Rave wat fijn nu al lekker thuis met de meiden.. succes vannacht, spannend zo`n 1e nachtje denk ik..... Wat leuk die fotoos van de meeting hier en op hyves! De kleinste zijn van jou toch bietje...? die van karin en Jane herken ik ook wel... de andere twins niet echt maar zijn allemaal mooie meiden Moet in jan/feb wel wat mannelijk schoon bij komen
1 Maybe01 rond 15 Oktober Jongen & Meisje 02 Emesve rond 17 Oktober Jongen & Jongen 03 Candijtje rond 25 Oktober Jongen & Meisje 04 Friesje1978 rond 08 Februari Meisje & Meisje 05 Josuus rond 25 Februari 06 mysunshine rond 15 maart 07 Bella1978 rond 8 april Meisjes-Mama 1 Jane1983 => 3 augustus 2010/35+0 Elize (1890) & Naomi (1780) 2 Bereke => 25 augustus 2010/36+1 L.ore & F.enne 3 Yippieajee => 3 maart 2011/38+3 Eva (2930) & Vanja (2070) 4 Mama van 3 => 19 mei 2011/36+5 Fleur (2745) & Lieke (2675) 5 Samloes => 27 mei 2011/36+3 Jet (2235) & Mies (2710) 6 Bietje1972 => 13 Juli 2011/33+3 Kate (2180) & Joan (1680) 7 Missa => 22 juli 2011/38+1 Lynn (2700) & Iva (2990) 8 Nikkijane => 10 september 2011/30+5 Mila (1250) & Tess (1050) 9 Rave angel => 21 september 2011 34+6 Amy & Lynn Jongen/Meisje-Mama 1 Silvia009 => 21 mei 2010/37+5 Sanne (2352) & Luuk (2624) 2 Naomi33 => 15 september 2010/37+4 Amber (3390) & Thom (3490) 3 Patroeschka => 03 december 2010/37+2 Carmen (2900) & Devin (2730) 4 mm7 => 31 januari 2011/36+2 Isis (2205) &Vinn (2025) 5 minniemouse25 => 21 maart 2011/33+3 Lynn (1856) & Sem (2080) 6 Sjaantje85 => 15 juli 2011/37+4 Skye (2706) & Jax (3460) 7 Sjulie => 10 augustus/38+1 Bracha (2830) & Rhein (2230) Jongens-Mama 1 Sannie30 => 27 januari 2010/33+1 Stan (1690) & Wessel (1585) 2 Linnepinneke => 27 september 2010/34+6 Noah (1910) & Kyan (2280) 3 Emav => 30 mei 2011/34+5 Tom (2586) & Jurian (2270) Weer even de lijst erbij gezocht aan gezien het voor Maybe nu spannend word, die is maandag toch aan de beurt...?
was idd een girls day out. T.imo was de enige jongen! Ik heb trouwens een van de foto's van alle twins bij elkaar ingezonden voor baby van de maand. Wie weet winnen we hihi, om de beurt de draagdoek gebruiken. (was ideetje van Yippie en natuurlijk luister ik meteen naar haar!)
Maybe: succes vandaag!! Rave: hoe is het gegaan vannacht?! Hier: ik ga vandaag naar m'n mama in het zh! Even snel een knuffel brengen! EINDELIJK!! En natuurlijk vandaag weer lekker ff tutten met de meiden!
Best raar... Onze meisjes zijn nu 1 maand oud, terwijl ik nu eigenlijk 35weken zwanger zou moeten zijn... Ook vreemd dat ik het gevoel heb alsof ik m'n kinderen niet 'ken'. Logisch, dat wel, maar toch een vreemde gewaarwording zo!
Hmmm.... Keek even op de lijst om te kijken wie er nog meer zo vroeg bevallen was, en om te vragen of zij ook alles zo ervaren, maar zie dat ik toch met stip degene ben die te vroeg bevallen is... Bietje; hoelang moesten jouw meisjes ook al weer blijven?! En er aarde jij het ook zo?!
Mijn dames moesten 4 weken blijven, waren natuurlijk wel iets zwaarder. Ik vond de tijd met Mika heftiger, hij is met 31 wk geboren. Hij heeft zeven weken gelegen. Het idee van dat je je kinderen niet kent, herken ik wel ja. Daarom ging ik op een gegeven moment drie keer per dag, ik vind het heel frusterend dat iem anders voor jouw kind zorgt. Als ze thuis zijn is dat heel snel over hoor! Ik vind dat jouw meiden het erg goed doen! Ze zijn onwijs gegroeid in die paar weekjes en ze drinken zelfs al Uit een flesje, top hoor! Echte vechters! Als je er middenin zit duurt het allemaal zooo lang. Er is trouwens nog wel iemand op zp met zon vroege tweeling: ons kleintje was geloof ik met 27 weken.
@ nikkijane: ik herken dat wel. Je wordt in die ziekenhuistijd zo geleefd, dat je niet eens voelt dat je mama bent geworden. Ze noemen je wel de mama van ....., maar ik vond het altijd maar raar klinken. Pas later, als ze thuis zijn, en je moet 24 uur zorgen, dan merk je pas wat het is. Zo heb ik het tenminste ervaren. Ik krijg altijd de kriebels als iemand met een "normale" kraam tijd loopt te klagen dat ze geen roze wolk heeft. Ik heb altijd de neiging om te zeggen: had je willen ruilen, ik had niet eens een wolk maar ja, da's ook niet eerlijk van mij eigenlijk hahaha Mijn zus is trouwens met 30 weken van haar tweeling bevallen. Die mochten na 7 weken mee naar huis. Ze moesten minimaal 2 kg zijn, en alle flesjes zelf drinken. En natuurlijk zelf op temp kunnen houden.
Ja, die heeft ook 2 jongens, maar dan 2 eiig, die worden in december alweer 13. Heb vorige week toevallig nog een gesprek met 'r gehad over onze kinderwens. Zij heeft nu pas "toegegeven" dat er bij hun nooit een derde is gekomen, omdat ze zo bang waren dat het er weer twee zouden zijn. Iemand heeft destijds gezegd dat daar een hele grote kans voor was. Ik betwijfel dat, ik vraag me af je dan echt een groter risico hebt dan iemand anders. Weet iemand dat hier toevallig? Maar goed, 2eiig zit dus wel in de familie. En aangezien ik een 1eiige heb, is de kans dat het er nu weer twee zouden zijn, volgens mij wel echt aanwezig, hahahaha. Ik heb gisteren trouwens nog wat foto's gezien van de meeting, zag er erg leuk uit. Maar het was voor mij ook wel een bevestiging dat een indoorspeeltuin erg lastig is met mijn jongens. Die rennen echt overal naartoe, had dan echt niet eens tijd gehad om met jullie te kletsen. Dus bij de volgende meeting, ligt het aan de locatie of ik mee kom. En of we niet op wintersport zijn ( gaan weekje naar Tsjechiƫ, half januari).
Nou, daar ben ik ook bang voor hoor... Hier zowel 1 als 2 eiige tweelingen in de familie. Heb zelf een 1 eiige. Ze zeggen dat die niet erfelijk zijn maar schijnbaar zijn er onderzoeken in amerika die het tegendeel bewijzen... Maar goed hoewel het erg zwaar zou zijn, 2 tweelingen hebben lijkt me dan ook wel erg gaaf hahaha
Ik zou zo graag heel vaak naar het zh willen, maar heb hier ook nog een klein jongetje rond lopen die dan gewoon echt niet mee kan. En om hem nu de hele dag bij de oppas/familie te 'dumpen' voelt ook niet goed. Vind het zo lastig daar balans in te krijgen... Verstand en gevoel, erg lastig. Had gedacht dat de meiden nu wel zonder couveuse zouden zijn, dat ze ook de kans krijgen zichzelf warm te houden etc... Maar ze liggen nog in de couveuse... Iemand enig idee vanaf wanneer ze wel naar een wiegje gaan?! Anders zal ik dat eens navragen... Want als ze over 2 weken naar huis zouden mogen, dan moeten we daar nu wel mee gaan beginnen toch?! Nou ja... Heb ook het idee dat de meiden beter drinken als ik het zelf doe... Gewoon omdat ik er meer tijd voor neem om ze de fles te geven. Als ze bij de verpleegkundigen de fles uitspugen, dan houden ze ermee op, terwijl ik probeer hem dan nog eens aan te bieden na een adempauze, en dan drinken ze daarna nog heel goed... Voorbeeld: vaak drinkt M ila bij mij tussen de 25 en 35 cc en bij de verpleegkundigen maar 10 of 13cc... Dus zou het het liefst allemaal zelf willen doen, maar ja, dat is ook geen doen natuurlijk. Heb gewoon even zon vreemd momentje... Ben helemaal niet emotioneel ook, terwijl ik dat normaal wel ben, en ben best chagie... Voelt allemaal ff heel vreemd...
@nikkijane, dat idee had ik ook hoor! Zelf neem je gewoon meer tijd voor een flesje! En goeie vraag waarom ze nog niet naar een warmtebedje mogen... Zou ik zeker even navragen!!! Hier lagen ze na een week in een warmtebedje, ze hadden een dag eerder al gemogen maar dan moesten ze naar een andere kamer op de afdeling en daar was toen nog geen plek. Maar goed, voor mij was het een mooi verjaardagscadeau haha
goede morgen dames @ belle lief dat jr vraagt! met mij gaat t goed. deze zwangerschap verloopt tot nu beter,dan de eerste. Hoe gaat t nu met je?? las dat je geen bloeding meer had?? wat n opluchting he!! ben wel anders gaan werken,geen nachtdiensten meer. kon het gewoon niet meer opbrengen,wat mn energie betreft. en als er iets onverwachts gebeurd,ik dan snel om moet schakelen op t werk,lukt dat wel,maar sta ik daarna op mn benen te trillen en moet ik echt gaan zitten en bijkomen want anders ga ik tegen de vlakte aan!!!! is dit maybe herkewnbaar voor iemand van jullie?? weet niet zo goed wat ik hiermee moet. het tillen gaat nog wel.ga dan gewoon op mn gevoel af. met mn 1e ZS moest ik met 17 weken accut stoppen met mn werk en AT-werk doen. had al snel last van harde buiken en was ook wel n kilotje of 12 zwaarder als nu. voel nu soms wel dat mn buik wat harder word,alsof er n bal in zit. maar kan m nog wel wat induwen zeg maar. nheb ik dan n harde buik???en wat als wel,wat moet ik ermee?? wil niet alweer zo vroeg stoppen.heb dan t gevoel iedereen in de steek te laten daarzo. ben btw de laatste week gewoon 1 1/2 kg aangekomen pff O_O vanochtend gewoon boven de 76 kg bah. dus itotaal al 3 kilo erbij. vind t zo veel,of ligt dat nou aan mij?? @ rave wat leuk dat je je meiden lekker thuis heb. kan je ze op ieder moment kroelen,bekijken etc. heeerlijk en spannend lijkt me dat!!! geniet maar lekker!!! @ nikkijane eindelijk je mams weer zien. lijkt me zwaar en zou denk huilen huilen huilen van verdriet hoe ze erbij ligt en ook van vreugde dat je ze eindelijk even mag drukken,knuffelen! hopelijk komt ze er gauw weer bovenop! @ meeting. hahaha wat leuk om zo veel twins bij elkaar te zien liggen!! wat speciaal eigenlijk he @ MAYBE sterkte en succes vandaag!! nu worden je kleintjes geboren! spannend hoor,benieuwd hoe het jou en je kleintjes ergaat!!!!! hopelijk mag je meteen lekker genieten en kroelen met ze! @ candijtje jaaaaaaaaa nu ben jij de volgende volgens de lijst dan he. hahaha heb je al de kriebels???? @ hier moet vanmiddag werken en morgen ook. en woensdag hebben wij dan een echo,voor geslachtsbepaling, HEB ER ZIN IN!!! duim duim duim dat ze het al goed kunnen zien van allebei hahaha wil niet langer wachten. oh en papa van de twins,zal ze dan ook voor t eerst op de echo zien,echt dan he. hij zag al wel de foto s maar moest tot nu telkens werken. dus is wel heeeeel speciaal hihi ga nu gauw naar buiten met mn kleine/grote vent hierzo