Wat ik me afvraag he meiden wij willen de beebs al vanaf begin af aan achterin de auto. En we wilde dan een spiegeltje kopen dat we ze kunnen zien (dat was geval bij 1 beebje) maar hoe gaat dit in zijn wekr met 2? Iemand ervaring mee? Ik vraag me af of het dan wel kan.....
Ik kom ook hoor. Hier zitten onze kinderen ook achterin hoor, zonder spiegeltje ( maar met broer en zus) moet vast wel kunnen dus. Als wagen hebben wij de firstwheels city twin. Vind het een heerlijke wagen die ook soepel rijdt. De buggy gedeeltes zijn idd smal, maar heb vorige week mijn neefje van 15 maanden er in vervoerd, dat ging prima ( en das geen duntje )
Ik durf er nog niks van te zeggen ze zijn wel onrustig de hele aaf al...en ik begin ook al te snotteren....pffff maargoed wie weet doet de nacht wonderen!! Jullie zijn iig niet alleen!dat scheelt ik laat het iig morgenvroeg weten goed!! Xx
Hier geen ervaring mee... Ik had altijd t idee dat als ik ze kon zien het zou afleiden... Nu de heren in de vervolgstoel zitten blijk ik stiekem wel heel vaak even om te kijken... En als er iets is laten ze zich wel horen hoor!!!
bezigbijtje gefeliciteerd met je zwangerschap hier geen ervaring met de spiegel gewoon op de achterbank met grote zus in het midden.
Bezigbijtje: ik heb zo'n spiegel voor mijn dochter. Ik geloof dat ik haar niet goed kon zien als ze met haar stoeltje achter de bijrijder stond, alleen achter mij (de chauffeurskant zeg maar). Ik vermoed dat je allebei de baby's kunt zien als je bij beiden zo'n spiegel hangt, maar waarschijnlijk zie je te weinig. Ik weet nog dat ik niet eens kon zien of mijn dochter haar ogen open had of dicht... Hier: toch helaas gespuugd vanavond voor het eten (simpelweg omdat het te lang op zich liet wachten, niets ergs dus) maar nu zie ik net wat bruine veegjes bloed in mijn onderbroek. Maakt me toch wel een beetje onzeker omdat ik bij mijn dochter nooit één druppel bloed heb verloren tot aan de bevalling. Bah! Zou het door de kracht van het spugen kunnen komen...
Hier ook een snotterende Naomi en Elize is denk ik ook snel aan de beurt maar ik denk dat iedereen dat met deze temperatuurwisselen wel last van heeft. Wil iemand me een pb sturen met zijn 06 nummer voor morgen? Voor als er eventueel iets mocht zijn of bij later komen?
@Lin, welke creme is dat? @Belle, ik ben werkelijkwaar liters verloren.... en nu liggen er twins van 8 maanden hier in bed! Ze zeggen altijd bruin is niet erg, rood wel... maar helder rood met stolsels had ik, dus maak je niet druk. Maar bel wel even voor de zekerheid naar je gyn!
Nou ik haak ook aff jax is echt heel erg verkouden tis nu 4u en zit op met m...hij krijgt bijna geen lucht dus nu ff in de aanval met neusspray en luuf..zelf sta ik ook op knappen alle holtes doen me zeer vindt t wel echt balen had jullie graag eens willen ontmoeten....vlg x dan naar? Xxsie
Gaan er nog wel mensen? ..... Jammer dat er een paar zijn afgevallen. Ik ga opstaan, meiden te eten geven, ze in bad doen etc etc en dan vertrek ik rond kwart over tien. Yippie en mamav3 heb jullie nrs gekregen
Dames heel veel plezier vandaag,ik hoop dat het gezellig word en dat er weer plannen komen voor een nieuwe meeting allemaal rojd voorzichtig en we zien graag wat leuke foto's voorbij komen ;0
Bietje, missa, jane yippie en ik komen als t goed is.. Dus alleen meidentweelingen. Ik ga ze hier ook badderen fruithap geven en vertrel ook zo rond kwart over 10 a half 11.. We spreken binnen af toch?
Jups ze zouden vpor ons een tafel reserveren bij de baby peutergebied.. Zodat we in ieder geval een plekje hadden
he meiden.. zo hier de dames in de kleren.. moeders in de kleren.. door mijn late dienst mooi wat wallen op gelopen.. maar goed daar doen we niets aan.. ben nu al 3 keer aan het checken wat er nog mee moet.. foei ik ga een middag je weg en neem mee.. ik hoop binnen een half uur te vertrekken.. groetjes Yippie
Meiden,veel plezier vandaag! Ennuh fotoos maken van al die twinmeiden Volgende meeting hoop ik er ook bij te zijn met onze twin