Nikkijane sjit hey...sterkte.... All?alles goed...Hier zn gangetje!!Twins liggen lekker buiten in de bak te slapen ik t t sunnek love it!! fijne dag x
M'n moeder heeft galstenen. Wel bijzonder, vorig jaar had ze die ook en is haar galblaas verwijderd... Dus zeer uitzinderlijk dat ze dat nu weer heeft. Ze word vandaag nog geopereerd... Gelukkig is dit alles... En geen enge dingen met de lever...
nik sterkte zo hier weer een betere dag pfff ze hebben gister de hele dag gehuild bah zat er helemaal door heen!! heb huilend me mams gebeld en die kwam gelukkig snel, we hebben maar besloten dat ik stop met de borstv en dat ik het ga afbouwen het kost me zoveel tijd dat ik niet meer aan me zelf toe kom en me een melk koe vind en een huishoudster pfff gister aaf zijn ze gelukkig om 8 uur in slaap gevallen tot vanmorgen half zeven en zeven uur TJONGE JONGE GELOOF JE TOCH NIET!!! daarna borst gegeven en weer weg gelegd half 9 waren ze er al weer daarna lekker in de box en om half 10 flesje gegeven en ze slapen nu nog heerlijk!!! morgen vrijgezellen feest dus ff weg van de luiers flesjes huilen...
@missa heftig he...vindt dat ok behoorlijk zwaar zulke dagen...je hebt t super gedaan met de bv toch!!hihi ik heb morgen ook vrijgezellen feets kijk er ook al weken naar uit!!lekker ff wat andrrs we gaan paaldansen ahummm ben erg benieuwd savonds lekker bbqen heerlijk... Nikki fijn dat het meevalt!xxx
Missa: dan is het de goede beslissing! Als je je een melkkoe gaat voelen dan is het niet goed! Hoop voor je dat het nu beter gaat!!
Hallo Allemaal, Hier even een update, nog steeds vanuit het ziekenhuis. Lig hier nu ongeveer 2 weken, begin me nu toch wel opgesloten te voelen. Gelukkig mag ik morgen een paar uur weg soort van verlof Daar heb ik heel veel zin in!! Met mij is alles stabiel de zwangerschapsvergiftiging die is stabiel, wat ik heb begrepen gaat deze niet meer weg zolang ik zwanger ben, maar sluimert hij wat nu het goed gaat met me. De kindjes doen het ook nog prima in mijn buik, eentje had een groeiachterstand, hadden ze de vorige keer gemeten. WOensdag opnieuw gemeten maar toen viel er niets meer te meten, ze konden er niet meer bij omdat de kindjes half over elkaar heen liggen en onder mijn botten liggen. Dus de echo waarop er een groeiachterstand te zien was, is ook niet meer zo betrouwbaar, dus wie weet is die achterstand er wel nooit geweest. In elk geval is het jongetje nu wel ongeveer 5 pond en het meisje ongeveer 4. Dus zo'n grote achterstand is het nou ook weer niet. Voor de rest elke dag een CTG en bloed prikken en urine inleveren. En morgen moet ik 2 keer een CTG als ik weg ga en weer terug kom. Oja en dan nog belangrijk nieuws als de kindjes zich niet eerder aandienen dan worden ze niet aankomende maandag maar volgende week maandag gehaald. Het geeft een beetje dubbel gevoel omdat je nu je hier zolang ligt ook van de artsen alle risico's hebt gehoord, en dat maakt het wel spannend of alles goed gaat e.d. En ik hoop dat ze niet naar de Kinderafdeling hoeven, maar dat is afwachten. Ik hou jullie op de hoogte!
@maybe, 10 oktober spannend hoor!! Maar tot nu toe zitten ze nog lekker binnen dus hopen dat dat zo blijft.!!!
Om heel eerlijk te zijn wel ff lekker... Eventjes niet vliegen en plannen. Wil nu wel heel graag naar de meiden toe... Ga aan het eind van de middag weer... M'n moeder is gister geopereerd, kwam wel halverwege de operatie bij uit de narcose, dus dat was erg vervelend, maar daar konden ze niks aan doen. Daarna was de pijn weg, dus dat is mooi. Vandaag al wel naar m'n vader gebeld, maar die neemt niet op, dus weet nu nog niks... Maar zal vast goed gaan, anders had hij wel gebeld!
Even zeuren hoor! Wat een schijtweek!! M'n moeder ligt in het ziekenhuis, geholpen aan galstenen, maar blijkt nu ook een alvleesklier ontsteking te hebben. Kan dus geen eten verdragen... Heeft een sonde in haar neus, die is aangesloten op dunnen darm, zodat de alvleesklier niet hoeft te werken. Ze zit aan zware pijnstilling. Nu afwachten hoe het gaat en hoe lang ze moet blijven. Nu heeft m'n man vanmiddag zijn auto in baggers gereden. Niet zijn schuld, en hij heeft zelf niks, maar toch... Ontzettend balen, kunnen we nu niet gebruiken. Auto rijd nog, maar is niet meer vertrouwd om in te rijden... Dus dat moeten we maandag maar gaan regelen... Klein lichtpuntje: heb vandaag voor het eerst de twins samen tegelijk gebuideld!! Zo ontzettend heerlijk! Zo hoort het!
Maybe, Hoe was je verlofdagje? Spannend hoor 10 okt! Nikki, wat ontzettend rot allemaal, en dan vooral nu... Hoop toch dat je blijft genieten van je twins, en dat alle andere zorgen met je moeder en de auto ook snel voorbij zijn, want dit is natuurlijk voor niemand leuk! Sterkte! En wat een mooie foto zeg van jou en je meiden! Hier heb ik al een aantal dagen drama! Huilen, niet willen slapen, eigenlijk gewoon niks willen! Uuh ik heb het natuurlijk over de twins he niet over mij zelf haha... Hoop dat het snel over is, want vorige week waren ze beide ziek, dus toen hadden we ook weinig slaap.. Morgen en donderdag ochtend theorie cursus, en dan Donderdagmiddag mijn theorieexamen. Hopelijk haal ik het!
Ik heb een nachtje goed geslapen, dus ik kijk al iets positiever tegen alles aan. Gister had ik gewoon een rot moment 's avonds... Voel me nu al een stuk beter! Rave: hoe gaat het daar?! Maybe: hoe was het gister? Mm7: balen zeg! Hopelijk gaat het snel wat beter!! Als je zelf slecht slaapt word je dr ook niet vrolijk van!! Candijtje: je bent alweer 35 weken nu toch?! Je gaat super! Wat is het beleid bij jullie ziekenhuis?! En hoe liggen de kindjes?!
Ff snel bijgelezen.....mooie fotos gezien en weer heftige verhalen gelezen. Meiden in het zkh sterkte nog even volhouden. Nikkij vervelend dat je alles tegelijk erbij krijgt, je moeder, auto pffff prachtige foto op hyves
Het gaat echt niet goed met m'n moeder. Ze is helemaal opgezet, en bol, en ze krijgen het niet weg. Ze weten niet wat het is. Ze hebben haar plastabletten gegeven, maar daar komt bijna geen resultaat op. Ook proberen ze de lucht te laten ontsnappen via een 'schoorsteen' (met zoals bij onze Mila, rectaal een buisje inbrengen) maar daar komt ook geen resultaat op. Ze kan bijna niet ademhalen doordat ze zo opgeblazen is, en heeft niet geslapen door de pijn. Ze krijgt nu morfine, en nu is het weer afwachten wat ze gaan doen en kunnen doen... Echt heel erg kut allemaal! Ze wil ook geen bezoek, is te moe. En ik wil natuurlijk het liefst naar haar toe. M'n vader is ook helemaal kapot, en hij is lichamelijk ook helemaal op (is ook ziek, lang verhaal... Maar heeft hartfalen). Dus hij kan dit er ook niet bij hebben nu... Maak me zon zorgen nu... Echt zwaar kut!
Maybe, benieuwd hoe je het gehad hebt weer even lekker thuis! Spannend hoor, jij bent de volgende dus w.s. met een twin op je buik MM7 vermoeiend he dat gehuil en gejengel helemaal lastig als ze dan ziek zijn en niets is w,s, goed... Nou hopen op beterschap Nog meegedaan met de openhuizen route gister...? Nog belangstelling gehad...? In Baarn is het volgende week, de 8e... Schoonmama gaat er zitten, hoop op wat belangstelling, en anders gaan we w.s. toch maar in prijs zakken, willen het kwijt Rave, hoe is het met jou en de meiden? Geen bericht goed bericht Nikki, gelukkig kan je het nu allemaal wat positiever zien, valt ook allemaal niet mee... alles tegelijk op je/jullie bordje... Heb wel een prachtige foto gezien van beide meisjes op je borst op hyves... heerlijk! Eindelijk samen! Inderdaad ben bijna 35 weken... ben het zat maar ik ga niet te hard klagen hoor, heb gezien bij de meiden hier met een vroeggeboorte dat dat ook niet alles is... Een kindje ligt in stuit de andere in hoofdligging... Ze zitten echt heel hoog tegen mn ribben aan wat heel vervelend gevoel geeft.... Ook voel ik regelmatig een arm/been o.i.d. flink verschuiven net onde rmn borsten, ook auwie! Morgen controle in het ziekenhuis... kids worden gehaald met 37 of 38 weken.... laatste loodjes dus... Aan de andere kant geniet ik ook wel weer van de bewegingen van binnen wetende dat dit de laatste keer is... Maar kijk er toch heel erg naar uit wanneer ze er uit zijn Beetje dubbel dus...
Jee nik, wat een k zooi om het maar ff grof te zeggen! Hoop dat ze er snel achter komen zodat ze er iets aan kunnen doen bij je mama. Zkr in deze tijd met je twee meiden is het fijn als je moeder er gewoon voor je is. En dan ook nog je auto, soms lijkt het alsof alle ellende altijd tegelijk komt! Goed dat je probeert positief te blijven! Mm7 hoop dat de twins snel weer in hun goede doen zijn! En natuurlijk haal je je theorie! You go girl! Candijtje: je bent er bijna!!!!
Candijtje: hier echt exact hetzelfde! 1 stuitertje en 1 hoofdligging (rechts). En ook weten ze m'n ribben en blaas goed te vinden. Het is af en toe net een golfslagbad in m'n buik. Soms pijnlijk en vervelend, maar je weet dat ze nog 'aanwezig' zijn! Ook hier met 37 wk inleiden en ook morgen weer controle, CTG en groeiecho. Ben het ook wel een beetje zat, zeker met dat warme weer, ik houd erg veel vocht vast. Maarrr we zingen het verder zonder klagen uit tot 37 wk!  Nikkijane: heel erg veel sterkte met je mams!! All: fijne warme zondag nog!
Nikkijane: succes meid!!! Denk ook aan jezelf he! En heerlijke foto van jou en je meiden!! Candijtje: 35 weken alweer! Wat gaat t snel! Linnepinneke: veel plezier in CP!! De rest ik leees wel mee hoor.. Vandaag lekker wezen zwemmen met de kids.. Die hebben echt genoten! Uhmm jullie gaan toch wel komen he zondag om 11 uur in Veenendaal?