Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Haha timo is ook wakker!
    Hier nog in bed met man en kind! Begin erge keelpijn te krijgen, hoop dat ik niet ziek word!
    Fijne zondag!

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    hier was het om 06.00 uur al bal om 6.15 zat ik al beneden met drie lastige kinderen :p nu spelen ze gelukkig weer maar jeetje wat kunnen broers en zus knokken met elkaar zeg, ben de hele dag politieagentje aan het spelen hier. word er gek van!!!!

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Goeiemorgen Timo haha!!!

Hier ook kwart voor 6 werdt meneer jansen wakker haha!Achja zo hebben we nog wat aan de dag toch!!

Sylvia o ik geloof t best dat je je soms politieagent voelt haha!!

Fijne dag!X

4. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gisteravond feest. Bij vrienden in Schiedam heeft onze Kate van half 5 tot half 10 alleen maar gehuild. Arme kind! En Joan slaapt gewoon overal doorheen. Waarsch iets onder de leden, zijn allemaal niet zo lkkr. Hier ook keelpijn.
    Mamav3 fijn dat je ff weg bent geweest met zijn tweeën!
    Sil zo herkenbaar, hier kunnen zoon en dochter elkaar ook behoorlijk in de haren zitten. ( vraag me af of onze tweelingen dat ook met elkaar gaan doen, vast wel)

Vorige wk een weekje weggeweest. De meiden hebben het top gedaan. Waren naar Groningen ( wedde) wat een rust daar zeg! Tijd heeft op sommige plekken stil gestaan. Als je dan weer hier komt in het westen pffff wat een drukte.

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Haha jullie hebben het door;)

Lag zelf npg. Heerlijk in bedje:) man ging er een keer uit en kon ik even bijtanken! L.ieke heeft dehele nacht lopen spoken pff die is ook zo verkouden. Hoop dat de. Neusspray en luuf snel gaan werken..

Bietje: hoegaat. Het nu met k.ate?

Candijtje: en hoevoelt het om mama te zijnvan 4 pracht wonders ? Al lekker thuis?

6. hey mama van 3 het is wat..

geef je een dikke knuff..

meiden wil jullie even zeggen ik geniet van lullie en lulliee zijn zo lief...
    dat vind ik super om te zien onee te lezen..
    wat fijn dati k jullie heb leren kenne.

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Dank je yippie!! Meten snel even wat afspreken, ben ook super blij met jullie!!

Gisteravond dus aamen met manlief bios gepakt. Wel lekker ook raar zondr kids. Maar heb wel echt genoten even geen mama zijn! Oma heeft het wel zwaar gehad, tja half 7 is het huiluurtje van de dames en willen ze echt niks.. Dus ze was blij toen om half 9 alles sliep. Alleen l.ieke wilde dus absoluut niet. Die is de hele nacht blijven spoken. Doet ze al een paar dagen. Het eige wat ze wil is op of naast mij liggen. Met als gevolg dat ik niet super slaap. Hoop toch wel dat ze snl weer in d eigen bedje gaat slapen.

Hoe is het veder mer iedereen?? Wie is eigenlijk de volengende die mag bevallen??

8. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hier alles goed! Het voelt als een heel rijk bezit, 4 van die prachtige kinderen! Nacht is goed verlopen, beetje onwennig nog allemaal maar na de voeding van 4 uur werden we pas rond 7.45 weer wakker en de twin sliep nog hebben pas rond 9 uur de fles gehad... ze doen het prima, lekker in bad geweest... Grote zussen helpen graag! Vooral Vera is super trots!

ohw, alarm, volgende keer verder ;)

9. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Candijtje: klinkt goed allemaal! En wat een rijkdom... wow! Hoe heerlijk dat ze er al zijn. Ben je eigenlijk met 37 wk ingeleid met een reden of was het gewoon genoeg? Ik weet het even niet meer.

Hier: weer veel strijd gehad het weekend (en dan hebben wij nog niet eens een tweeling!) maar gelukkig wel een fijne zondag gehad. Toch al 3 dagen niet gespuugd. Blijf wel misselijk, onderdrukt door de primperan, maar ik hoop dat het spugen nu niet meer terugkomt. Wel een mega opgezette buik alsof ik al 7 maanden zwanger ben. Komt toch door darmen/maag. Donderdag weer controle bij de gyn, hopelijk weer kleintjes kijken :)

10. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Zo vanavond heerlijk met mn mannetje uit eten geweest! Opa en oma hebben bij ons thuis opgepast en de mannen slapen!!! Nu nog steeds dus hopelijk is dit een goede nacht!!!

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Pffff jax is de hele tijd zo vroeg wakker hij heeft dan ook echt honger?!ik doe al 210 in de laatste fles die gaat ook helemaal op maar om 5u is ie al niet meer te houden!hij slaapt daarna wel lekker verder maar dan komen de dames onderhand alweer iemand tips?

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    voor de nacht forte geven is voor hngerige babyś... en anders aanvullen met wat rijstebloem ;)

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Jax krijgt 180 en alleen de laatste 210...jax is al wel een reus hoor!!hihi....nutriton heb ik er al doorheen ook voor t spugen dus denk dat ik jullie advies ga opvolgen en met de rijstebloem ga beginnen!!
    Ik wou ook even weten wat jullie advies was omdat t idd eigenlijk pas met 4 maandjes mag;)...niet dat ik em zo aan de regeltjes hou maar zou t sneu vinden als ze op de kop staan van de pijn in de buik!
    Thanks straks gelijk even langs de winkel!!

X

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sjaantje: gewoon langzaam opbouwen.. Hier ook gedaan. Een keer een fles rijstebloem gegeven( ben wel in de ochtend begonnen, mochten ze krampjes krijgen dan heb je die niet snachts) gig het goed ben ik het in de laatste fles gaan geven. Hetzelfde met fruit, ben met peer begonnen en dat een week lang gegeven daarna banaan enz. En nu vinden ze het heerlijk en vergaat de wereld als het fruit op is;)

Succes!!

Hier gaat het wel weer manlief is weer aan het werk, die had een week vakantie, en tja dan zit je dus echt elke dag op elkaars lip en ga je nog meer frusteren.. Nu dus lekker rustig opgstaan en hebben we weer ons normale ritme..

De dams hebben vannacht ook iets beter geslapen. F.leur heeft de hele nacht geslapen van half 9 tot 7.15:) l.ieke werdt om 4 uur wakker maar die heb ik bij genomen en die heeft tot kwart over 8 geslapen.. Dus eindelijk weer een beetje normale nacht gehad..

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Misschien heel 'gemeen' maar ik vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die het allemaal zwaar vind.. Gelukkig heb ik een hele lieve gastouder(s) opa en oma die de taak voor 3 dagen overnemen. Anders was ik echt al overspannen geweest hoor..

Máár.. Devin begint al gezelliger te worden en dát is ook een wereld van verschil. En je nachtrust is heilig he.. Als je te weinig slaapt, maaaan berg je dan maar.. en kun je niks hebben. Ik merk dat maar al te goed. Ze slapen nu allebei 'al' 3 nachten klokje rond!

16. meiden ik heb het zo met jullie te doen he..

hier gewoon flinke mazzel gehad al die maanden.. Maar ook nu mogen wij er aan geloven al een week dat de meiden komen in de nacht..
    maar ze zijn ook niet fit.. vind het ook zwaar had afgelopen weeekend ook nog eens 3 late diensten..
    Maar hoe doen jullie dat s nachts troosten jullie alleen en dan weer slapen of ook wel eens een fles..

hier vandaag met de meiden naar het buro geweest...
    Eva 8,5 kilo 69 cm
    vanja 7,5 kilo en 67
    wat ben ik trots om mijn dames..

moest wel lachen ze moesten een blokje pakken.. vanja pakt hem en kijkt haar aan van kan ik wel hoor ik zal hem ook even over pakken en hoppa blokje 2 in haar hand.. En eva denkt ga lekker zelf een toren bouwen..

Vanmiddag met v weer naar de ha want ze heeft hele erge exeem in haar gezicht en een hele ruwe huid en ook haar billen zijn nog steeds niet goed.. Ik wil eigenlijk dat ze gaan onderzoeken op allergien.. ben niet van plan met alles te stoppen en te testen of ze er wel of niet op reageerd..

bianca heb je nog wat van de foto gehoord!

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha lekker eigenwijs die meiden van jou dus! Wij geven geen fles snachts hoor, nooit gedaan ook trouwens. Wij nemen ze dus bij ons in bed. Meestal komen ze rond half 5, dus dan is het nog even rekken tot 6 uur half 7, redden ze wel. Ze slapen natuurlijk nog wel bij ons op de kamer, dat scheelt wel met het uit bed halen. Ik hoef er niet zelf helemaal uit.
    Ik heb nog niets van de foto gehoord, wel ingestuurd...af wachten dus....

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Meiden ik vindt jullie ook schatjes!!!!

Nou kheb rijstebloem gehaald jullie horen t hihi!

X

19. Tease

Tease Actief lid

19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    Sorry voor mijn EXTREEEEEM late reactie!

Het is hier beetje rollercoaster geweest!

Niet veel achter de pc veel verjaardagen en hoop gedoe rondom ziekenhuis ruzie met het ene en het andere is ook niet echt een haar beter!...

Daarnaast wilde we echt zekerheid hebben.

Hier nog een foto`tje van 7 weken 2 dagen waarvan ik positief ben dat het er 2 zijn.

En nu net echo gehad met 11 weken bij het pretechobureau omdat z het toch zeker wilde weten .

En daar zagen we der maar 1 bijzonder alive and kicking! Hihi!

En toch blijft mijn gevoel zeggen dat die andere der achter hangt maar goed dat is misschien wishfull thinking!

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Tease en wij maar wachten en wachten haha!!
    Op foto 1 zou ik ook zeggen 2 maar op foto 2 idd 1....wanner heb je nu weer volgende echo?hou je ons wel een beetje op de hoogte ben erg benieuwd!

Deel Deze Pagina