Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Heel veel plezier! @sjaantje, hier haddende twins er ook erg last van... Ik heb toen een ui onder hunbed gelegd die tip kreeg ik, en de volgende ochtend waren de snotterige verstopte neusjes weg. Wel even goed luchten daarna!

2. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

veel plezier op jullie meeting! Vast een prachtig gezicht al die meiden bij elkaar. Ik word alleen maar nieuwsgieriger en ongeduldiger: punt 1, hopelijk is alles goed (moet ik van mezelf er altijd bij zeggen) en punt 2: wie zitten er in mijn buik???

Bloedverlies: gelukkig bleef het bij dat ieniemienie beetje. Ben ook niet heel ongerust maar zou zeker met de gyn bellen als het vaker nu voorkomt.

Vraagje: hebben jullie eigenlijk een combinatietest gedaan bij jullie tweeling? Wij gaan het niet doen.

Mysunshine: hoe is het met jou eigenlijk?? Hoe voel je je?

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mel, hele toepasselijke naam haha mylene eye rescue 3-in-1

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    FF snel het is hier erg gezellig. Fotos volgen snel

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @lin, die is nergens te koop toch? Haalt die creme donkere kringen weg? @ belle, ik heb wel de combitest gedaan, maar dan alleen de nekplooimeting want bloedprikken geeft met een tweeling een vertekend beeld!

6. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    @Belle, wij hebben geen testen gedaan, alleen de 20-wekenecho, aangezien wij geen reden zagen voor zo`n test, vallen niet in de risicogroepen zeg maar....

Fijn Jane dat jullie het gezellig hebben, kan ook niet anders hè met allemaal dames :D

Waren jullie beebs op het einde ook zo druk in de buik...? Ik kan er snachts gewoon niet van slapen zo te keer gaan ze... de ruimte raakt ook op natuurlijk.... en het doet soms ook gewoon pijn....

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Het was heel gezellig!!! Dames bedant voor de leuke dag!! En tot snel!!

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Meiden wat fijn dat het een geslaagde dag was.....dus dat gaat een keer op herhaling?

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  10. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Super leuke foto! Ik hoop er de volgende keer ook bij te zijn!

Wij hebben vanmiddag de meisjes mee naar huis genomen. Ze liggen nu heerlijk in hun eigen bedje te slapen!

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Rave angel: wat fijn je meiden lekker thuis geniet vam ze!!!

12. rave super dat ze thuis zijn.. helemaal gaaf..

het was heel gezellig en zeker voor herhaling vat baar..
    gaan we gewoon ergens heen.. met minder lawaai.. haha
    moeten we maar eens even kijken..
    Vanja is hier helemaal van de leg.. ben al weer thuis..
    dacht leg haar nog effe weg bij me ouders maar daar spuugde ze alles met grote vaart onder.. dus ik denk gewoon over de top op.. en dat terwijl zij nog wel zo geslapen heeft..

ik ga me foto's nog effe neer zetten op de pc komt goed..

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    T.imo... Noemt nu f.leur & l.ieke. E.va en v.anja whahaha gekkerd!! Ben benieuwd naarjou foto's heb je mn sms nog gehad? Hier zijn de dames ook beetje overstuur.. Zijn moe maar willen niet slapen... Succes met v.anja

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Wat een leuke foto!!!!!!!!!!!!!!

Rave wauw je babies al mee naar huis genomen geweldig!!!!! dus ze doen het goed?

15. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Qat geweldig rave!
    Vind je het ondertussen niet doodeng? Kan me zo voorstellen dat het heel vreemd/eng is... Eerst in de veilige handen van verpleegsters en artsen en monitoren etc, en nu gewoon thuis... Best spannend denk ik!!

Geniet!!!

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeeeetje Rave! Wat een geweldig nieuws! Ik vondt het een heel apart moment toen de maxicosi's voor het eerst gevuld thuiskwamen. Echt zo van....en nu? Nu moeten we het helemaal alleen doen. Geniet lekker van ze

Hier helemaal trots op de meiden, ze hebben het ondanks wat moeilijk inslapen in de wagen toch nog redelijk goed gedaan. Ze zijn bij thuiskomst ook niet meer naar bed gegaan. Hebben om 6 uur met ons meegegeten en zijn om 19.15 uur zonder huilen naar bed gegaan. (doen ze normaal ook niet maar had dat eigenlijk wel verwacht door de vele indrukken)

Zal zo even alle foto's op hyves zetten en ook een paar hier plaatsen

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ze hebben het hartstikke goed gedaan jane!! Is ook niet niks, verkouden en tandjes enz.. Fijn dat ze nog even lekker waren gaan slapen in de buggy! Ben benieuwd naar jou foto's

18. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rave, wat een supernieuws zeg! Best snel ook hè! Wat wegen je meisjes nu? En idd ook spannend.

Vond het vandaag ook gezellig! Was helaas pas om kwart voor zes thuis! File fun! Kate en joan meteen een fles gegeven en in bed gestopt, liggen nu heerlijk te pitten.

Volgende keer een andere plek idd, had veel moeite met het geluid omdat ik maar aan 1 kant goed hoor. Hierdoor mis ik dan soms wat er gezegd wordt hahaha. Zal ff een nieuwe afspraak in plannen via afspreken.nl. Kiezen we gewoon eerst een datum en dan pas een locatie. Zijn er nog meiden die ook mee willen en waarvan ik nog niet het mailadres heb, pb dit dan even. We dachten het ergens in januari/februari te plannen.

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Rave wat fijn!

De rest leeuk dat hetbgezellie was ik hoop er de vlg x toch echt bij te zijn hoor...hier is jax echt erg ziek dus twas echt geen goed idee geweest zelf lig ik nu ook al op bed.

Nou meiden fijne aaf xx

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    een kleine impressie

Deel Deze Pagina