Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

MM7: vergeten op jouw vraag te reageren. Ik heb geen ervaring met de bunker. Ik vond hem er wel comfortabel uitzien destijds, maar omdat ik ook al zo'n fleecedeken van Lodger als kraamcadeau had gekregen heb ik die gebruikt in de kinderwagenwieg. Daarna de voetenzak die bij de kinderwagen zat. Ik vond die Bunkers ook behoorlijk prijzig.
    Ik had ook nog de shelter van Lodger. Heel fijn voor in de maxi cosi in het begin (mijn dochter komt uit januari dus voor de koude periode was het ideaal), maar als draagdoek heb ik hem nooit gebruikt.
    Hopelijk heb je hier wat aan.

2. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken de lodger al ruim twee jaar voor onze dochter en ik heb hem nu te leen gegeven aan een vriendin. Kortom, kopen dat ding, ze zijn heel duur maar zo goed en echt nog jaren waar voor je geld!

Hier gaat het prima. Heb het onwijs in mijn rug en heel veel harde buiken. Rond de tien per dag. Ik probeer het rustig aan te doen en neem deze week vrij van mijn werk om te kijken of de harde buiken dan minder worden. Mocht dit zo zijn dan stop ik met werken.

En........ wij krijgen 2 meiden!!! Hoi hoi hoi..

Voor iedereen nog een fijne zondagavond

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Thnx voor jullie reacties, ik ga ze kopen. Twijfelde nog even over de kleur, maar het gaat toch de bunker tough denim worden! Emesve, vandaag 38 weken? Ben benieuwd! Josuus 2 meiden, leuk!! De twins hebben vandaag lekker een boterham met smeerkaad op, ging prima! Wat geven jullie nog meer op brood, wil natuurlijk wel wat variatie. En leverworst schijnt niet zo vaak te mogen ivm vitamine a toch?

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mm7, smeerkaas, jonge kaas, kipfilet, kalkoenfilet, ham, smeerworst, appelstroop, jam, sandwich spread ehm dat is wat ik zo snel ff kan verzinnen haha van de week gaan we pindakaas en honing eens proberen!!!

5. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mm7 idd hier ook babyzegels van de etos en inslaan met de aanbiedingen.
    wij hebben de lodger shelter chocolate en een lodger wrapper. super zijn ze!!! heel goed merk hoor en zeker t geld waard.

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @mysun, de wrapper hebben we hier ook, zooo lekker zacht en snoezig, alleen liggen ze al een hele tijd niet meer in haha, ze rolde er met 3 maanden zich zelf zo uit haha!

Ik vind overigens dat de kwaliteit daarvan wel erg mooi is gebleven, ik heb ze zooo vaak gewassen. Nu zit het in een bewaardoos voor Isis en Vinn, en krijgen ze die wrappers zelf later als ze groot zijn haha mee!

7. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Hi meiden, ff snel via iPhone: ik ben vrijdag opgenomen met lichte zwangerschapsvergiftiging... Morgen word ik ingeleid dmv tabletten en daarna bij 3 cm vliezen breken en infuus met wee opwekkers. Morgen ben ik precies 37 weken! Iemand ervaring met inleiden dmv tabletten?? Schijnt meerdere dagen te kunnen duren als je nog geen ontsluiting hebt.. En ben zo nieuwsgierig naar mijn jongens!! Wish me luck!! ;)

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Emesve!!!!wat spannend geen ervaring een kennis van mij is paar weken geleden bevallen.van een twin ingeleid en dat duurde 2 dagen doordat ze geen ontsluiting had...haar baarmoeder mond zat nog helemaal dicht...maar durf niet.te zeggen op wat voor een manier...

Heel heel veel succes en geniet van alle momenten!!

Oewww nice waarsch weer een babyboompje deze week altijd leuk...dames wat is t toch fantastisch dat we allemaal 2 mooie wondertjes op de wereld.gezet hebben of gaan zetten toch een.bijzonder clubbie.zo!!nou ik heb de flesje er weer op.zitten voor vandaag nu lekker slapen.truste!!

Xx

9. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @emesve, heel veel succes morgen!!!! Ben heel benieuwd naar de namen van de mannen!!!!!!

10. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    01 Emesve rond 17 Oktober Jongen & Jongen
    02 Candijtje rond 25 Oktober Jongen & Meisje
    03 Friesje1978 rond 08 Februari Meisje & Meisje
    04 Josuus rond 25 Februari Meisje & Meisje
    05 mysunshine rond 15 maart Jongen & Meisje
    06 Belle1978 rond 8 april

Meisjes-Mama
    1 Jane1983 => 3 augustus 2010/35+0 Elize (1890) & Naomi (1780)
    2 Bereke => 25 augustus 2010/36+1 L.ore & F.enne
    3
    Yippieajee => 3 maart 2011/38+3 Eva (2930) & Vanja (2070)
    4 Mama van 3 => 19 mei 2011/36+5 Fleur (2745) & Lieke (2675)
    5 Samloes => 27 mei 2011/36+3 Jet (2235) & Mies (2710)
    6
    Bietje1972 => 13 Juli 2011/33+3 Kate (2180) & Joan (1680)
    7 Missa => 22 juli 2011/38+1 Lynn (2700) & Iva (2990)
    8 Nikkijane => 10 september 2011/30+5 Mila (1250) & Tess (1050)

9 Rave angel => 21 september 2011/34+6 Amy (1630) & Lynn (1650)

Jongen/Meisje-Mama
    1 Silvia009 => 21 mei 2010/37+5 Sanne (2352) & Luuk (2624)
    2
    Naomi33 => 15 september 2010/37+4 Amber (3390) & Thom (3490)
    3 Patroeschka => 03 december 2010/37+2 Carmen (2900) & Devin (2730)
    4
    mm7 => 31 januari 2011/36+2 Isis (2205) &Vinn (2025)
    5 minniemouse25 => 21 maart 2011/33+3 Lynn (1856) & Sem (2080)
    6 Sjaantje85 => 15 juli 2011/37+4 Skye (2706) & Jax (3460)
    7 Sjulie => 10 augustus 2011/38+1 Bracha (2830) & Rhein (2230)
    8 Maybe01 => 10 oktober/37+2 Mare (????) & Niels (????)

Jongens-Mama
    1 Sannie30 => 27 januari 2010/33+1 Stan (1690) & Wessel (1585)
    2 Linnepinneke => 27 september 2010/34+6 Noah (1910) & Kyan (2280)

3
    Emav => 30 mei 2011/34+5 Tom (2586) & Jurian (2270)

11. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Emesve: succes!! Ik ben zelf met de eerste ingeleid dmv tabletten. Die tabletten moesten de bmm verweken, maar die hebben toen niet zoveel gedaan. Ik moest toen een nachtje in het zh blijven, en toen braken spontaan m'n vliezen, en kwam alles vanzelf op gang!

Dus geen opwekkers etc nodig gehad!

Probeer ook te genieten! Het is zo bijzonder allemaal!

12. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Emesve: spannend zeg! Ik ben bij mijn eerste ook ingeleid met tabletten. Ik kreeg na de 2e tablet er weeën op en is de bevalling op gang gekomen. Dat was dus binnen een 12 uur. Ik begreep van mijn kamergenote toen dat veel vrouwen na de 2e tablet aan de gang gaan, maar ik weet niet hoe het zit als er nog niets verweekt is. Heel veel succes vandaag in elk geval en hele voorspoedige bevalling gewenst!!

13. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emense, veel succes!! Ik denk aan je..

Ik heb vandaag mijn eerste 100% ziek/verlofdag, ik ben nu ruim 21 weken. Wel raar hoor en ook vervelend. J.olein is door Opa naar het KDV gebracht en moest huilen natuurlijk en wordt weer gehaald door Papa ik vind het zo vervelend dat ik er nu niet meer bij ben. Voor jullie zal het normaal zijn om je kindjes naar het KDV te brengen, maar ik werk er ook dus zie haar evengoed gedurende een dag. Nu zit ik hier alleen en zij is daar ook alleen. Ze red het helemaal en zeker met de topleidsters maar toch, bah, het voelt naar...

Maar.... wel een dagje rustig voor mezelf, wat zal ik eens gaan freubelen?

14. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeh emesve wat spannend!!! veeel succes!! erg benieuwd!

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emesve succes vandaag! Hier ingeleid met tabletten bij ons verloren kindje. Is mis. Anders toen was ik 20 wk zwanger. Heeft bij mij 12 uur geduurd, 3 tabletten gehad.

16. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Hallo Allemaal hier een berichtje van mij. Ik ben Eindelijk thuis! Zou eigenlijk vandaag thuiskomen, maar was er gister al. Ik hield het gewoon niet meer uit na bijna 5 weken zh. N.ils mocht mee naar huis, en M.are moet nog even blijven. N.ils is 2808 gram en Mare 1850 gram. Dus bijna een kilo lichter. Ik lag dus niet voor niets in het ziekenhuis, want ze is in de laatste 4 weken dat ik daar lag nog maar 100 gram gegroeit en N.ils 700. Wat een verschil dan he!

De ks ging alles behalve soepel. De ruggenprik werkte bij mij niet, een op de zoveel duizend mensen heeft daar last van, en natuurlijk was ik daar weer een van. Dus op het laatste moment algehele narcose. 2 gyns aanwezig omdat de babys zo raar lagen dat ze het niet alleen aandurfden. Achteraf maar goed ook want door die algehele narcose moesten ze heel snel, anders raken de kindjes ook in narcose. Opzich al vervelend genoeg dat je niet bij de bevalling bent. Maar toen kreeg ik Naweeen, die steeds vaker en heviger kwamen totdat ze zo snel kwamen dat ik er niet meer uitkwam. Toen heeft de gyn met volle gewicht mijn baarmoeder leeggedrukt, aan het eind van de 2de dag. Alles daarvoor weet ik eigenlijk niet meer. Toen een nacht bloed gekregen omdat mijn ijzer veel te laag was door de bavalling en die naweeen. En de derde dag maakte ik dus eigenlijk pas "kennis" met mijn kindjes. Nou is dat wel wat verrot, ik was er ook wel een beetje depri van dat ik zoveel gemist had. En toen bedacht ik me dat ik nu gewoon vooruit moest kijken, ik heb 2 wonders gekregen, en over een jaar weet ik nog steeds niks van de eerste 2 dagen dus kan me er heel druk om maken maar het is niet anders. We moeten lekker vooruit kijken wat we wel hebben, en wat een wonders!!!
    Nu dus eindelijk lekker thuis, en wat een hel om M.are achter te laten! Ik vond het verschrikkelijk en voelde me heel slecht maar het is niet anders. Ben nu na een week alweer 17 kilo afgevallen, door alle hectiek. Dus zit alweer onder mijn oude gewicht. En wat een ritme moet je hebben zeg als er een bij je op de kamer ligt in zh. en de nader op de kinderafdeling, soms hadden we maar 10 minuten om snel te eten en weer door naar beneden voor M.ares voeding.
    Gelukkig is de bv helemaal op gang, en krijgen ze allebei bv. Ze drinken ook allebei goed aan de borst M.are leg ik een keer per dag aan anders ben ik bang dat het voor haar te vermoeiend is en ze de voeding die ze binnen moet krijgen daardoor niet binnenkrijgt. Nu heb ik al begrepen dat het wat meevalt, maar op de kinderafdeling zeggen ze wel dat het nog wat vermoeiend is. Ik ga nu ik thuis ben eerst een keer perdag naar M.are en mijn man ook. En ik wil er straks zelf 2 keer per dag heen, maar dat is nu onmogelijk, ik kan nog niet ver lopen, en ben doodop van alles!!
    En N.ils doet het verder prima, wat een reus in vergelijking met zijn zusje, terwijl hij ook nog geen 6 pond weegt.
    Nou hier hou ik het eerst maar even bij, en thnx Nikki voor je berichtje namens mij op de site :p!

17. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Emesve, spannend, hopelijk gaat alles een beetje vlotjes en heb je snel je wondertjes in je armen!

Maybe, wat een verhaal joh, het is allemaal inderdaad niet soepeltjes bij je verlopen.... Gelukkig dat je kan zeggen van nu vooruit kijken en wat gebeurt is is gebeurt... Wel aan jezelf denken hoor je bent kraamvrouw he :D Kan me goed voorstellend at het heel naar is als je een kindje achter moet laten in het ziekenhuis.... Maar daar zorgen ze ook goed voor haar natuurlijk.... Moet ze een bepaald gewicht hebben mits ze thuis mag komen? Hopen dat ze snel bij nils is! Leuke namen trouwens! Fotootje spammen mag altijd natuurlijk, benieuwd naar je wondertjes :)

Gisteravond en nu drukke kindjes in de buik... zou het een voorteken zijn... Slecht geslapen ook en ben verkouden aan het worden... getzie....
    Manlief heeft de baylies al klaar gezet voor na de bevalling, hahaha had ik gister gezegd dat ik daar wel weer zin in heb... lekker filet american op een toastje, jummie! Nu maar hopen dat alles wel doorgaat....

18. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @emesve heel veel succes, en hoop dat het voorspoedig gaat!!

@hier gaat alles goed de dames liggen heerlijk te slapen in de puckababy.... nu ff lekker het huis schoonpoetsen, oudste dochter is uit logeren bij opa & oma t/m donderdag dus das ff lekker... vrijdag gaat mijn broertje trouwen en dan is ze bruidsmeisje spannend!!!

19. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    gisteren lynn en iva ff op de weegschaal gehad
    lynn weegt 6690 en iva 6850 ooo wat worden ze groot en wat gaat het hard!!

20. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @candijntje meis jij gaat ook goed zeg!! toppie ga zo door

Deel Deze Pagina