Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Gefeliciteerd met jullie boys linnepinneke!

2. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Linnepinneke, eemhof is leuk :) Veel plezier! en nu in het eggie natuurlijk, gefeliciteerd met je boys, wat kan een jaar snel gaan hè!

Ooohhh Rave, wat fijn! Lekker je meisjes in de buurt.... Ziekenhuis dicht bij huis eigenlijk...?

Zo ff mn oudste naar school brengen.... daarna lekker ff op de bank HNTM kijken van gister avond.... dan maar ff stofzuigen op mn dooie gemakkie en weer ff bankhangen.... wat we daarna doen zien we wel....

Joeppie, inmiddels 34 weken! Weer een week erbij :D

3. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ooo rave wat geweldig zeg!!!!
    @linnepinneke gefeliciteerd!
    @ candijtje 34 week al weer top ga zo door

4. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Linnepinneke: gefeliciteerd met je jongens!
    Candijtje: je gaat goed!!
    Rave: fijn zeg!

Hier: vanmorgen weer gebeld met Neo. M ila blijft steeds een bol buikje houden. op de foto's is niks te zien, ze poept ook goed. Maar ze vragen zich toch wel af waar het vandaan komt.

Er moest nog visite gelopen worden, dus het is nu nog afwachten of M ila uberhaupt wel naar het andere ziekenhuis mag... ik kan om half 11 weer bellen, dan weten ze meer... en als ze wel mag, dan is het nog de vraag of er plaats is natuurlijk.

T ess begint nu ook een bol buikje te krijgen, ws doordat ze de voeding opgehoogd hebben. Ze spuugt ook een beetje, dus i's even experimenteren wat ze aan kan. Verder 2x een 'dipje' gehad, maa dat mag, en ze hersteld zichzelf, dus dat is mooi (dipje is dat ze even stopt met ademen, en daardoor haar hartslag erg laag word).

ik ga vanmiddag even naar 1 van de meiden met mn ouders, en vanavond gaan we samen buidelen...

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hiep hiep hoera N & K 1 jaar!

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mm7, we zijn van plan om sowieso in hilversum te gaan winkelen dus koffie gaan we zeker doen!!!!

7. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ff showen

8. linnepinneke.. wat een mooie dag om verjaardagen te vieren.. ook hier een party.. maar jij van harte me de 1e verjaardag!! van de boys!!

Rave: Super nieuws!! meid gaaf geniet er van.. hoe is het met jou en je mannetje.. en de grote!!! brus!! weet niet meer)

meiden hier 2 snotterige kinderen.. e veel aan de huil en niet fit.. zouden het dan nu de tanden worden..
    we zullen zien..

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Linnepinneke GEFELICITEERD met de boys 1 jaar alweer!!

All ben ook druk maar lees zeker mee!!

X

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Linnepinneke ook hier van harte gefeliciteerd met je jongens, echte dreumessen nu :D

Rave wat fijn zeg dat ze in Hengelo komen, scheelt een hoop stress ;)
    Ik moet donderdag met S en L bij de ka zijn in het ziekenhuis,,,zullen we een bakkie doen daar? ik heb afspraak om 9.30 kijk maar of je r bent of niet ;) niks moet natuurlijk.

Yippie gefeliciteerd met je mannetje. vanavond lekker taartje eten ?

de rest allemaal een knuffel ;)

11. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Missa, wat een lekkere meiden zeg, hollands welvaren!

Nikkijane, mooi fotoos op je hyves hoor, heerlijk buidelen! Zijn ze nu al samen in het martini of nog geen plek voor Mila?

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden....hier ook erg druk gehad dus even kort bijgelezen

Dysmatuur is dat het gewicht te laag is voor de duur van de zwangerschap, mm ik denk dat die van jou of een van jou daar ook onder valt.

Schommelstoelen, hier echt een uitkomst sjaantje. Inmiddels al weer geruime tijd geleden verkocht. Gaan als warme broodjes op marktplaats :) voor 100 euro per stuk verkocht.

Meiden met kids in het zkh heel veel sterkte, ik weet hoe zwaar het is.

Linnepinneke van harte gefeliciteerd met jullie mannen!

Silvia doe je wel rustig aan en denk je ook aan jezelf

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Nog even een spam voor een ieder die nog niet op hyves of fb heeft gekeken

14. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Beide zussen zijn nog niet samen. Ze hebben nu in het martini wel gezegd dat het eerste plekje wat er vrij komt voor M ila is, maar het ligt er gewoon erg vast.
    Hopelijk liggen ze snel bij elkaar.

Gister lekker gebuideld met M ila en vanmiddag ga ik naar T ess om te buidelen en daarna nog even naar M ila om te tutten... Ws donderdag dan anders om en we hebben besloten vrijdagavond een avond thuis te blijven... Is moeilijk, maar we willen ook graag even een avondje quality time met ons andere kleintje!

Ben namelijk zelf ook moe, dus een dagje rust is ook wel belangrijk voor onszelf...

15. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @nikkijane, groot gelijk meid! Je moet ook aan jezelf en je gezin thuis denken! Anders hou je het niet vol hoor!!! Ik hoop dat er snel plek is voor je meisje!!!

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hellloow....nacht voeding weer gehad manlief moet over half uur op daar wacht ik vaak maar op anders slaap ik net weer wordt ik weer wakker..schiet nie op daarna weer verder slapen iig!!

Nikkijane ik las op hyves dat mila overgeplaatst wordt gelukkig hey dit is geen doen toch!!
    Rave hoe is het met jou meiden?
    Zwangere dames hoe is het met de buukskes?denk aan julloe met nog wat warme dagen in het vooruitzicht hoor!

Hier alles.goed ben vorige week nog ff wezen wegen en onze beer weegt nu 5800 gram en skye een kilo lichter 4800 gram!!!!!jax mocht dus.omhoog met voeding maar ik kreeg er gewoonweg niet meer in...andere.fles gepakt met andere speen beetje nutrtiton erdoor want anders ging t te snel en was t spugen gevolg twee super tevreden kids!!gaat hartstikke goed!!
    Heb ook een schommelstoeltje aangeschaft zo wat een uitvinding!!worden ze lekker koe in kunnen ze daarna hop naar bedje toe geen miskoop dus...
    Wel.zijn ze alledrie aan de dunne...pfff niet grappig waant je blijft verschonene...
    Nou meiden roy die kag er zo uit kan ik weer verder pitten haha!!

Xxsie

17. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hallo dames!
    M is gister idd over geplaatst. Ze ligt nu weer naast haar zusje!
    Ze wegen nu beide 1510gram, dus gaan goed qua gewicht!

Kregen van de kinderarts van het umcg nog een excuses dat het zo niet had gemoeten met de meiden. Ze waren er vanuit gegaan dat ze eerder bij elkaar zouden kunnen liggen. Dus dit was zo niet de bedoeling.
    Maar goed, het is opgelost!

Rave: hoe gaat het met jou en de meiden?! Zit je nog in het Ronald mc Donald?

Candijtje: jij gaat goed He?! Hou je het nog wat vol met deze warmte?!

Ik ga zo maar eens mezelf en kleine man in de kleren hijsen, en dan om half 10 richting het zh.
    En dan vanmiddag samen met ons mannetje op bed! Heb ik nu al zin in! Ben moe moe moe!

18. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Fijn Nikki dat je meiden samen liggen, en ze groeien lekker! hebben ze het er al over gehad wanneer ze evt. naar huis mogen, met een bepaald gewicht.... uit de couveuse ofcourse zichzelf warm houden etc.?

Ja hier gaat het goed, ruim 34 weken alweer... begin het wel zat te worden hoor, kan zo weinig :( Slapen gaat steeds minder lekker, maagzuur speelt continu op... blegh, maarja hoop op nog een week of 2,5 met 37 weken wat actie, maarja afwachten dus, a.s. maandag weer controle...

Benieuwd hoe het met rave en haar meiden gaat inderdaad...

Skye & Jax groeien ook lekker zo te lezen, grappig die kilo verschil!

Zo dochterlief naar school brengen en dan maar ff kijken wat de dag brengt vandaag, tword weer lekker weer! Kalmpjes aan!

19. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Het is natuurlijk afhankelijk van hoe de meiden het doen, maar ze verwachten dat ze tot ongeveer de uitgerekende datum in het zh moeten blijven...
    Idd moeten ze zich goed warm kunnen houden, goed drinken, goed groeien en temp vasthouden etc... En boven de 2 kilo wegen.

Ze moeten eerst maar eens leren drinken uit een flesje. Daar zouden we vanaf volgende week mee mogen beginnen, kijken hoe het gaat!

Ze wegen trouwens beide 1510gram! Wat een toppers He?!

20. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    1510 al, gaat super inderdaad! Toppertjes hoor :)
    Rekenen ze dan echt tot de 40 weken...? Aangezien een 2ling vaak eerder komt of gehaald word, scheelt toch weer 2 of 3 weken toch...? Zal fijn zijn als ze de fles meteen pakken.... Gaat goed met de bv?

Deel Deze Pagina