Nog even snel een berichtje hier De meiden zijn vanavond na het eten meegegaan met opa & oma... Het dringt wel tot de oudste door maar echt snappen weet ik niet of ze dat doet... Het logeren is natuurlijk al spannend en leuk op zich! De kleinste is helemaal in de ban van het logeren, tas inpakken spulletjes mee etc. Vreemd om nu met zn 2tjes te zitten.... Nikkki, mn bmm mond is rijp vandaar dat ze kunnen inleiden als dat niet zo geweest was dan had ik volgende week terug gemoeten... of er ontsluiting al is weet ik eigenlijk niet.... Hoop dat het voorspoedig verloopt allemaal Kan me er nog niet veel bij voorstellen.... Morgen om 7 uur in het ziekenhuis zijn, wekkertje om 6 uur... Of we veel slapen is maar de vraag.... afgelopen week werd eht slapen zo ie zo al moeilijker.... Met al die mensen die aan me (ons) denken moet het gewoon goed gaan...
Candijtje: spannend hoor! Geniet ervan morgen!! Ben heel benieuwd!! Kell bloedgroep is een bloedgroepsoort die ik ontwikkeld heb tijdens zwangerschap. Houd in dat mijn bloed de bloedlichaampjes van de kleintjes in de placenta afbrak. Wat als gevolg kan hebben dat ze bloedarmoede in de hersenen kunnen krijgen. Net als TTS, daar kunnen ze ook bloedarmoede van in de herenen krijgen. Dat is ook de reden waarom ze gehaald zijn. Maar daar houden ze niks aan over nu. Vandaag is pikte oogarts geweest. Omdat ze beademing hebben gehad kan het netvlies loslaten namelijk, maar dat was bij onze Meiden niet het geval!
Candijtje!!Good luck!!! Ja ik heb haar mijn nummer gegeven!!Zal jullie zo snel waar ik kan op de hoogte brengen!!Moet alleen vamiddag paar uurtjes weg maar heb altijd mn telefoon met internet bij de hand haha!! De twins slapen nu van 11 tot 6u...super netjes dus maar vindt 6u tovh wel erg vroeg haha!! X
Ik kom de hele tijd om -tegen beter weten in- te kijken of er al nieuws is. Zo spannend! Ik hoop vooral dat het allemaal heel voorspoedig gaat en geen eeuwigheid duurt voordat Candijtje de kleintjes in haar armen mag sluiten!
Sjaantje: zullen we afspreken dat jij hier geen berichten meer pist totdat je wat van Candijtje gehoord hebt?! Ik schoot al in de stress!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa "hoera,gijs 3159 en lieke 2450 zijn om 1250u en 1258u geboren!helemaal zelf!lieke in stuit" candijtje proficiat meis geniet!goed gedaan!
Joehoe Candijtje, van harte gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Weer zulke leuke namen en ook prima gewichten! (wel een verschil ja) Ben ook heel benieuwd naar je verhaal, maar het is wel redelijk snel gegaan denk ik. Geniet van je twee schatten!
Candijtje van harte met je kids! Hopelik is alles goed gegaan en ben je lekker aan het genieten!! Wat een leuke namen