff tijd voor de oudste hoor!!

zoals nu is t ook lastig....hebben ze net de fles op en zijn moe dus leg ze in bed en dan huilen ze vaak eventjes...en de ene keer wordt ze niet wakker maar soms ook wel met als gevolg een oververmoeide peuter...maargoed ze zal er ook aan moeten wennen!!!

xx

11. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    He bah! Vandaag nog geen plek voor M ila in het andere ziekenhuis! Echt balen. Vind dat die twee gewoon bij elkaar moeten zijn! Maar ook dat je het ouders niet aan kunt doen om tussen 2 ziekenhuizen te moeten pendelen. Kost gewoon 2x zoveel tijd en energie! En ook qua planning etc is dit zo vervelend! Elke ochtend weer de hoop dat ze samen liggen, en elke dag dan weer die teleurstelling en alles weer omgooien omdat je toch naar 2 ziekenhuizen moet!

Ik baal er even van!

Met de meiden gaat het wel heel goed!
    T ess is een echte bikkel, gister tijdens het buidelen begon ze te zoeken, en tilt haar eigen hoofd al op en draait hem om!

Mila heeft nog steeds de low flow in haar neus,
    Maar gaat verder ook hartstikke goed!

Rave: wat fijn dat het bij jullie zo goed gaat!

12. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    @nikkijane wat erg zeg dat jullie dames nog steeds in 2 ziekenhuizen liggen. Daar is dus echt niet over nagedacht. Wat lijkt me dat inderdaad vermoeiend voor jullie. Ik vind het al ' lastig' dat mijn meiden op 2 verschillende afdelingen liggen. Heb daardoor soms het idee dat ik tussen ze moet kiezen. Helemaal omdat ik in principe 24/7 bij amy mag komen en bij lynn op gezette tijden niet en dan moet o ik voor de tijd bellen of ik kan komen.

13. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Wat lastig, 2 verschillende zh/afdelingen... Sterkte meiden want het is al niet makkelijk je kleintjes in een zh te hebben maar helemaal niet op zo'n manier!!!

@hier, weer bijgekomen van t feest van gisteren... Alleen zit Noah overduidelijk in een sprongetje! Da's ook erg vermoeiend... Heel erg huilerig en wil de hele tijd je aandacht! Snap t wel want hij kan nu zich optrekken maar hij wil meer maar dat lukt hem niet... Alleen zie je kyan dan zo heel zielig zitten te spelen, zo van mag ik alsjeblieft ook een klein beetje aandacht. Zo zielig!!!
    Voorheen vielen de sprongetjes gelijk maar dat is dus ook klaar...

14. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Even een test, mijn acc. doet het niet ofzo...

15. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi dames alles was weer goed bij de gyn!!!

@nikkijane he bah wat vervelend voor jullie dat ze nog niet samen bin een ZH liggen jullie meiden!! lijkt me hartverscheurend om ze niet bij elkaar te kunnen zien!!! konden ze ook gen info geven of dit deze week wel zal gebeuren???
    @rave hopelijk mogen jullie meiden ook gauw bij elkaar! kan je samen van ze genieten!

dikke knuffel voor jullie!!

sorry meiden als ik verder weinig hier ben! druk en moe hierzo. werk en mn ventje is even wat vermoeiend ook al is de moeheid al wat minder.

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  17. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @josuus, wij hebben net te horen gekregen waar we volgende week heen gaan! Het is de eemhof geworden!

18. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik zeg.... Koffie linnepinneke!

19. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Hi dames! Ik durf t bijna niet hier neer te zetten, omdat ik t zelf nog niet helemaal geloof ofzo...maar...onze dames gaan vandaag naar hengelo! Het vervoer van lynn staat geplant om 11 uur, dat van amy gaik zo nog ff navragen.

20. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Vandaag is het dan zover! Mn mannetjes zijn 1 jaar!!!!

Deel Deze Pagina