Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @yippie: maar ik ben er nog wel hihi.

Sorry meiden maar ben superdruk met mn eigen kdv op te richten en dat vergt meer dan dat ik had verwacht. plus natuurlijk de draakjes erbij.....

maar ik denk wel aan jullie!!

knufs

2. ga je nog wel mee dan zondag!!!

3. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha yippie dat was ook mijn vraag aan minnie, haha
    Nikki, weet je al wat meer over je mams?
    In ieder geval idd fijn dat de meiden in Drachten liggen nu! En al uit een flesje ik vind het reteknap hoor!
    Jane, jouw meiden kunnen echt door voor nog geen 1 hoor vind ik, dat zien ze echt niet daar! Vind het ook terecht, ze zijn met 35 weken geboren en we krijgen aaaaaltijd te horen, wat zijn ze klein, dus mogen we (in dit geval jij) er ook best van profiteren!!

Heb er zin in zondag hoor! Foto cameras mee...leuk!!
    Is er trouwens iemand naar het tweeling weekend geweest van Wij jonge ouders in CP de Eemhof? Zag het in de krant staan, grappig al die tweelingen!

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Vindt ik ook!

Wij wilden wel gaan naar het tweelingenweekend maar we hadden besloten om liever in november nog een vliegvakantie te doen dus wellicht dat we volgend jaar gaan dan maken ze er zelf misschien ook iets mee van mee.

Nikki even een knuffel voor jou

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @bietje, ik zit nu in de eemhof en krijg van mensen hier alleen maar de vraag of we voor t tweelingenweekend gekomen zijn... Eh nee, we zijn pas maandag aangekomen... Dan staan ze je raar aan te kijken haha

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Pfff ff ego...ik zit er echt he-le-maal.doorheen...vanacht maar 3u slaap gehad das deze week al vaker gebeurd...ben kapot en de dag duurt nog zoooo lang...ik wou dat ik ze af en toe gewoon eens een middag weg kon brengen zodat ik bij kon slapen...maargoed waar zet je vertrouwd je 3 kindjes af????mijn mams is met vakantie...mn schoonouders passen vrijdag op....maar heb t nu zo hard nodig...echt kan wel janken pffff zo sorry voor mn geklaag ga nog ff proberen te slapen???voordat jade wakker word x

7. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Sjaantje sterkte hoor! Hopelijk gunnen ze je nog even de rust die je zo hard nodig hebt! Zal niet meevallen zo af en toe! Uitkijken naar vrijdag dus ;)

Zal de lijst weer eens ff opzoeken...

8. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    01 Maybe01 rond 15 Oktober Jongen & Meisje
    02 Emesve rond 17 Oktober Jongen &
    Jongen

03 Candijtje rond 25 Oktober Jongen & Meisje
    04 Friesje1978 rond 08 Februari Meisje & Meisje
    05 Josuus rond 25 Februari
    06 mysunshine rond 15 maart
    07 Bella1978 rond 8 april

Meisjes-Mama
    1 Jane1983 => 3 augustus 2010/35+0 Elize (1890) & Naomi (1780)
    2 Bereke => 25 augustus 2010/36+1 L.ore & F.enne
    3
    Yippieajee => 3 maart 2011/38+3 Eva (2930) & Vanja (2070)
    4 Mama van 3 => 19 mei 2011/36+5 Fleur (2745) & Lieke (2675)
    5 Samloes => 27 mei 2011/36+3 Jet (2235) & Mies (2710)
    6
    Bietje1972 => 13 Juli 2011/33+3 Kate (2180) & Joan (1680)
    7 Missa => 22 juli 2011/38+1 Lynn (2700) & Iva (2990)
    8 Nikkijane => 10 september 2011/30+5 Mila (1250) & Tess (1050)

9 Rave angel => 21 september 2011 34+6 Amy & Lynn

Jongen/Meisje-Mama
    1 Silvia009 => 21 mei 2010/37+5 Sanne (2352) & Luuk (2624)
    2
    Naomi33 => 15 september 2010/37+4 Amber (3390) & Thom (3490)
    3 Patroeschka => 03 december 2010/37+2 Carmen (2900) & Devin (2730)
    4
    mm7 => 31 januari 2011/36+2 Isis (2205) &Vinn (2025)
    5 minniemouse25 => 21 maart 2011/33+3 Lynn (1856) & Sem (2080)
    6 Sjaantje85 => 15 juli 2011/37+4 Skye (2706) & Jax (3460)
    7 Sjulie => 10 augustus/38+1 Bracha (2830) & Rhein (2230)

Jongens-Mama
    1 Sannie30 => 27 januari 2010/33+1 Stan (1690) & Wessel (1585)
    2 Linnepinneke => 27 september 2010/34+6 Noah (1910) & Kyan (2280)

3
    Emav => 30 mei 2011/34+5 Tom (2586) & Jurian (2270)

9. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Gisteravond nog met m'n vader gebeld. Op de scan was te zien dat de alvleesklier flink ontstoken was, maar het weefsel er omheen is niet aangetast. Als dat wel aangetast word dan is het fataal. Dus in die zin wel een beetje goed nieuws.
    Maar ze kunnen er niks aan doen... Ze krijgt erg veel vocht zodat de gifstoffen van de alvleesklier afgevoerd worden. Maar slaat dus ook vocht op in haar benen etc (is al 8kilo aangekomen).
    Ze gaan nu ook elke dag bloedprikken om haar ontstekingswaarden in de gaten te houden.

Maar ze moet zich hier zelf doorheen vechten, de alvleesklier moet zichzelf herstellen...
    Ze knokt zelf heel hard, hopen dat ze het lichamelijk ook aankan!! We blijven duimen!

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Nikkijane heftig hey...heel veel sterkte het is allemaal niet niks wat je voor de kiezen krijgt....

Hier nog steeds zo depri als de pest bleeeeeeeeh...

X

11. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Jij ook sterkte Sjaantje!
    Heb je geen gastouder?! Wij hebben een hele fijne gastouder waar ik altijd aan kan kloppen...

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shawn, hoes het nu??? Beetje uit de dip? Hier is het altijd bal onder etenstijd. ( avondeten) dN ben ik echt blij met mijn andere twee, die er danmaf en toe een speen in stoppen.
    Kan me voorstellen dat je er met drie kleintjes wel ff door heen kan zitten, vooral met maar 3 uur slaap! Hou je taai hè!

Nikki hie is het met jou.
    En rave?

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    sjaantje sterkte.....ik weet hoe het voelt. Gelukkig komt daar ook een einde aan. Als je hey echt niet trekt dan laat het maar weten. Zo ver wonen we ook niet van elkaar

14. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Maybe hoe is het met je.... je kleintjes worden bijna gehaald geloof ik, of ik ben in de war met iemand anders :S

Rave hoe is het met de meiden, groeien ze lekker...?

Nikki, sterkte hoor met je moeder, moeilijk dat ze er echt door moet hopen op voorspoedig herstel.... Hoe is het met de meisjes? Ligt je moeder ook in Drachten trouwens? Of moet je als nog heen en weer pendelen...?

Sjaantje, met jou ook weer wat beter.... slapen gaat weer beter of is het nog steeds but...?

Hier begint de " poets" straks voor de eerste keer.... heerlijk zeg iemand die mn huis weer laat blinken, das lang geleden haha... ze komt 1x per week wat een luxe! Maar ik kan echt niet meer op of om met die dikke buik, doe niet veel anders dan tv kijken internetten en een beetje lezen... dan mn oudste weer ff op school halen en met de kids spelen zover dat lukt :D
    Benieuwd of ik volgende week di meer weet wat betreft de bevalling...

Poeh zeg de herfst is beginnen hier, regen donker en vèèl wind! Hmmz, en daar moeten we zo nog ff door... wel met de auto gelukkig ;)

Meiden succes vandaag, weer een nieuwe dag met nieuwe kansen :)

15. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hai!

Met de meisjes gaat het super goed! Heb gister M ila voor het eerst de fles gegeven. Moest 35cc drinken en heeft helemaal zelf 32cc opgedronken! Verpleging was helemaal verbaasd!! T ess heeft ook uit een flesje gedronken. Die dronk 15cc zelf, maar meer omdat de verpleegkundige niet zoveel tijd had geloof ik. Officieel was het nl. Om half 3 al etenstijd, en ze kregen pas om kwart over 3 eten. Anders had ik ze allebei zelf kunnen doen, maar nu hadden ze zon honger dat ze begonnen te huilen, en dan laten we er niet 1tje nog langer wachten natuurlijk.
    Beetje jammer dat ze het zo druk hadden, je wilt graag de beste begeleiding, en was nu een Beetje hectisch.

Ook een gesprek gehad met de kinderarts. Die gaf aan dat ze zeer tevreden zijn over de meisjes. Als ze het zo goed blijven doen, verwacht hij dat ze met 2,5week mee naar huis mogen. Mits ze dus hun temp vast houden, alle flesjes goed drinken, en rond de 2kilo wegen...
    Dus even een enorme opsteker hier!!

M'n moeder gaat hetzelfde. Heb haar gister even gesmst met dit goede nieuws en dat vond ze fijn om te horen. Hopelijk geeft haar dat extra kracht om te knokken.
    M'n moeder ligt ook in Drachten, ze wil alleen geen bezoek, dat kan ze niet aan, en extra bacterieen wil ze ook niet natuurlijk.
    Dus wel dubbel... Als je dan toch in het zh bent wil je het liefst ook ff bij haar langs lopen natuurlijk... Maar dat gaat dus even niet.

Candijtje: fijn dat er iemand komt poetsen! Denk dat ik dat straks ook wil hier in huis!!
    Ben benieuwd hoe lang je nog vol houdt! Ws haal jij de 38weken wel!! Zon vermoeden heb ik!

Rave: hoe gaat ie?! Doen jouw meiden het ook goed?! En jijzelf?!

Sjaantje: hoe was het vannacht?!

Wanneer is die meetING trouwens?! Dit weekend toch?! Niet dat ik kom hoor, maar was ff benieuwd!

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ja vanacht ging weer beter...vroeg me af kunnen ze last hebben gehad van die spuitjes?!hebben ze maandag middag gehad?!

Nikke fijn hoor ze doen eht goed die meiden knapperds!!

Candijtje voor jou wordt het ook spannend nu he!!

Mama van 3 je bent een schat!!Lief berichtje van je op fb!!Leuk om je zondag in t echie te zien en kom snel keertje zo bij je op de koffie...aangezien je zowat om de hoek woont hihi!

Xx

17. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hey dames, hier een berichtje vanuit de eemhof... Wat een zware vakantie is dit zeg... De jongens waren afgelopen weken thuis al erg gezellig met veel huilen als iets niet ging zoals zij het wilde maar de eerste 2 dagen hier werd t alleen maar erger :( dinsdag zat ik er zo doorheen dat het huilen mezelf eerder bijstond dan lachen... Ben 's middags even een paar uurtjes op bed gaan liggen en dit heeft gelukkig veel goeds gedaan... Jongens beginnen langzaam ook weer wat vrolijker te worden maar wat is een tweeling hebben zwaar zeg! Respect voor de mama's met nog meer kids!!!

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Linnepinneke wat vervelend meis...hoop dat ze de rest van de week wel wat gezelliger zijn!!En idd ik vindt het ook pittig hoor!En denk niet dat het er wat mee te maken heeft of je meer kids hebt ofniet hoor!!Die 2 hebben de zelfde leeftijd dus de zelfde probleempjes!
    Hier zijn er genoeg die jade weleens meenemen om mij te 'ontlasten'fijn hoor maar dan heb ik nog geen rust...heb liever dat ze de tweeling een keer een middagje meenemen haha!!
    Jade is op t moment wel ziekjes dat maakt t wel extra zwaar...

Succes en probeer vooral toch te genieten meis!!Xx

19. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Sorry dat ik niet zoveel reageer, maar ben zelf nog echt heel erg moe. Twee keer per dag op en neer naar het ziekenhuis en dan hier thuis nog...

Hier gaat verder alles heel erg goed. De meiden liggen nu al samen in een gewoon wiegje en, nadat ze 3 dagen geleden besloten hebben om beide hun sonde eruit te trekken, drinken ze alle flesjes zelf.
    Gistermiddag had ik een gesprek met de kinderarts en die zei dat ze volgende week in de loop van de week mee naar huis mogen! Dus dat is helemaal supergoed nieuws!

20. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Rave, geeft niets hoor dat je er niet zo vaak bent, logisch dat je moe bent, je hebt een heftige periode achter de rug en nu nog steeds druk met heen en weer rijden1 Maar fijn om te lezen dat je meiden het zo goed doen! En naar huis, dat is helemaal heerlijk!
    Spam nog maar eens fotoos van je dames, benieuwd hoe ze veranderd zijn....

Linnepinnke, aah sneu zeg dat de jongens niet helemaal lekker in hun vel zaten, hopelijk zijn de komende dagen gezelliger!

Sjaantje, gelukkig gaat het weer beter met jou en de kids ;) Kan maar zo zijn dat de prikjes opgespeeld hebben, geen warme plekken op de beentjes op verhardingen.... nouja hopelijk gaat het nu steeds een stukje beter...

Hier 2 kids in de buik die zeer beweeglijk zijn, echt ellebogenwerk geloof ik, nu al! Manlief lag laatst in bed tegen mn buik aan en die schrok gewoon van de heftigheid binnen in mijn buik, laat staan wat ik dan voel.... Kijk uit naar dinsdag de controle, hoop dan wat meer te weten te komen wanneer ze de ks plannen ben dan 36 weken.... nieuwsgierigheid groeit met de dag...
    Geboorteslinger heb ik ook binnen met de namen, die komt voor het raam te hangen, met beide meiden ook gedaan, weer eens wat anders dan de befaamde ooievaar :D Nu nog de letters voor op de slaapkamer deur maarja dat heeft geen haast...

Oh zo lekker, vanmorgen voor de eerste keer hulp in de huidhouding gehad van een vrouwtje wat ik via marktplaats benaderd heb. Begin van de week kwam ze kennismaken en kwam goed over en klikte ook prima. Ze ging heerlijk der gang boven is alles weer spik en span en beneden en de keuken enzo ook, heerlijk een schoon huis zonder zelf te moeten poetsen.... red ik echt niet meer... in 3 uurtjes was ze klaar, heerlijk! Nu komt ze volgende week woensdag weer... Een heerlijke luxe en het geeft mij veel rusti, inc. manlief die nu al veel alleen moet doen...

Deel Deze Pagina