Tweeling deel III

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by linnepinneke, May 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Candijtje: spannend zeg! Hoop voor je dat alles een beetje soepeltjes verloopt en je lekker thuis je kraamtijd door kunt brengen!

2. missa

missa Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    1,049
    0
    0
    Holland
    ooo candijntje spannend!!!!

3. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Grom!! Ik heb hier een irritatie moment! Ik lees net op Facebook dat iemand die 31 weken zwanger is roept dat ze het zo zat is, en dat de kleine van haar wel mag komen...
    Wat is dat nu voor onzinnige debiele opmerking?!

Denkt ze dat het leuk is om je kind 9 weken lang op te moeten zoeken in de couveuse aan allemaal slangetjes en toestanden?!
    Hoe haalt ze het in haar hoofd! Dat kan je rij serieus niet vrijwillig willen?!
    Heb bijna de neiging te reageren, maar ik doe het niet! Ik zou er werkelijk waar alles voor over hebben om met haar te ruilen, zelfs met 2 kinderen! Natuurlijk is het soms zwaar, maar je kleine kwetsbare kind 9 weken lang opzoeken in het ziekenhuis en de zorgen eromheen zijn echt een stuk zwaarder!
    Wat een dom wicht zeg! Blegh!!

*zo frustratie is er weer uit*

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0

slaat idd heluuumaal nergens op begrijp je frustratie meis:x

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Ik ben afgekoeld! Dat ik zo reageer heeft meer te maken met m'n eigen ervaring denk ik...
    Als je dit niet zelf hebt mee gemaakt, kan je je ook echt niet indenken hoe het is...
    Maar ik vind dat dan zon ondoordachte opmerking.

Goed frustraties zijn er weer uit! Fijn dat dat hier ff kan!

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Een vriendin van mij riep dat dus ook... Ben ff heel kwaad geworden op dr en daarna maakte ze de opmerkingen van was ik al maar 40 weken.. klinkt gelijk een stuk beter!!
    Blij dat je je frustratie Een beetje kwijt kan nikkijane!!!

7. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Snap ook je frustratie. Hou het idd maar op onwetendheid bij haar!
    Candijtje Vrijdag ontmoet je je twin!!!
    Emesve???? Ben benieuwd.

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    ik ben ook eruug benieuwd naar emesve!!!

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    sjulie ook al even niks meer van gehoord he?hoe zal het met haar gaan!!...wel meerdere die op de lijst staan waar we even niks meer van gehoord hebben ben toch wel benieuwd hoe het met allemal gaat!!

10. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Thx voor jullie meelevende berichtjes hier en op de www op mijn hyves natuurlijk! Zo lief al die 2lingmamas die weten hoe het voelt :) Blijft nog een beetje onwerkelijk dat het vrijdag gewoon gaat gebeuren en we het weekend in gaan met 2 kindjes rijker :) Ik heb er zin in! Gek is dat hè.... ik weet dat het pijn etc. gaat doen maar toch de zin is er :D

Goh Nikki, wat een opmerkingen ja.... kan me goed voorstellen dat je op je achterste benen staat als je dat leest.... Heb zelf ook wel gedachtes gehad van dat ik het zat was/ ben maar als je jou ervaringen leest en die van andere premature mamas dan wil je dat gewoon niet! dan word ik wel weer ff met mn neus op de feiten gedrukt... Fijn dat je hier ff je ei kwijt kan :D

Ben ook benieuwd naar emesve inderdaad, en van Tease ook al zo lang niets gehoord.... Jammer :(
    Hier gaat de laptop wel mee naar het ziekenhuis om de tijd te doden zeg maar, maar weet niet in hoeverre we een berichtje hier neer kunnen zetten hoor.... wellicht is hyves sneller ;) Hebben helaas geen foon met internet :(

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Candijtje wat spannend! Vrijdag al!!!! :$ Succes alvast

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    candijtje je kunt ook t nummer van een van ons opslaan en misschien ons daarmee op de hoogte brengen:)SPANNEND HE;)

13. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Jullie zijn heel niet nieuwsgierig :p
    Je mag je nr PBen hoor Sjaantje, zal ik hem in mn foon zetten :D

14. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    En samloes? Hoe zou het met j.et en m.ies gaan?

15. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Ze zijn er!! S am (2880) & N oah! (3120) Vraag niet hoe... 24 uur bezig geweest met inleiden, na 16 uur gesmeekt om een ruggeprik. Heerlijk!! Maar helaas na een uur of 6 weer uitgewerkt... De wee opwekkers werden nog een keer verhoogd (infuus), maar ik bleef hangen op 5cm. Uiteindelijk ruggeprik nr 2 voor de verlossende keizersnede gekregen! Die ging perfect. Ben zoooo blij met m'n mannetjes.... Echt zoooo verliefd!!!

Nog heel even candijtje, nu is het jouw beurt!!! ;)

16. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

Jan 24, 2011
    1,050
    9
    38
    Gefeliciteerd met Sam en noah! Mooie gewichten zeg. Geniet ervan...

17. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Emesve en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes S.am en N.oah

geniet lekker van elkaar en nu snel herstellen zodat jullie heerlijk thuis van elkaar kunnen genieten!!!

18. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Emesve: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je beide zoons! Leuke namen! Je hebt er wel voor moeten werken zeg, maar ik denk dat ze wel meteen bij je op de kamer mogen? Geniet van ze en hopelijk herstel je snel van de ks.

19. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Oooohhh Emesve, wat een bevalling...! Hoop dat mijn inleiding wat voorspoediger zal verlopen ;)
    Maar van Harte gefeliciteerd hoor, prachtige gewichten, mooi namen! Nu lekker genieten van al die mannen om je heen :) Moet je lang blijven? Zijn ze uiteindelijk beide met de ks geboren...?

In iedergeval jij hebt het achter de rug :) Lekker genieten hoor!

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    emesve wowwww gefeliciteerd meis!!wat een mooie gewichten en een geweldige namen!!!wel een heftige bevalling doe rustig aan geniet en een voorspoedig herstel!!!

Share This Page