@mel, Gefeliciteerd met je theorie!!!! Weekendje zeeland mag natuurlijk altijd haha maar ik wilde het je niet aandoen om de heertjes op de koffie te komen... Ze hebben momenteel echt een humeur waar je U tegen zegt! Ik hoop dat een nachtje thuis slapen gaat helpen want mochten ze morgen nog steeds zo blijven gillen is de kans helaas ook klein dat ik zondag kom *snik snik* heb weinig zin om dik 2 uur met 2 krijssende kids in mn auto te zitten...
Hier komen er boven tandjes door en een kies....en ik denk dat ze ook in een sprong zitten. Hier ook af en toe een humeur waar je U tegen zegt. Wordt gezellig zondag
@Lin, thnx ben erg blij haha! Ach Zierikzee vonden we erg gezellig, dus wie weet ergens in November een weekendje die kant op! Als je Zondag niet gaat, dan kunnen we vast een nieuwe meeting plannen haha! Hier ook de twins slecht aan het slapen al een week of 2, Vinn word elke nacht krijsend wakker, om het uur! Pfff.... iemand een goede tip tegen wallen?
@mel, ik heb een hele goeie wallencreme!!!!! Ook hard nodig ook haha is van mylene (van die thuisparty's haha)
linneke dan kan e mooi mee mopperen bij jou haha.. maar ik heb 16 uur gekregen voor 2ling ik had meer uren als ik op kon maken haha.. is wat.. je hebt mar 10 dagen. kraam he
@meeting, slechte mededeling... Zondag gaat hem echt niet worden... We zitten hier vanaf bedtijd (19.30) met 2 meneertjes die alleen maar aan het huilen zijn... Morgen nog maar eens een goeie blik in de mondjes werpen en anders toch morgen even de HAP bellen...
@sannie, ja was mijn idee ook! Kyan hangt momenteel aan mij, als tie maar bij mama kan zijn is t goed... In bed leggen is geen optie Noah wordt helemaal gek als hij op zn rug gelegd wordt... Je ziet dat hij dan echt pijn heeft!!! Hem hebben we nu in een maxicosi gezet en is hij gelukkig meteen in slaap gevallen...
Wij hadden het met stan ook iedere keer als we gezwommen hadden, die was ook erg gevoelig op z'n oren, zelfs na het plaatsen van de buisjes. Afgelopen vakantie hadden wij oordopjes voor hem laten maken. Nu kunnen we weer "veilig" zwemmen. Heb je jouw mannen ook allebei paracetamol gegeven? En bedje omhoog? Vind het trouwens knap dat ze nog in de mc passen succes vannacht! En als het deze nacht weer drama is, morgen gewoon de hap bellen en je niet af laten schepen...
Ze zitten al de hele week aan de paracetamol... En dan de 240 variant... En de maxicosi haha ja past echt maar net haha
Oké hoeveel blijven er over voor de meeting? Ik denk 6, wel door laten gaan en nieuwe plannen of niet door laten gaan en nieuwe plannen?
ik heb me er wel op verheugd hihi.. maar ik ben er voor gewoon weer een nieuwe te plannen en wat mij betreft deze laten staan. linnepinneke wat sneu..sterkter meid
Ik heb er ook op verheugd... Dus ik zou zeggen door laten gaan... Wij zij met zn 6en als het goed is.. Is toch al 12 kinderen Linnepinneke balen meid sterkte!!! Mm7 jammer!!! Maar begrijpelijk
Ja dan wordt het missa, sjaan, yippie, mamav3, Jane en ik enne volgens mij is jax dan de enige jongen toch??
daar was ik eindelijk weer hihi wat mijn betreft ook gewoon door laten gaan maar...ze zijn alletwee erg verkouden dus de vraag is ook hier hoe het ontwikkelt....Jax wil wel heel graag komen met al die meiden zei hij net haha.... dus ja....tis even afwachten vanuit hier...x
mmm laten we het wel optijd weten of het door gaat of niet... ik zit niet de hele dag meer op de pc enz en zou niet leuk zijn als 1 van ons of ik zelf die kant op kom en er is niemand....