hihi echt leuk!!wel veel hollandse namen hier!!Leuk hoor ik vindt dat ook leuk maar manlief helemaal niet dus wij moesten een andere weg uitslaannou alles slaapt en manlief is nog niet thuis pfff heb medelij met m.... fijne aaf x
Oh meiden, wat een rijkdom, gewoon 2 kids rijker! Het is allemaal heel heftig en vrij snel verlopen.... rond 7.30 aan het infuus en CTG en rond 1300 uur dus geboren.... wauw wat heftig maar het is het zo waard. en allebei zelf op de wereld gezet, wat een verschil met en ks! Ben zò blij en happy! Ongelooflijk Een klein schaafwondje rijker van onder maar dat valt reuze mee! Manlief mag lekker bij me blijven op de kamer vannacht in een bedje.... Lieke is dysmatuur maar doet het goed, suikergehalte word in de gaten gehouden, blijft het zo mogen we mrogen naar huis.... Mits ik niet teveel blij vloeien, lig nog aan het infuus voor bm te laten slinken.... Later een uitgebreider verhaal.... Oma heeft een weblog.... http://www.sophia.punt.nl kunnen jullie de eerste fotoos later op de avond spotten Doei!
Jeejte candijtje wat fijn dat. Alles zo gied gaat!! Ik ga duimen voor jullie dat je morgen naar huis mogen en daar lekker verder ku nen gaan genieten!! Hoe vinden de oudere zussen hun broertje en zusje??
**Kom even inbreken** Candijtje gefeliciteerd met Lieke en Gijs. Wat een mooie gewichten toch nog voor deze termijn. Hoop dat Lieke snel op krachten komt en jullie morgen lekker met zijn 4tjes naar huis kunnen. Wat zullen de meiden trots zijn. ** breekt weer uit**
Dames ik moet even ego doen.. Sorry! Ik heb het even helemaal gehad!! Elke nacht. Oet ik er weet ik niet hoe vaak uit voor de dames en daarnaast ook voor t.imo die moet plassen of iets anders. Ik denk dat ik max 4 uurtjes slaap in een nacht en dat is dan veel!! Overdag is l.ieke ook erg onrustig en slaapt krap aan net 40 minuutjes achter elkaar. Dus ook niet echt rust overdag. Nu heeft mn man vakantie gehad maar nog steeds moet ik dan de nachten doen. Hij verzint altijd wel iets zodat die het niet hoeft te doen, of wacht net zolang dat ze overstuur zijn en ik er maar uit ga want tja een moederhart kan daar niet tegen.. Ik ben gewoon op, voel me futloos en heb nergens zin in. Alles kost mij teveel moeite. Het huis is een rotzooi maar kom er gewoon niet aan toe. En inderdaad maar vol blijven houden tegenover andere dat het prima gaat met een brede lach.. Nou dat gaat het dus absoluut niet. Mn man en ik groeien uit elkaar, elke avond ga ik alleen naar bed en blijft hij benenden volgens mij net zolang tot dat ik slaap.. Ik zie het nut niet meer van onze relatie eigenlijk, dit weet die ook hebben er regelmatig ruzie om, maar het verbetert gewoon niet.. En dan nog die slapeloze nachten...pfff weet het gewoon even niet meer... Sorry einde geklaag maar moest het even kwijt en denk dat jullie de beste zijn om hierna te luisteren..
Ach lieffie toch..kan mag ik iets voor je doen?woon echt zowat bij je om de hoek....zeg t maar...geeoon ff kletse...tis ook pittig vooral als alle zorg op jou neerkomt...hou je taai meis en blijf probeer echt te cumuniceren met je mannetje.... Laat maar weten of je t fijn leuk vindt om langs te komen...en als je ff van huis weg wil kan ik je ook ophalen!!let me now meis dikke knuf voor jou!! @linnepinneke hoe is t nu met jou? Candijtje mooi verhaal hopelijk snel naar huis!!
Ik heb vandaag van 9 tot 21 gewerkt en ben net thuis, weer met een mannetje in mn handen... Op naar weer zo'n nacht en dan morgen weer werken van 9 tot 17 pfff en idd voor de buitenwereld met een grote lach dat het allemaal super gaat... @mama van 3, op een ouder kind heb ik dan niet maar voor de rest ken ik je gevoel helemaal!!! Helemaal hoe je tegenover je relatie staat! Gooi t er maar lekker uit meid!!!
@ Candijtje: gefeliciteerd met de tweeling!!! Erg leuke namen inderdaad! Gijs stond ook op ons lijstje! En wat een heerlijk snelle bevalling... dat doe je stukke beter dan ik! Hopelijk gaat alles goed en mogen jullie snel naar huis. Wij mochten afgelopen donderdag naar huis, maar helaas hebben we de mannen vanwege bilirubine (geelzucht) weer terug moeten brengen... Het waren net 2 chineesjes en Sam was een drama met voeden, dus ze liggen nu allebei te zonnebanken op de kinderafdeling incl. sondevoeding. Hopelijk mogen we ze snel weer gaan halen, want ik vind het helemaal niets zo... Een lege buik en ook geen kleintjes meer in hun bedjes... De kraamtranen hebben hier al aardig wat gevloeid in ieder geval! Voor degene die vanaf het begin flesvoeding gaven: wat te doen bij stuwing?! Dat doet zeer zeg! @Linnepinneke: Mooie naam hè, Noah!
Candijtje, van harte gefeliciteerd! Hopelijk mogen jullie snel naar huis. Gijs stond bij mij ook op mijn lijstje, maar mijn man vind het minder leuk.
Candijtje van harte gefeljciteerd met je tweeling...wat snel is het gegaan zeg .... esmeve onder een warme douche gaan staan en zachtjes xe druk eraf masseren en vooral dag en nacht een hele strakke beha dragen tot het weg is succes ermee lieverd
Candijtje: wauw, wat een verhaal zeg! En wat heerlijk dat je het helemAal zelf hebt gedaan! Ik hoop echt dat jullie snel naar huis mogen, lekker een normale kraamtijd thuis! Dat zie ne niet veel bij tweelingen dus super speciaal! Emesve: stuwing kan je voorkomen door een goede strakke bh te dragen, en 2 dagen niet uit doen (ook niet bij douchen of zo). Verder kan je koelen met kou kompressen of witte kool bladeren. Kou kompres maak je door kraamverband te doordrenken met water, en dan invriezen. Dan kan je ze daarna in een dun washandje in je bh doen. En bij de huisarts kan je pillen vragen die stuwing tegen gaan... Mama van 3: wat ontzettend vervelend dat je je zo voelt! Slaaptekort is funest voor je eigen humeur, en dan is het zo moeilijk om echt positief te blijven in je eigen wereld. Naar de buitenwereld idd laten blijken dat alles Oke is, maar ondertussen. Wat Sjaantje ook zegt: blijf praten. Probeer samen de leuke momenten weer in te zien, en geniet ook van elkaar, ipv alleen de kinderen. Kunnen jullie niet een avondje of nachtje voor jullie zelf pakken? Je kunt pas goed voor anderen zorgen, als je ook goed voor jezelf zorgt! En je relatie is echt ook heel belangrijk, zeker als je 3 kinderen op moet voeden! En, is 'iets voor jezelf doen' ook een optie?! Iets waarbij JIJ belangrijk bent, en waar je jezelf kunt ontplooien, zodat je even niet moeder bent, maar gewoon even jezelf? Meid, dikke knuffel! Hoe gaat het met Maybe en Rave?
Candijtje, top gedaan hoor! Je mag trots zijn op jezelf. Stuwing idd goede strakke bh om, ook snachts (vond ik ook lekker moet ik zeggen, vond het niks om toen zonder te slapen) verder werd mij juist gezegd er niet aan te zitten, dus ook niet masseren etc omdat je het dan op gang helpt. Mama van 3, vind dat de meiden je goede tips geven. Vooral het praten en aangeven dat het je echt te veel wordt denk ik. ZOnder daarbij verwijtend over te komen (en dat is zoooo moeilijk!) zolang jij maar doorgaat , zal de situatie niet veranderen, want het gaat toch goed in de ogen van je man waarschijnlijk. Een weekendje weg zou een oplossing kunnen zijn om iig even tot rust te komen. Mijn man doet heel veel met de meiden als hij thuis is, moet eerlijk toegeven dat dit met de andere kinderen niet altijd zo geweest is. Veel over praten heeft wel geholpen. Wat nachten betreft, Kate slaapt in haar bedje naast mij en Joan naast Mark. Het hangt er dus vanaf wie er komt snachts. Als het Joan is, heb ik mazzel, als het Kate is hij etc...vind het wel eerlijk verdeeld zo. Nou er brullen twee dames, etenstijd!
Hoera, weer 2 kindjes tegelijk die het levenslicht zien. Hoera, nu op naar het nieuwe jaar en wachten op nog veel meer wondertjes.
candijtje.. van harte gefelciteerd met de twins wat een leuke namen.. meid geniet er maar van.. mama van 3 knuffel van hier.. en je weet me te vinden he.. maar het is zo herkenbaar... liefs en een dikke knufvoor jou van ons allemaal..
Ik denk dat t in de lucht hangt hoor hier kunnen manlief en ik elkaar op t moment ook niet luchten of zien...en t erge is ben te moe om een gesprek met m aan t gaan....pffff Achja morgen zal de bui vast wel weer overgewaaid zijn.... mama van 3 je vroeg nog vanaf wanneer luuf te gebruiken volgens mij gewoon vanaf de geboorte ofniet? hier alles wel redelijk rustig op t moment gelukkig.... knuf voor jullie allemaal!
Candijtje hier ook nog een dikke proficiat! Een super bevalling zo te lezen. Geniet ervan! Mamavan3 jeetje schrik wel van je bericht, probeer echt nog voor jullie relatie te vechten. En dan bedoel ik ook even tijd voor jullie zelf nemen, zijn er geen opa's en oma's in de buurt die een nachje op jullie kids willen passen? Al ben je maar 1 avondje even samen uit dat is al zo lekker even samen ontspannen. Verder ben je altijd welkom hier in Nijmegen en ook ik woon niet ver dus we kunnen altijd een keer afspreken als je daar behoefte aan hebt. Verder ben ik het helemaal eens met het feit dat we ons onoverwinnelijk naar de buitenwereld tonen maar niets is minder waar....helaas. Hoewel ik hele makkelijke kids heb zit ik soms ook met de handen in het haar en ben ik soms jaloers op vriendlief die 40 uur werkt, erbij beunt en de laatste tijd veel weg is ivm verbouwing bij zijn ouders thuis. Ik moet alles (huishouding, zorg voor mezelf & de kids alleen doen) en dat ervaar ik soms als best zwaar. Als ik even vrije tijd heb dan moet ik strijken, stofzuigen, met de hond wandelen etc etc....vriendlief is zo vaak weg dat hij ''waarschijnlijk'' helemaal niet door heeft wat ik allemaal doe en dat is soms zo frusterend. Maar al met al zou ik de meiden echt niet meer kunnen missen maar een extra paar handen was heel erg welkom geweest. Voedingen...las ergens dat ze pas met 7 voedingen naar huis mochten maar hier zijn ze gewoon met 8 voedingen thuisgekomen. Mirena spiraal, hij is er sinds gister uit en ik voel me nu al beter. Blij dat ik ervan verlost ben...nu maar even condooms totdat ik weet wat voor anticonceptie ik wil. Ben de helft weer vergeten
Hier ook 8 voedingen trouwens en kyan is zelfs met sonde naar huis gekomen!!! Zodra ze hun temperatuur konden houden en er verder geen goede reden was om ze te houden mochten ze mee!!!
Thnx meiden!!! Vanavond een bios gepakt heerlijk even geen kids.. Hij begrijpt het nu wel.. En nu dus eerst l.ieke proberen in bed te krijgen