Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    mm7???? oh mijn god... hoe voel jij je eronder?
    ik wil je wel heel graag feliciteren maar ik weet niet hoe jij je eronder voelt...

    ben er sprakeloos van.
     
  2. Mama van 3

    Mama van 3 Fanatiek lid

    31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Jeetje mm7 wat heftig en schrikken!!! Toch ga ik je feliciteren! Een dikke knuffel!!!
     
  3. JoSuus

    JoSuus Actief lid

    13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, ik ga van Hyves verhuizen naar Facebook, ik zou het leuk vinden om jullie daar ook te ontmoeten!! Susanne Troudes-Foekema.
     
  4. Mama van 3

    Mama van 3 Fanatiek lid

    31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @yippie: hoe is het met je meiden? Ikzal je morgen even mailen... Wilde t vandaagdoen, maar liep even anders
     
  5. Candijtje

    Candijtje Fanatiek lid

    19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hier alles prima, voel me zo ontzettend trots en rijk met mn 4 gezonde kids! Lieke en Gijs zijn allebei vandaag gewogen en ze komen aan, nog neit veel maar het begin is er! Lekker hoor... fijne ervaren kraamhulp hier in huis die zich ook bezig houd met de andere 2 meiden... veel in huis doet ook.... ik ga smiddags slapen en tuk zo 2 uur weg.. heerlijk... Heb inmiddels wel wat stuwing maar hoop eht met een strakke bh tegen te gaan.... vloeien is ook al een stuk minder.... Lieke houd zich nog wat moeilijk warm dus die ligt nog lekker met kruikje en mutsje op in bed of in de wagen... wil graag naar buiten maar de weersverwachtingen houden het nog even tegen ;)
    Donderdag gaan de oudste logeren bij mn ouders... Ook wel leuk voor hen en hebben wij even alle tijd voor de twin....
    Zal ons kaartje ff showen als ik tijd heb, zo leuk :)
     
  6. sannie30

    sannie30 Fanatiek lid

    24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    @ Candijtje; fijn om te lezen dat het zo lekker gaat bij je. Geniet ervan!!

    Hier een kdv dilemma. Jongens zitten er nu bijna 1,5 jaar, en nooit heb ik klachten gehad, bracht ze er altijd met veel vertrouwen naartoe. Sinds 3 weken zitten ze echter op een andere groep ( speciale groep voor spraakontwikkeling). Bijna iedere keer als ik ze breng of haal, dan krijg ik wel weer iets te horen wat niet goed is. De 2e dag (al), kreeg ik te horen; "goh, Stan en Wessel eten geen korstjes he"..... ( en dan echt op zo'n irritant toontje!!) Kreeg verder wat uitleg, waarom korsten goed is voor de mondmotoriek, dus uiteindelijk kon ik er wel iets mee. Maar goed, vervolgens begon hij over het drinken uit een tuitbeker. Toen ik uitlegde dat ik niet altijd 2 kinderen in de gaten kan houden en soms kies voor een tuitbeker kreeg ik te horen; "ja, het gemak dus".... Een week later ging mijn man ze halen en kreeg te horen dat Wessel met z'n hoofd op de grond bonkt en dat we dat maar in de gaten moesten houden ( n.b. Stan heeft dat ook weleens 2 weken gedaan, en doordat wij het negeerde is dat weer zo snel gestopt als het gekomen is). Vorige week kreeg ik weer te horen dat ze allebei zo driftig kunnen zijn, en een dag later werd me weer verteld dat ze zo jaloers zijn op elkaars speelgoed. Al met al een hoop "kritiek" dus in 3 weken tijd, terwijl ik het afgelopen 1,5 jaar nog nooit iets negatiefs te horen heb gekregen, altijd ging alles goed en waren ze gezellig. Verder heb ik vorige week ook een keer gezien dat er een ouder kindje Stan bij zijn nek ( wurggreep) omhoog trok. Ik heb dat kindje meteen aangesproken dat hij dit niet mocht doen en ook de leidster greep in. Vandaag was ik echter weer even met de leidster in gesprek hoe de dag was geweest en ineens zie ik Wessel vanuit mijn ooghokken in dezelfde houtgreep hangen en rood aanlopen. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik denk dat dit hetzelfde jongetje was. Al met al heb ik geen goed gevoel bij deze groep. Het is in tegenstelling tot de oude groep, een verticale groep en de kindjes zijn niet allemaal even makkelijk, heb ik het idee. Maar zolang ze de VVE indicatie hebben en nog moeten werken aan hun spraak kan ik ze niet naar de andere groep doen. Qua spraak doen ze het namelijk wel goed. Dus op dat gebied ben ik wel blij met de groep ( zitten ook minder kindjes in, dan bij een normale groep, dus meer aandacht per individu). Ben sowieso wel van plan om morgen het voorval van vandaag nog even te bespreken omdat het me niet lekker zit.
     
  7. linnepinneke

    linnepinneke Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @sannie, even uit nieuwsgierigheid, welk kdv zitten ze?
     
  8. Jane1983

    Jane1983 Fanatiek lid

    30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Kopie van mijn www op hyves voor diegene die me niet op hyves of fb hebben. (vandaag naar CB geweest)
    Meiden zijn 3 cm gegroeid, van 75 naar 78 cm maar weinig in gewicht aangekomen door het vele rollen en tijgeren. Elize was 10.150 gram en is nu 10.320 gram en Naomi was 9445 gram en is nu 9670 gram. Verder lopen ze in de fijne motoriek ruim voor op andere kindjes en de grove motoriek achter. Ze hebben al hun energie eerst in de fijne motoriek gestoken en nu moeten we het kruipen gaan stimuleren. Verder waren ze tevreden over onze babbelende kanjers Verder hebben ze weer prikken gehad, zo zielig maar voorlopig zijn we er vanaf! Pas met 3,5 jaar weer
     
  9. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    #3249 mm7, 25 okt 2011
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
    Thnx meiden, maar voor nu doe ik het even zo!
     
  10. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Gaan jullie alleen voor de.prikjes heen dan?? want ik.moest met 17 maanden en 2 jaar en 3 jaar weer twrug hoor.....

    of ik lees.het helemaal verkeerd kan ook natuurlijk hihihi is nog vroeg ;)
     
  11. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Jane je meiden doen t goed.dus fijn hoor!!!

    Nou hier was.t weer.eruuug vroeg vamorgen...maar we liggen nog in bed dus dat is wel lekker.....
    Hoor jax nu wel pruttelen dus dan gaan we zo maar naar beneden

    mm7 heb je een beetje kunnen slapen?

    Xx
     
  12. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Nee sjaantje, geen oog dicht gedaan....en ik ging er al erg vroeg uit om te plassen........ ga zo maar eens een rondje bellen....
     
  13. Mama van 3

    Mama van 3 Fanatiek lid

    31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ach meid!! Dikke knuffel vanuit hier!! Het komt allemaal wel goed. Probeer anders voor vandaag een echo te regelen bij gyn/vk/ echobureau. Dan weet je hopelijk meer en hoever je zwanger bent. En misschien helpt het je met het idee dat je het kindje dan hebt gezien!

    Succes vandaag!! Hou je ons op de hoogte?
     
  14. Belle1978

    Belle1978 Niet meer actief

    Ik lees net terug van gisteren maar ik mis geloof ik iets, heb je je berichtje weer verwijderd MM7? Aangezien je wordt gefeliciteerd etc. Ik word er wel nieuwsgierig van maar je zal het wel niet zonder reden hier niet (meer) hebben staan.

    Tease: wat leuk om nog wat van je te horen! Je hebt ons wel in spanning laten zitten! Maar het is er nu dus één... Ik hoor ook wel veel die zeggen dat ze eerst zwanger waren van een tweeling, maar dat het het eerste trimester fout ging. Toch niet leuk hoe je in het ziekenhuis behandeld bent.

    Sannie: wat een lastige situatie op het KDV! Al helemaal omdat je op deze manier niet echt een fijn gevoel hebt waar je je kindjes naar toe brengt. Ik denk dat je het wel bespreekbaar moet maken. Desnoods met de leidinggevende ofzo.

    Voor de rest lees ik nog heel wat gebroken nachten. Dat breekt een mens zo op! Heel veel sterkte voor iedereen die daar nu mee te kampen heeft!!

    Hier: ik ben overstag om een vroege geslachtsbepaling te doen met 16 wk. Nog anderhalve week wachten en dan maar hopen dat ze het kunnen zien. Super spannend. Vannacht droomde ik dat er één een meisje is en de ander was niet te zien. Ik heb geen voorspellende gaven, dus we wachten het maar af.
     
  15. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Idd weg gehaald... wil t nog even anoniem houden voor zo ver dat gaat. Heb om 3 uur een afspr.
     
  16. linnepinneke

    linnepinneke Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Succes mel!!!!!
     
  17. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Mm7: ik lees in je posts ook dat je verward bent, en er allerlei dingen door je hoofd schieten!
    Maar bedenk: voor alle praktische zaken is een oplossing! Hoe moeilijk het soms lijkt!
    Ik wil je daarom toch voorzichtig feliciteren!

    Candijtje: fijn dat je zo gelukkig bent met de nieuwe samenstelling van je gezin! Kan me voorstellen dat het ook wel even lekker is dat de oudste meiden lekker uit logeren gaan! Even de onverdeelde (alhoewel haha) aandacht voor G ijs en L ieke!

    Hier: het gaat goed met de meisjes. Ze wegen al boven de 2500 gram! Drinken gaat ook steeds beter! Dus nu een eindspurt richting huis dacht ik zo!!
    Maar ondanks het goede nieuws, ben ik honds chagerijnig! Vreemd!
     
  18. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    De reden eigenlijk dat ik het anoniem wil houden is omdat ik best op zie wat mn werk er van vind, na het verloop van de miskraam, en toen de zwangerschap van de twins! Lastig dus.... Voor de rest weten een paar mensen het nu.... ik ben zelf een beetje bijgekomen van de shock. Heb helaas volgende week pas een afspraak in het ziekenhuis, nu bij EB. Afwachten dus... Ik denk zelf persoonlijk dat het pas net zo is, anders had ik naar mijn idee al wel wat moeten merken. Mn vriend is happy, ik nog niet zo eigenlijk... maar goed we zien t wel!
     
  19. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    mm7...komt goed schatje...dit moest gewoon zo zijn en we slepen je er doorheen hoor!!Dikke knuf
     
  20. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    En bedankt he meiden.... voor jullie berichtjes! Pfff... duurt nu lang hoor tot 3 uur!
     

Deel Deze Pagina