Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    maybe van harte met je baby's, ben heel benieuwd naar je verhaal

nikkijane heel herkenbaar allemaal, ik kreeg het moeder gevoel ook pas thuis.

Tease moeilijk moeilijk, op die ene foto lijken het er idd twee maar op die andere duidelijk maar 1 te zien :(:( Mijn echo was ook pas met 10 weken en dat waren er duidelijk TWEE

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Candijtje ik leef met ne mee..il had een paar.dagen voor de bevalling ook harde buiken en sliep niet dus wie weet!!hihi toi toi xx

3. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tease, zie dat je in hetzelfde zh loopt als ik! Ik heb met 7 weken een inwendige echo gehad, hierop was wel duidelijk een tweeling te zien, met 2 hartjes ook. Vind je echo's lastig, denk wel dat het er twee zijn, maar twijfel ook. Ik heb trouwens geen slechte ervaringen met de echoscopistes daar, wel met het enigszins onpersoonlijk beleid tijdens bezoeken aan de gynaecoloog. (maar dan weer geen slechte ervaringen met bevallingen en couveuse afdeling)

@Nikki, dat van het voeden herken ik ook zoooo erg. Dat was echt mijn grootste frustratie! Dan kwam ik aan en kreeg ik weer te horen, nou ze hebben niet zo goed gedronken, ze kregen er maar 10 cc uit en dan gingen wij zitten en zopen ze heel die fles leeg. Ik vond dat elke keer zo teleurstellend. Het is natuurlijk wel te begrijpen want zij hebben nog meer kindjes te verzorgen en dus minder tijd, maar ja het zijn toch jouw kinderen he.
    Zou het idd ook nog even vragen waarom ze nog in de couveuse liggen! Hoe doen ze het qua temp? En mis. zijn ze nog bang voor infectie gevaar o.i.d?

@Sannie, wij hebben ook niet super veel tijd gehad om te kletsen, maar oke, konden iig op 1 plek blijven zitten hahaha. Lastige leeftijd die van jou dan he! Net te klein om zelf op pad te gaan. We hadden het er al over, we zouden natuurlijk ook gewoon best eens een keer een meeting zonder kinderen kunnen plannen, kunnen we praten over o.a. onze kinderen zonder dat ze erbij zijn.

Vraagje; is er iemand onder jullie die bewust niet naar het CB gaat, buiten de prikken om? Ik vind het zo van weinig toegevoegde waarde! Misschien komt dat wel omdat ik er al 2 heb, maar ik vind gesprek met de arts/verpleegkundige zo niet zinvol!

@Sjaan, Jax nog rustig???? Hier al de hele dag 2 heerlijk zoete meisjes, zijn nog onder de indruk van de meeting denk ik. Ook hebben ze ontdekt dat elke dag een poepluier produceren, fijner is dan 1 keer in de 4 dagen. Vind ik helemaaal niet erg, weer een zorg minder.

4. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maybe, ben benieuwd naar je verhaal!
    A.s woensdag moet mijn zusje de eerste echo van haar tweede kindje. Ben zooooo benieuwd of het er 1 of 2 zijn. (als we het dan toch over erfelijkheid hebben) Ik zou het wel super vinden trouwens.
    Tijdens de meeting was Jane nog in gesprek met een vrouw die had twee tweelingen. 1 van 13 en 1 van 13 maanden of zo(?) er zat ook nog een 1 ling tussen. Wel bijzonder hoor!

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Nope jax ligt nog steeds bij me hij trekt ook de heletijd ineen...hij heeft geen koorts ik weet t ook niet...mss morgen toch maar even de dokter bellen...
    Ik ga wel naar cb maar vindt het eigenlijk ook beetje onzin behalve de spuitjes dan...en dan zit er nog verschil of je naar de arts gaat of de wijkverpleegkundige?!!maarhled.toch ga ik altijd trouw hihi....
    Jax lijkt vertrokken te zijn dus poging 100 om m in bed te leggen haha...

X

6. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    frusterend is dat he, dat je idd niet weet wat er is, waarom hij het zo moeilijk heeft zeg maar! (SPRONGETJE???? ;0))

7. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jane, had jij nou de Samsung Galaxy??? Denk het wel he...zag dat ik nog tot 22 oktober moet wachten tot ik mijn contract mag verlengen, das al bijnaaaaaaaaa! Dus ik ga of voor de samsung of iphone 4...altijd leuk een nieuwe telefoon uitzoeken.

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ik.zit nu ook op mn galaxy!!!ideaal telefoontje;)...jax ligt erin wel op zn buikje maar dat gaat wel beter?!!..idd frustrerend....maar ach t hoort erbij en ook dat overleven we weer haha fijne aaf allemaal xxsie

9. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @bietje, als t over telefoons gaat bemoei ik me er graag tegenaan haha Ik zou voor de htc sensation xe gaan! Helemaal nieuw, zelfde besturingssysteem als de samsung, veel sneller en veel betere standby tijd!!!

10. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    OOOOOOOOOOOO nou ga je het lastig maken hoor! Ik vond dat die van Jane zulke mooie foto's maakte en film. Ik heb nu een iphone 3 en daar ben ik ook heel blij mee hoor. Mijn man heeft een iphone 4, vind ik ook mooi, maar vind het dan weer zo het zelfde pfffff. Vind het wel irritant dat het internet gebruik allemaal gelimiteerd gaat worden of tenminste dat je daarvoor moet betalen. Ik gebruik dat nu zoooooveel, dat moet ik dus echt gaan afleren van 1000mb is natuurlijk niet echt veel.
    ga ff googlen nu op de htc hahaha

11. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Htc maakt veel mooiere foto's!!!! Is mss ook wat persoonlijk haha maar alle foto's op hyves en Facebook zijn standaard van mn telefoon!
    Op belcompany.nl staat tie iig op! Hoezo reclame maken hahahaha

12. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    En heb je een datateller op je telefoon staan? Ik dacht ook dat ik belachelijk veel zou gebruiken maar uiteindelijk gebruik ik 200 mb per maand haha

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Haha! Maybe! Ik heb je 'live' al even gefeliciteerd! Er een toeval joh!! Onze kindjes liggen idd tegenover elkaar!!

Ik weet hoe ze heten, maar laat het aan jezelf over om dat hier te verklappen!!

Wat leuk, zeg!

14. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Goh wat grappig Maybe & Nikki, jullie kindjes op dezelfde afdeling! Nu word ik nog nieuwsgieriger naar de namen :p

15. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Tease, echos staan in mn album, alleen de eerste echo staat er niet op.

Bietje, ik wil eigenlijk ook niet gaan, heb een bloedhekel aan onze wkvp, die zegt telkens ja je bent zo jong, je zal het wel zwaar hebben blablabla... en ik maar nee hoor het valt echt mee, tja het is wel druk maar ik geniet elke dag meer, en dan zij weer : ja dat zeg je vast omdat je jong bent blablabla... Ik gaf Isis en Vinn bijvoorbeeld borstvoeding, maar het liep niet, ik had niet genoeg melk voor 2 babys, dus kreeg ik tabletjes van mn lactatiekundige, maar na een week werd het nog niet veel meer, ondanks dat ik super vaak ging kolfen, maar goed.. ik ging dus stoppen, nou man wat was ik een slechte moeder.. ik kon toch gewoon ieder een paar slokjes geven en vervolgens er een flesje achteraan, toen ik zei dat ik dan echt de hele dag bezig zou zijn, en echt niet meer kon bijkomen van alles, toen zei ze ja je hebt zelf gekozen voor een tweeling! In ieder geval... er gebeuren steeds meer dingen, zij is niet mijn vriendin, ik twijfel dus ook ten zeerste om niet meer te gaan alleen voor de prikken!

16. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lin, ik heb nu nog geen beperkt internet hoor, maar daar gaat het straks vast naar toe ben ik bang! Maar zou nu alvast kunnen kijken of ik nu een datateller heb en bekijken hoeveel ik gebruik! Zal jouw foto's even scherp bestuderen haha, en die van Jane er naast. En welke provider heb je dan?

@Maybe en Nikki, wat leuk!!!! Ben idd ook nieuwsgierig!

@mm7, waaaaaaaaat wat is dat voor een opmerking, je hebt er toch zelf voor gekozen???? Had je er dan 1 weg moeten laten halen of zo? Wat een opmerking. Volgens mij is het ook niet verplicht om te gaan, maar meer een soort maatschappelijke druk wat er achter zit he. Ik word altijd zo opstandig van zon bezoek daar. De arts van vandaag ook, gaat ze weer vragen hoe de eerste weken na de bevalling gingen. Dan denk ik lees dat f......g dossier dan muts! grrrrrrrrr

17. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Nu nog t-mobile helaas want t bereik is hier echt slecht maar ga per 2 november naar vodafone! Is hier iig t snelste internet... En juist omdat je geen beperking hebt nu kun je daadwerkelijke gebruik zien en Da's wel prettig om te weten met het kiezen van een nieuw abonnement!!!

18. Tease

Tease Actief lid

19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    @ sannie30 ik ga donderdag afwachten pfft..

@ bietje grappig van zelfde ziekenhuis, de onpersoonlijke behandeling van de gynaecologen en de arts assistenten is het geen waar ik me nog het meeste aan irriteer. En verder aan 1 echografiste daar. (Zwart haar).
    Ik ga nu naar purmerend voor second opinion. dus ben benieuwd. spannend.

@mm7 ik heb ze gezien poeh 3 nogmaals whaaa :$ !!!!!

@sjaantje85 dat is nou juist waarom wij het ook niet meer weten 2 of 1 , 2 of 1.... ik wacht donderdag af en als het er dan 1 is dan nog blijf ik met 2 in mijn hoofd spoken al vanaf het begin... ik heb het voor vriendinnen tot nu toe ook nog nooit mis gehad met mijn gevoel... net nog vriendinnetje echo gehad voor geslachtsbepaling had toen al gezegd 1 en het is een jongen en inderdaad het was er 1 en nu net bevestiging gekregen dat het een jongen is. Die twijfel is vervelend.

@Jane1983 ik wacht donderdag af. dit wat jij op je echo hebt dat had ik bij die dubbele echo ook in beeld gehad 2 van die bolletjes los van elkaar maar dat was maar even en toen verdwenen ze weer achter elkaar zoals die echografiste zei alleen zij is een pretechografiste en dus geen medische, en die medische echografistes die willden in mijn geval niet verder kijken dan die ene, ze zien er 1 ze focussen op die ene en thats it.

@ maybe van harte ik lees nu net pas terug dat die van jou geboren zijn!! WOW rust lekker uit en geniet lekker!

@ de rest met de telefoons in ga of voor de galaxy SII of voor de HTC Sensation. Ik heb blackberry maar wordt niet goed van dat ding atm. Had hem altijd als zakelijke telefoon voor de bedrijven waar ik werkte top ding maar sinds het voor de particulieren markt is is dat echt slecht en hard achteruit gegaan. Succes met de keuze ;)

19. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @tease, als je gevoel zegt 2 ga ik helemaal met je mee!!! Ik had namelijk vanaf dat ik wist dat ik zwanger was t gevoel dat het er 2 waren! Heb dat ook tegenover iedereen verkondigd en werd toen voor gek verklaard haha

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Maybe van harte!! Jullie maken het spannend met namen en gewichten;)

Tease: spannend.. Ik zou ook zeggen 2

Bietje/mm7: zodra je met je kids buiten de lijnen vallen dan ben je vaak een slechte moeder en doe je niks goed. Heb hier al flink ruzie gehad over mn zoon. Hij liep natuurlijk gigantisch achter qua ontwikkelimg. En dan was ik een slechte moeder omdat ik niet goed ge oeg oefende.. Hmm( 1. Hij kreeg 1 keerin de week fyaio, en2 ik oefende elke dag bijna een half uur met hem) ik heb toen ook besloten om met alleen nog maar voor de prikken te gaan.. Wat een rust meteen zeg!

Deel Deze Pagina