misschien moet je dan maar op je gevoel vertrouwen! Je ziet het iig positiever in nu! uitwendige echo vanaf 8/9 wk volgens mij. ik heb met 7 een inwendige gehad. nikki; yesssssssss je hebt ze bijna thuis! gaat echt super he. iem. hier ervaring met nenatal 1 voeding? kate heeft zon last van kramp en dwarszittende ontlasting, zou best over willen stappn, dit is zoooo zielig. nog extra tips tegen krampjes? cinababy hebben we al, heen en weer wiegen terwijl ze met haar buik om mijn arm ligt ook, beentjes bewegen ook....wat nog meer mogelijk?
Bietje ik zweer bij Sab-simplex.... hebben alle kids hier gehad met krampjes en bij alle vijf heeft het super geholpen....
Hier ook infacol en de mannen hebben hier de eerste 3 maanden nenatal gehad! Wil je er iets over weten?
mm7 hoop dat je morgen echt duidelijkheid krijgt, was de test overduidelijk? Nikki jeeee eindelijk bijna naar huis (het gevoel om ze thuis te hebben is zo onwerkelijk) Maar brengt ook veel rust
Ik ga morgen meteen ff op pad voor de middelen die jullie noemen! Bedankt! Hadden jouw jongens er ook last van lin? Kate heeft al van het begin af aan moeite met ontlasting, joan wat minder maar die was daarstraks ook flink aan het mopperen door krampjes. Ben jij zelf over gestapt of in overleg met de ka? En waar ben je op overgestapt?
ohja silvia ik bedoel dat ze met 3,5 jaar pas weer prikken hoeven, in februari hebben we weer consult
De jongens zijn direct in het zh begonnen met nenatal omdat ze te vroeg geboren zijn... En thuis doorgezet gelukkig op recept van de ka want dan krijg je het vergoed! Dat spul was niet aan te slepen en ontzettend duur!!! En toch heb ik daarbij infacol moeten gebruiken want ze hadden behoorlijk last van krampjes!!!
Mazzelaar! Hier hebben ze ook nenatal gehad + borstvoeding maar ik mocht gewoon nutrilon standaard kopen toen ze thuiskwamen. Borstvoeding heb ik maar 6 weken gedaan.
Pffff heel bericht getypt weer weg. Hier in het zh ook nenatal gekregen. Krijg het nu ook op recept, moet het bij de apotheek bestellen. Heb alleen het idee dat de krampjes erger worden. Ga dus morgen maar even iets er voor halen. Ben ook benieuwd hoelang ze dit mogen/moeten drinken. Eind volgende maand pas weer een gesprek met de ka.
Mm7: dit is idd ook niet echt het nieuws waar je op zat te wachten... Maar je ziet het iig positiever in nu! Das goed te lezen! Succes morgen! Ja idd bijna thuis... Ik hoop zo dat ze nu doorzetten met het goede drinken!! Duimen jullie mee?!?! Lijkt me onwerkelijk, maar kijk er zo naar uit!! Maar goed, zal vast ook zwaar worden... Maar voor nu ben ik gewoon heel blij!
@ bietje; wij gaven de lactulose in combinatie met nutrilon omneo. Uiteraard op aanraden van de kinderarts. Verder kregen wij toen het advies, dat als ze echt overduidelijk obstipatie hadden we glycerine zetpillen mochten geven. Deze zijn in Nederland niet verkrijgbaar, maar in Belgie vrij verkrijgbaar bij de apotheek (Onze kinderarts woonde in Belgie en vond het maar onzin dat ze hier niet vrij verkrijgbaar zijn).
Bij de apotheek bestellen? Dan had ik het wel heel makkelijk... Ik moest t bij een bedrijf online bestellen en dan kwamen ze t thuis bezorgen haha Had wel het idee dat de mannen heel erg last hadden van krampjes en dat de melk daar niet veel goeds aan deed... Maar van de ontlasting hebben ze gelukkig nooit last gehad...
Jane heb getest met de kruidvat testen 2 voor 5 euro. Gister rond half 6 in de avond, ik hoefde geen 5 min te wachten het streepje kwam gelijk en was erg duidelijk, vanmorgen weer gedaan en toen was het streepje er binnen 3 sec. En deze was nog donkerder dan de controle streep. Nikki ben nu wel een beetje meer blij haha... Hoop geeoon dat het goed zit, ben allang blij dat ik niet al 4 maanden ben.... Hier infacol gebruikt eerst tijdens borstvoeding en toen friso.