De bv loopt als een tierelier. Ik kolf nog steeds en dat gaat goed. Wil ze ook echt niet aan de borst hebben, het gast nu zo goed, dat wil ik niet verpesten haha. In het martini zijn ze gelukkig ook niet zo pusherig met aanleggen etc. Het umcg was pro bv, dus had veel het gevoel dat ik me moest verdedigen. Maar ik doe al meer dan ik van plan was, dus ik vind het goed zo! Straks lekker bv uit de fles. Zo lang ik het vol houd krijgen ze bv, die start hebben ze maar weer gehad!
Hier ook veel gekolfd totdat ze naar huis mochten en toen deden ze het in een keer goed met aanleggen. Hier zijn ze naar huis gekomen met 38,5 week
Hier gaat alles prima hoor! Beide dames hebben alleen nog een sonde in hun neus. Verder zijn ze draadjesvrij! @nikkijane, fijn dat jullie dames nu in hetzelfde ziekenhuis liggen en dat alles naar omstandigheden goed gaat! Onze dames mochten eergisteren overgeplaatst worden naar Hengelo dus ik ben weer lekker thuis FF spammen hoor. Gisteren voor het eerst beide dames tegelijk vastgehad!
@rave angel, wat een mooie meisjes!! En wat een fantastisch gevoel he als je ze allebei tegelijk vast hebt!!!!
hey rave gezellige foto's hoor.. oo wat mooi en wat voelt dat alweer lang geleden.. meid genieten nu ze dicht bij liggen.. liefs uit nijverdal
Rave: wat een pracht! Kan niet wachten tot ik beide meisjes tegelijk vast mag houden!! (mag nu nog niet ivm infectiegevaar) Echt prachtige foto's! Al enig idee wanneer de meiden naar huis mogen?! Smis er al iets bekend van de echo van de hersenen? (of heb ik dat gemist?!)
Oh Rave wat een prachtige fotoos zeg, complete mensjes in ieniminiformaat! Rave & nikki, hebben jullie al kaartjes verstuurd? Ben benieuwd naar de kaartjes
Wat een mooie foto's en filmpjes zeg. Daar kan ik bijna niet van wachten. En dan moet ik nog een tijd. Maar ja.... Ben over de helft.... Inderdaad, iemand gaf aan dat ze aan ons dacht met de warme dagen en onze buikjes, het is echt pittig en ben op zulke momenten niet graag buiten. Te warm (wat zijn we toch een zeuren he) Voor de rest gaat het heel goed met mij (ons) Werk nu halve dagen mijn rug is namelijk zo brak dat het echt niet gaat en eigelijk is de ochtend ook al te zwaar. Nou we hebben nu vakantie en daarna maar weer zien anders is het klaar. Heb namelijk al vaak een harde buik uit het niets en dat is toch een teken.... Liniepinneke jammer dat je niet naar de vossemeren gaat had ik wel leuk gevonden.. Maar Eemhof is ook super en daar zijn onlangs alle huisjes aangepast. Eerst de 20 wk echo maar, vind het spannend. We zijn er toch op terug gekomen dat we het willen weten of nou ja ik ben er op terug gekomen mijn man wil het niet weten en ik weet het niet meer wat ik nu wil (hormonen??) Nu laten we het op een briefje zetten als ik me bedenk kan ik toch kijken. En nee we hebben nog niet eerder kunnen zien wat het zijn maar dat komt ook denk omdat wij het er niet over hebben gehad met de gyn dat we het wel zouden willen weten. Zaterdag gaan we weer in de weer met onze tweeling kamer en 8 okt krijgen we de meubeltjes.. Wat een tekst weer zeg, succes met lezen. Groetjes
Nikkijane en rave ben blij dat het zo goed gaat met jullie meiden! Echt toppertjes hoor! Wij kregen Kate en joan mee naar huis toen ze 37,3 waren. Voorwaarde was alle flesjes goed drinken, temperatuur ( maar dat gaat vaak sneller) en boven de 2 kg idd. Het drinken duurde het langst. Vandaag weer naar de ka geweest voor controle. Alles gaat prima, ze groeien goed, hetzij joan iets langzamer dan Kate, maar ze komt ook van verder natuurlijk. Gek genoeg drinkt joan op dit moment meer dan Kate. Joan weegt 3440 en Kate 4445, scheelt dus ook een kilo. Heb idd medelijden met de zwangere dames onder ons met dit weer. Maat voor mezelf ben ik heeeeel blij dat ik nu als niet zwangere kan genieten hihi.
he bietje wat leuk jij ook een kilo er tussen hier ook hihi.. het is wat.. maar inmiddels eten ze hier even veel..
Wij hebben nog geen kaartjes verstuurd. Misschien dat we daar dit weekend ff naar gaan kijken. De uitslag van de mri van lynn was goed. Er zijn geen grote en/of ernstige afwijkingen te zien. wel zagen ze ook op de mri een paar witte plekjes. Dit hoeft niets te betekenen, maar voor de zekerheid krijgt ze wel fysiotherapie om haar ontwikkeling en motoriek in der gaten te houden.
@rave angel, hier heeft Noah geen mri gehad maar wel een paar echo's! De eerste keren waren daar ook witte plekjes op te zien maar net de tijd zijn ze verdwenen... Hoop dat dat bij jullie ook zo gaat!!!
Hier waren op de echo's van de meiden ook witte vlekjes te zien. Maar kleine plekjes, die ook verdwenen. Hoop voor jullie dat dat bij jullie meisje idd ook zo gaat!
Shit! Krijg net een telefoontje van m'n vader, m'n moeder ligt in het ziekenhuis. Ws een ontstoken lever... Hoe en wat weet ik verder ook niet, ik hoor straks meer denk ik.