emesve, succes en sterkte ermee en maybe wat een verhaal zeg, nu lekker thuis en genieten in ieder geval met 1 van de twee. hier erg vermoeid en hijgem en puffen bij het minste of geringste morgen echo en controle gyneacoloog. en zekerheid over het wel echt 2 meisjes zijn
Maybe tjey wat een verhaal dacht dat ik t al slecht had gehad met mn ruggenprikken...wel fijn dat nu alles aardig gaat!!! Hier even een trots momentje!!Ben nu 7.5 kilo kwijt met mn shake'jes!!Gaat goed dus nog zo'n 20 te gaan pffffffff;-(
Maybe: joh wat ben je slank nu zeg! Zag je lopen! Hoe gaat het?! Lukt het een beetje?! Lijkt me ook heftig hoor, 1 thuis en de ander in het ziekenhuis! Wonen jullie in Drachten, of moet je een eind rijden om in het zh te komen?! Sjaantje: Goed bezig!! Daar mag je best trots op zijn! Hier: gister lekker gewinkeld. Leuke spulletjes gehaald voor onze meiden! Een paar kleertjes en alles voor de wieg! Leuk! Nu kunnen ze maar thuis komen!
A.s. vrijdag mag ik me om 7 uur melden in het ziekenhuis, ik word ingeleid! Joepie! Hopen dat alles een beetje meevalt maar het einde is in zicht, heerlijk! Ook wel een gek idee dat we in het weekend weer papa & mama worden... Graag niets op hyves zetten dat ik ingeleid word.... alleen fam. weet het de rest komt wel THX
@candijtje, wat fijn voor je!!!! Nog maar heel even en dan heb je je kleintjes!!!! @emesve, hoe is het met je meid? Al mama???
Spannend candijtje! Krijg je tabletten of gelijk infuus? Ik kreeg geen tabs maar gelijk infuus. Had je al ontsluiting? Succes emesve vandaag, wie weet zijn ze er nu al?
@ maybe wat een nare ervaring moet t voor je geweest zijn,de eerste b2 dagen te "missen". en nu zonder M. are naar huis. dikke knuffel voor jou! en al 17 kilo kwijt. pfff dat is een hoop hoor. wanneer mag je meissie mee naar huis??als ze boven de 2000gram zit??? @ emesve mmmhhh zouden je kleintjes al geboren zijn,en ook alles goed gegaan?? ben wel erg benieuwd! @candijtje tjeej wat spannend om te weten dat jullie kleintjes er in t weekend wel zeker zullen zijn. nou ja wie weet al wel eerder.die kans zit er natuurlijk ook in. @ hier op zoek naar een duowagen - gebruikt,omdat gewoon zooooveel scheelt kwa prijs! zag de KEES duowagen en de URBAN JUNGLE en de EASYWALKER en de X ADVENTURE -die me trouwens niet echt solide overkwam zo via i-net.en de CITYWALKER heb wel 15 opgeslagen op MP. zal toch wel een tussen zitten voor ons... mijn vraag die ik dan toch heb: gebruik(t)en jullie de maxi-cosi s vaak op de wagens????? wij zitten te denken om gewoon een te kiezen die de bak of wiegzak (of hoe dat heet) heeft en gewoon buggyzitjes. dus zonder maxicosi ....tenzij er toevallig dmv adapter wel opkan. wat volgens mij bij de urbanjungle niet kan. de easywalker denk ik wel en de kees volgens mij ook niet.en de citywalker....geen idee dan een tweelingbox - gebruikt aan t zoeken via MP en in de gaten houden voor twee stokke tripptrapp....
@sjaantje goed bezig hoor!! afvallen is echt niet makkelijk! deed de 1e poging ook met shakes. bah kwamen die mij op een gegeven moment de oren uit hahaha hou vol he!! je bent zooo goed op weg!!
Hier de kees...had heel graag eentje gehad met maxi cosi's maar viel niet in t budget!!Ik vindt het een super wagen!We hadden m ook via mp maar dan nog wel nieuw in de doos incl nestjes voor 300 euro!!heel fijn... En ja t shaken...ik eet smorgens een reep smiddags een shake en savonds gewoon normaal eten en t wordt steeds makkelijker!! candijtje...spannend gek idee is dat he!!toen bij mij smorgens de vliezen braken en ik afscheid moest nemen van mn dochter vond ik dat heel moeilijk...ik dacht ja meiske de volgende x dat ik je zie ben je niet meer alleen...good luck meis!!
Ik gebruikte de maxicosi's heel vaak op de easywalker! Onze auto was niet groot genoeg om zowel het onderstel als de reiswiegen mee te nemen..nu kan dat wel maar ik vond het wel zo makkelijk dat ze lekker in hun maxicosi bleven, zeker toen het zo koud was! Eenmaal de buggy inzit heb ik De adapters niet meer gebruikt...
Candijtje: jeetje wat spannend! Gaat het ineens gebeuren en vrijdag al! Ik hoop dat de inleiding voorspoedig verloopt! Sjaantje: zijn ze wel een beetje te eten die shakes? Wel goed dat het helpt! Oh, dat lijkt me ook zo'n gek moment, dat je afscheid moet nemen van je dochter om de broertjes/zusjes op de wereld te zetten. Nu ik mij soms wat beter voel probeer ik ook nog intenser te genieten van de tijd die ik nu nog heb voor mijn dochter. Straks is ze niet meer alleen...
Belle ja was voor mij echt een emo momentje...en nu hou ik ze vaak iets langer op en dan ff uitgebreid knuffelen met dr hihi
Die bugaboo is toch zo afgrijselijk duur? Mijn zus vertelde dat ze iemand kende die de bugaboo maar kort heeft kunnen gebruiken omdat het toch snel krap wordt voor de oudere kindjes. Best zonde als je er 1500 euro voor hebt neergeteld (alhoewel ik dacht dat die donkey nog maar net is uitgebracht??) Ik denk dat wij voor de Easywalker gaan, maar ik ben zo bang dat het zo onhandig gaat zijn in de winkels. Ik ben al zo onhandig aangelegd (had ik ook al met een eenlingwagen, kun je nagaan)
@belle, je moet idd niet proberen een gemiddelde kruidvat binnen te gaan maar verder gaat het eigenlijk super! Hij draait zo soepel en makkelijk! Ik rij zelfs veel liever met de easywalker dan met een 1 persoonsbuggy... Die rijdt veel lastiger haha
I love mij easywalker!! Hij rijdt zo soepel!! En verschillende mogelijkheden. Hier paste het ook niet de wagebakken en onderstel in de auto dus heb de adapters veel gebruikt nu niet meer want ze liggen inmiddels in de buggyzitting.. Dus voor diegene die een easywalker willen.. Ik heb nog 2 sets adapters liggen die ik graag wil verkopen... Emasve: succes vandaag!? Candijtje spannend dus vrijdag!! Ben benieuwd misschien dienen ze zich wel eerder aan
Ik heb de kees duowagen de tweeling zat met 3 maanden al in de buggyzitting (wel liggend) hij loopt heel erg soepel en rijd prima.. ook geen mogelijkheid voor maxicosi's was voor ons ook niet nodig nu staat ie in de schuur en gebruiken we de koelstra twin buggy omdat ze nu goed kunnen zitten etc, maar als we een hele dag weggaan naar en dierentuin oid dan neem ik de kees wagen mee