Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tease

    Tease Actief lid

    19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    Volgende officiële echo is 3 november in zh een nekplooimeting en de 12 weken echo.

    Eerste zijn er zeker weten 2 ook volgens een echografiste van het zh.

    Het zou dan om een eeniige tweeling gaan... zijn ook duidelijk misschien hier niet 2 dooierzakjes te zien en 2 "kindjes" - "streepjes" te zien.

    Ik hou jullie wel op de hoogte!

    We hebben hier dubbel gevoel van wow het waren er 2 maar we zullen nooit weten hoe of wat en aan de andere kant helemaal happy met 1 ...

    pffft en mijn gevoel blijft irritant zeggen het zijn er 2 ... dat is nog het meeste waar ik last van heb.... Maar de kans dat ze achter mekaar weggekropen zitten is echt klein...
     
  2. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ja idd...die 2de echo is al zo mooi helder en duidelijk dan zouden ze toch wel heel precies naast elkaar hebben gelegen...
    daarbij zwangerschappen beginnen heel vaak met een tweeling he!!

    Nou geniet iig zowieso van een mooi wondertje in je buik!!en als nummer twee zich toch nog laat zien kun je dubbelop genieten!

    X
     
  3. Tease

    Tease Actief lid

    19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    En zo denken wij er ook over :D!!!

    ga jullie wel op de hoogte houden hoor! :D
     
  4. Mama van 3

    Mama van 3 Fanatiek lid

    31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Tease: dus nog even spannend bij jullie!! Raar hoor dat ze vanuit het ziekenhuis geen extra echo maken..

    Sjaantje: succes met jax vanavond en morgenochtend hopelijk helpt de rijstebloem!

    Hier word ik ineeens helemaal naar. Mega buikkrampen.. Vreemd.l zou het de mirena kunnen zijn?? Nja asprientje en maar gaan slapen..
     
  5. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Buikkrampen heerst op t moment heel erg.. :( (was gister aan de beurt en vandaag mn nichtje al)
     
  6. bietje1972

    bietje1972 Fanatiek lid

    27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoon idd ook!
    Maar over het spiraaltje gesproken, ik had dus een afspraak staan voor 31 okt. Eigenlijk durfde ik niet zo en twijfelde nog heel erg. Maar ja wilde eigenlijk ook niet meer aan de pil en manlief wilde geen knipje. Na het verhaal van Jane heb ik de afspraak afgezegd haha daar was dus weinig voor nodig. Toch maar de pil gehaald, zegt manlief: ik zal er ook nognwel even over nadenken. ( over DE knip) pffff mannen, whahahaah
     
  7. linnepinneke

    linnepinneke Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Nou hier is slapen nog steeds een drama... Maar begin het idee te krijgen dat ze last hebben van verlatingsangst... Ze slapen namelijk wel bij mij of bij mn man... Iemand ervaring mee????
     
  8. Jane1983

    Jane1983 Fanatiek lid

    30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Bietje ik ben zo blij dat ik er vanaf ben (mirena) het verwijderen stelt trouwens niks voor dat 100 x liever dan het plaatsen. Maar voor mij geen mirena meer...nu even rust voor mijn lijf en condooms voorlopig en daarna zien we wel verder
     
  9. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hier heeft mn man een knip gezet, in principe hoefde hij dat niet omdat ik onvruchtbaar ben, maar om elk risico uit te sluiten heeft hij een knip gezet, en dat bevalt prima geen hormonen in mn lijf!
     
  10. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Nou...rijstebloem vinden.ze iig heerlijk maar kan niet zeggen of t geholpen heeft want we gingen gister zo onrustig de nacht in dat ze om 9u al fles.5 hadden gehad toen kwamen ze om 3 u en toen om 7u....vanaaf nieuwe poging de darmpjes reageren iig tot nu toe goed!!

    Oe hier gaat manlief ook een knip laten zetten....

    Xxsie
     
  11. Mama van 3

    Mama van 3 Fanatiek lid

    31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Linnepineke: kan goed zijn dat ze jullie willen horen of ruiken.. Misschien een optie dat jullie met 2 oude shirtjes gaan slapen en daar de geur van jullie inkomt en die bij hun in bed leggen?

    Mirena: tot nu toe wel tevreden denk ik.. Weer niet zo goed of mn dipje met de mirena te maken heeft of omdat ik gewoon te weinig slaap krijg. Manlief wilde geen knip ook al wil dwie geen kids meer. Mja wij zijnnog jong hij is pas 28 natuurlijk..

    Hier zijn ze nog steeds verkouden.. En l.ieke lag dus alweer om 3 uur bij mij.. F.leur daarin tegen slaapt door tot 8 uur in der eigen bed:)

    Sjaantje balem dat het anders liep.. Misschien met jax beginnen met bijvoeding fruit ofzo? Verzagdigd hem misschien wat meer..
     
  12. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Jaaaaa wou t vandaag gaan proberen hij is ook de hele.dag op zn handjes aan t sabbelen...vreetzakje haha
     
  13. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hier ook buikkrampen gehad! Manlief inclusief overgeven, gelukkig had ik dat niet!
    Kleine mannetje had het vorige week al, maar die was ook na 1 dagje weer beter.

    Mirena: ik twijfel zo enorm. Had hem de vorige x ook, maar heeft zich toen ergens in genesteld waar hij niet hoorde. Dus veel last van gehad. Pil wil ik eigenlijk ook niet meer... Nuvaring lijkt me zon gepruts, condooms is zon geklungel, en wil ik in het heetst van de strijd nog wel eens 'vergeten'.
    En een knip voor m'n man vind ik zo definitief, en we zijn nog jong dus vraag me af of ze dat dan al wel doen...

    Dus ik denk er nog over na... Iemand ervaring met andere manieren van anti conceptie? (algehele onthouding lijkt me wel wat, whaha!)

    Met onze meisjes gaat het steeds beter!! Gaan echt steeds beter drinken. T ess drinkt bijna alles zelf, krijgt soms nog 10cc per keer met sonde. M ila gaat nu ook beter nu ze een andere fles heeft!
    Maar krijgt ook nog wel vaak de sonde...
    Ik had m'n zinnen gezet op eind van de week naar huis, maar dat gaat hem niet worden denk ik... Dus we gaan nu voor eind volgende week!
     
  14. Tease

    Tease Actief lid

    19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    Ik heb er dan wel geen twee, maar wat ik wel weet met ons zoontje is dat ik met hem met 3maanden 1 week zo ongeveer ben gaan bijvoeren met paar hapjes fruithap. en dat ging na 1 week al heel snel naar 1 heel potje (zo een kleintje dan he van 4 maanden). meneer vond het heerlijk en inderdaad rijstebloem door zn laatste fles. flink wat. groter speentje. en meneer was eindelijk is verzadigd...

    succes!
     
  15. MySuNsHiNe

    MySuNsHiNe Actief lid

    5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL

    Here the same!!!! heeft enorm geholpen!!


    @ candijtje GEFELICITEERD met de geboorte van je 2 kanjers!!!!!!!!! zo te lezen gaat het goed!!! lekker genieten dus.
     
  16. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Nou hij heeft er idd heerlijk van gesmult en hij slaapt als een roosje de hele dag al!!
    Skye ook geprobeerd maar die heeft last van dr buikje dus daar wachten we dan nog maar even mee...maar dat is in vergelijking dan ook nog maar zo'n poppetje!!

    hihi thanks dames!!

    X
     
  17. Tease

    Tease Actief lid

    19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    no problem de ene is er sneller aan toe dan de ander!

    Als het maar helpt :D en dat doet het!
     
  18. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Zo zangkoor jansen is weer aanwezig pfoe hey...krijg ze gewoon NIET stil en t ging zo goed?!te hard geroepen waarschijnlijk...njah laat ze maar ffkes hoor...

    X
     
  19. linnepinneke

    linnepinneke Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mm7, Ben dr stil van... Jij waarschijnlijk ook!!! Weet ook niet goed of ik je nu wel of niet moet feliciteren maar ga t toch doen! Gefeliciteerd!!! Wanneer ga je naar de dokter?
     
  20. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    wow mm7!!ik feliciteer je wel hoor!maar kan me je schrik voorstellen??!!ben dr ff stil van weet niet way k zeggen moet dikke knuf iig voor jou!!
     

Deel Deze Pagina