Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ook heel benieuwd hier

2. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ook hier nieuwsgierig naar Tease.... Jammer dat ze nog neits heeft laten weten... Hoop dat het wel goed zit...

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik snap helemaal wat je bedoeld!!!! Hier net zo!!!
    Ook toen ik In t zh lag 2 dagen na mijn bevalling (ks) zo oneerlijk dat naast mijn kamer een vrouwtje kwam te liggen die bevallen was van een tweeling met 38+5, ze gelijk op de kamer mocht hebben en de volgende dag met haar kleintjes naar huis kon genieten van haar kraamtijd, man wat heb ik toen zitten janken zeg!!!

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Kan er zelfs nu nog jaloers op worden....

....maar dan kijk ik naar mijn meiden en dan denk ik het waren wel twee vechtertjes en het heeft ze gebracht tot wat ze nu zijn. Toch ook weer een geweldig iets om tweelingmama te mogen zijn.

5. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Zo herkenbaar! Kan er ook nog steeds niet tegen als iemand met een "normale" kraamtijd klaagt dat het allemaal zo zwaar is. Maar idd; van de andere kant ben ik er zo mega trots op dat ik dit mee mag maken. Ik heb dat nooit ingezien bij mijn zus, maar nu we allebei tweelingmoeder zijn voel ik me veel meer verbonden met haar. Ook heb ik veel keer begrip voor de keuzes die zij heeft gemaakt en alle lastige dingen waar ze tegenaan liep.

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Heel herkenbaar, kan dan ook echt zeggen dat ik stikjalours ben op iemand met een normale kraamtijd ; bevallen, zelfde dag lekker naar huis toe, en lekker genieten. Bij mij zeiden ze ; Je blijft 2 nachtjes en dan mag je met de babys naar huis, helaas gingen ze toen minder drinken en werden ze naar 2 dagen opgenomen. Maar ik ben vanaf die dag ook heen en weer gereden overdag, met hechtingen idd... thuis de wasjes wassen, en 2x perdag op en neer naar het ziekenhuis. Nou............... ik wordt nu best wel erg boos op vriendinnnen die zwanger zijn en maar klagen ; Mn haar zit rot door die hormonen, ik krijg maar 2 echo's terwijl jij er elke week 1 kreeg... blablabla... dan denk ik wel eens ; man ik wilde dat ik jou zorgen had gehad zeg!

Heel oneerlijk soms, maar aan de andere kant die meiden hebben lekker geen 2 babys in hun buik, haha lekker puh!

Maar blijft moeilijk.... ook omdat ik al zo n weg heb gehad voor het zwanger worden! Soms denk ik wel eens ; stel je voor ik krijg een 3e en dat gaat allemaal makkelijk, is dat dan wel eerlijk tegen over de twins......

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ow meiden zo herkenbaar!!!! Mn eerste zwangerschao van t.imo was dan wel onbezorgd maar mn bevalling daarin tegen echt een ramp. En ook toen niet kunnen genieten van mn kraamtijd aangezien we toen ook 6 dagen ziekenhuis hadden. En nu met devtwins weer 6 dagen zieke huis...

Het ergste vind ik nog dat k niet normaal heb kunnen bevallen. Meer kindjes zullen er niet komen. En dst iedereen zegt ja maar jij bent meteen schoongemaakt van binnen, niet uitgescheurd enz.. Maar ik had zo graag 1 x normaal willen bevallen..

8. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Heel begrijpelijk allemaal bovenstaande verhalen hoor... Ben dan wel 1x gewoon lekekr thuis bevallen en heb 1x een ks meegemaakt... Ben dan nu ook erg blij dat ik het in iedergeval zelf kan en mag proberen met de twins... En hopen na eventueel 1 nachtje ziekenhuis lekker mn eigen bed in te kunnen gaan... heb opmerkingen gekregen na de ks van goh dat is makkelijk bevallen... erg boos kon ik daarom worden want zo makkelijk was dat helemaal niet, beval liever zelf dan met een ks!
    Hoop dus ook heel erg dat a.s. dinsdag de gyn zegt na het voelen van goh je bent inleidbaar, zullen we het morgen doen :D Duimen draaien dus, huismiddeltjes maar proberen zoals annanas en bitterlemon haha.. tis dat ik pijnlijke harde buiken krijg van "knuffelen met manlief" ;)

19 oktober is mnalief jarig zou dus wel een heel speciaal kadootje zijn als ze dan komen ;)

Iemand nog wat van Tease gehoord...? Benieuwd hoe het met haar is....

9. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Rave: hoe gaat het daar?!

Ik mocht van Maybe (ik ken haar echte naam niet eens) vertellen dat alles goed gaat. N iels ligt bij haar opde kamer, M are is inmiddels uit de couveuse en ligt in een wiegje op de wiegenkamer (ze ligt op het kamertje naast onze meiden).
    Ze ziet er zelf ook wel fleurig uit (alhoewel ik haar niet ken van voor de tijd natuurlijk) en word rond gereden in een rolstoel, wat betekend dat ze haar bed alweer uit is, dus is ook een goed teken!

W hebben vanmiddag een gesprek met de kinderarts, ben zo benieuwd wat we te horen krijgen!

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ow meidenvik kan me jullie zeker indenken ik ben blij dat ik bij jade een top zwangerschap rn bevalling heb gehad...maar heb ook moeite met afgelopen zwangerschap gehad hoor....uitspraken van.sommige mensen en t feit dat ze met keizersnede geboren zijn betekend voor sommige mensen geloof ik dat je er dan niks voor hebt hoeven doen...nou ik heb echt wel pijn gehad met t zetten van de ruggenprikken en de herstel periode erna...

Ik ga ff skye voeden meiske heeft honger xxxsie

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Zou alles goed zijn met Tease?

12. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Dat ga ik me ook afvragen ja!!! Hoop het wel hoor!!!

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hier goed gesprek gehad met de kinderarts. Ze zijn erg tevreden! Ze beginnen ook steeds beter te drinken! Temperatuur houden ze erg goed vast!
    Dus met 1,5 tot 2 weken zijn ze wel thuis! Trots!!

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
  15. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hier hebben we altijd Nutrilon gebruikt en gaan dit nu weer gebruiken ook. Is overal verkrijgbaar en eigenlijk nooit uitverkocht o.i.d

Wat fijn Nikki dat de artsen tevreden zijn!

Zo ff uitbuiken op de bank, en met de meiden ff op de WII spelen, lachen hoor zo fanatiek dat die oudste is met het mario racen ;)

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Nikkijane: fijn dat het zo goed gast!vind ze er ook heel goed uitzien!!!

Tease: ben nu toch erg benieuwd, hoop dat je nog wat komt schrijven!

Sjaantje: hoe is het met jax?? En hoe is het afgelopen met je litteken?

Bezigbijtje: hier etos voeding. Zoon heeft dat ook gedaan en ging prima.

Candijtje: je bent goed op weg!! Bijna 37 weken!! Ben benieuwd dinsdag en wat fijn dat je het " normaal" mag bevallen!!

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Bezigbijtje!Hier kv voeding!!Gaat ook goed denk dat je gewoon even moet kijken...wat er bij je in de buurt zit en even overwegen huismerk of nutrilon!Ik vond het teveel schelen!

Mama van 3 Jax is gelukkig kerngezond!!Hij heeft alleen hele nauwe neusgaatjes...dus schoonhouden en neusspray kheb m nu net mee onder de douche genomen en ff laten stomen en hij klonk al gelijk wat beter!!Hij zal dus wel gaan snurken later haha!!Vanacht de hele nacht opgezeten...maar had niet t idee dat dat puur van benauwdheid kam hij was ook de hele tijd aan t scheten tja en zo is er telkens wel wat he pfffff groot worden is moeilijk!!!

Ik moet dinsdag terug voor mezelf!Kon natuurlijk weer niet te gelijk!Heb dan wel een fijnere dokter dus even afwachten dan maar!!

Nog steeds geen Tease...ben benieuwd!!

Xx

18. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @bezig bijtje, hier ook Etos voeding! Zou het zo iedereen aanraden (mits de kleintjes er tegen kunnen dan he hahahaha) Ben begonnen met Nenatal (nutrilon voeding voor prematuurtjes) daarna Nutrilon standaard. Werd me toch veel te duur dus over gegaan naar kruidvat maar ik kwam daar alleen voor de voeding en de rest haalde ik bij etos dus toen daarnaar over geschakeld! Hebben ze gedronken tot ze naar de koemelk mochten!
    Koemelk, ideaal zeg haha nix aanmaken maar gewoon uit de koelkast inschenken heerlijk hahahahaha

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Nikkijane wat een knappe meiden nog ff meis en ze zijn lekker thuis!!hoe is het met je moeder?xx

20. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Hier eerst nutrilon omneo, daarna nutrilon standaard en vanaf de opvolgmelk ah huismerk. Huismerk scheelt inderdaad erg veel en net zo goed. Zou bij een volgende het vanaf het begin geven.

Deel Deze Pagina