01 Emesve rond 17 Oktober Jongen & Jongen 02 Candijtje rond 25 Oktober Jongen & Meisje 03 Friesje1978 rond 08 Februari Meisje & Meisje 04 Josuus rond 25 Februari 05 mysunshine rond 15 maart 06 Bella1978 rond 8 april Meisjes-Mama 1 Jane1983 => 3 augustus 2010/35+0 Elize (1890) & Naomi (1780) 2 Bereke => 25 augustus 2010/36+1 L.ore & F.enne 3 Yippieajee => 3 maart 2011/38+3 Eva (2930) & Vanja (2070) 4 Mama van 3 => 19 mei 2011/36+5 Fleur (2745) & Lieke (2675) 5 Samloes => 27 mei 2011/36+3 Jet (2235) & Mies (2710) 6 Bietje1972 => 13 Juli 2011/33+3 Kate (2180) & Joan (1680) 7 Missa => 22 juli 2011/38+1 Lynn (2700) & Iva (2990) 8 Nikkijane => 10 september 2011/30+5 Mila (1250) & Tess (1050) 9 Rave angel => 21 september 2011/34+6 Amy (1630) & Lynn (1650) Jongen/Meisje-Mama 1 Silvia009 => 21 mei 2010/37+5 Sanne (2352) & Luuk (2624) 2 Naomi33 => 15 september 2010/37+4 Amber (3390) & Thom (3490) 3 Patroeschka => 03 december 2010/37+2 Carmen (2900) & Devin (2730) 4 mm7 => 31 januari 2011/36+2 Isis (2205) &Vinn (2025) 5 minniemouse25 => 21 maart 2011/33+3 Lynn (1856) & Sem (2080) 6 Sjaantje85 => 15 juli 2011/37+4 Skye (2706) & Jax (3460) 7 Sjulie => 10 augustus 2011/38+1 Bracha (2830) & Rhein (2230) 8 Maybe01 => 10 oktober/37+2 Mare (????) & Niels (????) Jongens-Mama 1 Sannie30 => 27 januari 2010/33+1 Stan (1690) & Wessel (1585) 2 Linnepinneke => 27 september 2010/34+6 Noah (1910) & Kyan (2280) 3 Emav => 30 mei 2011/34+5 Tom (2586) & Jurian (2270) Zo, die is weer up to date! Alleen de exacte gewichten moeten er bij maybe nog bij maar dat kan op een later tijdstip als nog! En dan Emesve ineens bovenaan... Een jongetjes tweeling
Maybe moooooie namen rust goed uit!! neusje schoonhouden idd zoutoplossing en ik houdt het neusje vet zodat de korsten niet zo aankoeken... Mijn vriendin 26 weken zwanger moest vandaag naar zh met spoed hoge bloeddruk eiwitten hoofdpijn enz....vindt t wel spannend hoor... X
Zo veel geschreven weer... Ik ga overigens altijd op tijd voor de prikjes naar t cb, die prikken lijken me niet voor niks, en er is uitvoering onderzoek naar gedaan, en daaruit is gebleken dat inenten goed is. Dus ik zou dat nooit in twijfel trekken.... Candijtje, wat ga je goed zeg... spannend wordt het! Hier ook een hoofligging/stuit bevalling gehad, was een makkie nog geen 2,5 uur en ze waren er! Wat fijn dat het vaginaal kan zeg... Scheelt toch weer, wie weet als je twins goed op gewicht zijn en het goed doen, mag je lekker snel naar huis. Ik moest alleen blijven ivm met de lage gewichten van mijn twins... Hier hebben we tandenleed, even niet zo fijn dus! Wanneer hebben jullie voor het eerst een boterham gegegeven. I en V zitten nu in dit schema : 7:30 uur fles 180cc 09:30 uur ieder een groot potje fruit, of vers fruit. 10:00 uur slapen 12:30 uur fles 180cc 13:30 uur slapen 15:30 uur flesje sap/water/thee 17:00 uur warm eten 18:30 uur fles 180cc 19:00 uur slapen. Ik zit er aan te denken om warm eten smiddags te geven rond 12:30 uur, omdat ze hun laatste fles telkens niet leeg drinken, beter gezegd, ze drinken 2 slokken en laten hem daarna staan. Ook wil ik dan gaan beginnen met een boterham en dit wil ik dan om 16:30 uur doen. Uiteraard gaan ze met ons mee eten aan tafel, en wat ze dan nog extra eten is mooi meegenomen lijkt me, maar ik wil zo graag dat ze die laatste fles leegdrinken want ze worden nu telkens savonds/snacht wakker... Hebben jullie tips en of ideeen?
Hmhm hier krijgen ze al stukjes brood... Gewoon proberen. Je schema is wel goed. Waarom geef je die laatste flesniet wat later?
Mijn zoontje is bijna 7 maanden nu en die krijg sinds 2 weekjes al een broodje met wat margarine en wat smeerworst, smeerkaas of appelstroop. Ze moeten het wel lekker vinden en er aan toe zijn. Die van ons is een snelle jelle en melk spuugt ie al vanaf het begin bijna uit. En nog steeds. Dus lekker veel hapjes. Ons schema: Fles sochtends 180cc (opvolgmelk comfort das wat dikker) Broodje + paar slokjes roosvicee Berenkoekje of lange vinger Banaantje of fruitpotje Broodje (als ie dat wil en op krijgt) met wat roosvicee soms nog een berenkoekje tussen door met nog wat roosvicee dan groente potje. in badje en dan een fles 180cc en dan lekker slapen van 20:30uur tot de volgende ochtend 9:30 of later. heerlijk!
Ja brood ga ik ook doen, alleen Isis heeft waarschijnlijk een kort tongriempje en daardoor kan ze niet zo goed happen, maar goed we gaan het proberen. Ik wil de fles wel later doen, maar ze slapen dan al, ze vallen gewoon in slaap rond die tijd. En overdag gaan ze echt niet meer slapen dan ze nu al doen... dus dat is een beetje het probleem, anders had ik die fles wel later gegeven idd..... Hier krijgen ze ook af en toe extra wat versfruit met een ligatje erbij als tussendoortje!
Jeetje tease, jou zoon 7 maanden, en dan nu misschien wel twins op komst.... spannend hoor.. Wij zouden nu ook wel een 3e willen, maar wil eerst graag mijn huis verkopen! Ach ik denk maar zo, nu ben je lekker snel uit het hele luier gebeuren he!
Jeetje wat een geklets weer....hoe houden jullie het allemaal bij! Meeting, was idd in gesprek met een moeder van 5 kids (tweeling van 10 jaar en tweeling van ongeveer 15 maanden en nog een eenling) 1 eiige tweeling en 2 eiige tweeling. Ze heeft nooit bevestigd gekregen dat de meiden van 10 jaar 1 eiig of 2 eiig waren maar dat was zeker 1 eiig! Echt wel duidelijk. Tease ik ben heel benieuwd, ik ga ook met je mee voor TWEE. Wat ik trouwens wel raar vindt is dat ze niet verder gingen zoeken. Hier deed de verloskundige dat juist wel heel goed om dat uit te sluiten, ze mogen namenlijk geen tweelingzwangerschappen begeleiden. Prikken hier krijgen ze 25 oktober weer prikken, blijkbaar vervelende prikken bmr en .... nog iets. Konden ze na zoveel dagen nog last van krijgen. Ach ja we zullen het wel zien. Ze hebben nu snachts helemaal geen last van de hele rits boventandjes en kiezen die nu aan het doorkomen zijn. Nog even afkloppen. Nikki & Maybe wat grappig dat jullie twins tegenover elkaar liggen. Samsung galaxi s2, ik ben heel tevreden.
Hihi ja heel snel inderdaad. Ik heb na de bevalling heel snel weer mijn menstruatie gehad en direct bij huisarts pil gevraagd en die ook netjes ingenomen daar was ik doorheen zwanger geworden na 3 pilstrips dat was mis gegaan en dan ben je toch een soort van heel erg happy ook al stond het pas op de planning voor over een jaartje of 1,5. Samen met mijn man toe besloten dat we er gewoon voor gingen en toen bleek ik binnen 1 week na die miskraam weer zwanger te zijn.. En toch denken wij dat het niet helemaal klopt met wat ze aangeven. Dat ze b.v. als het er 2 zijn 1,5 kindje meten en als je dan 2 losse zou meten dat je nu op een week of 7 a 8 uit komt ipv bijna 10 weken.... We willen 3 kids, als dit er 2 zijn zijn we in 1 klap klaar en helemaal happy! Bij 1 ook hoor.. maar mijn gevoel krijg ik NIET uitgeschakeld hahaha
Tease spannend...en idd een zoontje van 7 maand en dan ms zwanger van een twin pfff ik vond het met een peuter van bijna 2 al heavy!!Maar straks o zo leuk met weinig leeftijdsverschil!! Hier dames die doormiddel van KS zijn bevallen ik heb echt nog best last ervan?!buikpijn darmen litteken?!herkennen jullie dit zou ik hiermee langs de HA moeten gaan?!Keek gister even naar het litteken en er zit ook een hele rode plek...waar het ook het meeste zeer doet...Wat zouden jullie doen! X
Sjaantje: ik zou voor de zekerheid wel even langs gaan. Een rode plek is wel wat vreemd. Ik heb trouwens helemaal geen last van m'n Ks! Ja als ik aan het litteken kom is het wel gevoelig, maar verder voel ik het helemaal niet! Tease: ik heb je steeds overgeslagen! Sorry! Maar welkom! Ik heb je foto ook ff bekeken, en ik denk eigenlijk ook dat het er 2 zijn! Misschien heb ik het gemist, maar heb je binnenkort niet nog een echo?! Hier: vandaag weer even naar de meisjes. Ik begin langzaamaan verliefd op ze te worden! Net alsof ik het nu pas durf toe te laten... Eerst overheerste vooral angst en onzekerheid, nu begint de liefde te overheersen! Zon heerlijk gevoel! Mijn man zei gister ook: ik ben opeens smoorverliefd op die meiden! Komt ook omdat ze nu natuurlijk in een wiegje liggen en eigen kleertjes aan hebben... M'n man en ik gaan vrijdagavond nog even met z'n 2en uit eten en even eruit. Even tijd voor ons samen in deze hectische tijd en de hectische tijd die er nog aan komt!
@nikkijane, vooral saampjes nog even genieten dus lekker uit eten gaan!!! Geniet ervan!!! @sjaantje, bij roodheid zou ik er altijd even naar laten kijken! Zeker omdat het al weer eventjes geleden is! Hier trouwens wel nog regelmatig last van mn ks maar niet echt pijn... Dus ff ha bellen!!!
@ Maybe gefeliciteerd met je kleintjes!! leuke namen hebben ze gekregen! geniet lekker van ze!! @luuf onder voetjes.. ja hoorde ik ook een x,maar steeds weer vergeten. wil t wel een x proberen. @ tease ik denk er ook 2 te zien.spannend,hopelijk morgen meer duidelijkheid voor jou. @ hier vanavond om 18 uur echo, geslachtsbepaling. ben zenuwachtig zeg hahahahaha