Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candijtje

    Candijtje Fanatiek lid

    19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Succes mm7, spannend hoor... hoop voor je dat het niet bbm is... Kom gauw hier weer kijken....

    Hier gisteravond om 22 uur de laatste voeding gegeven, en vannacht rond 3 uur pas weer een voeding, ze laten er nu al langere tijd tussen heerlijk zeg... vanmorgen rond 7.15 hoorde we ze weer smakken....
    Gister de hielprik en de gehoortest gehad, ging ook goed... wel zielig hoor in dat ieniminivoetjes knijpen... maar huilen deden ze amper, kanjers :)
    Zelf voel ik me ook steeds beter.... geen hoofdpijn meer dankzij een microlaxje ;)

    Ga gauw weer even bijlezen snel....
     
  2. Mama van 3

    Mama van 3 Fanatiek lid

    31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ben wel benieuwd mm7.. Zit heel hard voor je te duimen!!!!!

    Cadijtje: fijn dat het allemaal zo goed gaat en ze al zo lekker slapen!! Geniet er lekker van. Wat inden grote zussen van hun broertje/ zusje?
     
  3. Candijtje

    Candijtje Fanatiek lid

    19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Vera & Renske vinden Gijs & Lieke erg lief.... Vera is soms echt een moedertje in de dop... soms ook wel even lastig hoor.... wil alles doen maar dat gaat soms niet... maarja....
    Renske is nu een beetje dwars, is niet meer de kleinste nu en dat is soms moeilijk, maar zodra we haar wel goed bij betrekken gaat het goed... En als er visite is is het soms ook wel even moeilijk... Maar ze gaan straks lekker even logeren en alle aandacht van opa en oma :)
     
  4. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Geen cyste meer te zien alleen een paar kleine zaten er, wel vocht un mn buik dus de cyste is waarschijnlijk geknapt. Baarmoederslijmvlies is mooi dik, ben nu ongeveer 4 weken en wat dagen zwanger nog geen vrucht te zien in mn baarmoeder maar dat kan omdat het zo kort is. Zag er verder prima uit, is geen garantie dat het allemaal op de goede plek zit afwachten dus. Ze zei dat ik in juni dan ongeveer uitgerekend ben. Mn hcg is geprikt als het laag is, dan is het goed dan mag ik over 2 weken terug voor een echo. Als het erg hoog is zit er waarschijnlijk ergens anders een vruchtje, dat is dan niet goed en dan moet ik eerder terug. Ik hoop over 2 weken een goede echo te hebben. Ik vind het nu wel erg leuk hoor....
     
  5. linnepinneke

    linnepinneke Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Fijn Dat het op het oog er nu goed uitziet!
     
  6. Mama van 3

    Mama van 3 Fanatiek lid

    31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mm7 fijn dat alles goed is, of tenminste niks raars te zien was.. N dus afwachten! We gaan duimen voor je!!!

    En ow oew heb altijd gezegt dat ik geen kids meer wilde, maar als k van die hele kleine frummeltjes zie dan begint het ergens wel weer te kriebelen.... Erg he!!
     
  7. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Mm7: wat fijn dat het er goed uit ziet!! Nog wel even afwachten en spannend dus!
    Ik ben blij te lezen dat je het leuk vind!!

    Hier: ZE MOGEN NAAR HUIS!!!! heb zo een gesprek met de kinderarts. Ws kunnen we ze zondag ophalen!! Wiieeeeeee!!!!
    Ze drinken zo goed dat de sonde eruit is!!

    Moet m'n ouders en zo nog bellen, dus nog ff geen berichtjes op Hyves en Facebook doen hoor! ;)
     
  8. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Nikki gefeliciteerd wat fijn!! Thnx meiden voor jullie reactie. Met de twins zag je ook nog niks tot 6 weken en toen ineens een super echo!
     
  9. Mama van 3

    Mama van 3 Fanatiek lid

    31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Whiehoehoejjoejoejoe nikki wat fijn!!!!! Heerlijk jullie lekker met zn 5 en samen en dan volop genieten!! Is manlief die week erna nog vrij?
     
  10. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Nikki!!!een hele grote WHOEHOEEEEEE voor jullie fijn hoor t eind is in zicht!!

    Mm7...fijn!!Waarschijnlijk kun je nu ook iets meer blij zijn doordat je weet dat het er allemaal mooi uitziet en dit toch wel een heel groot wonder is!!En daarbij jullie kids hebben straks zoveel plezier van elkaar;)

    hier alles onder controle!!alles slaapt heerlijk even rust hihi!
     
  11. bietje1972

    bietje1972 Fanatiek lid

    27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mm7, fijn dat je er nu wel blij mee bent, we gaan er vanuit dat alles goed is op de echo iver twee weken!!

    SUPER!!!!! Nikki dat ze naar huis mogen!! Dan kan het grote genieten beginnen en zijn ze helemaal van jullie!!!
     
  12. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    owwwwww mag ik ff klagen moet ongesteld worden loop er de hele week al tegen aan te hikken en nu duurt t volgens mij niet lang meer maar OW wat voel ik me belabberd?!!das lang geleden dat ik dat zo erg gehad heb....komt mischien omdat ik verder geen anticonceptie gebrik zal t daardoor zwaarder vallen?!Want dat trek ik echt niet de komende tig jaren...iemand tips?!

    X
     
  13. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ja! Zondag mogen ze mee!!!! Ben echt zo blij!!!
    Eindelijk!!!!
     
  14. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0

    Geweldig meis!!!gefeliciteerd!!:)
     
  15. Mama van 3

    Mama van 3 Fanatiek lid

    31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Oeww bleeegh sjaantje!!! Je hebt van die pijstillers special voor ongesteldheid, weet even niet hoe ze heten..

    Nikki: wat super!!!! Nog maar 3 nachtjes slapen!!!!!
     
  16. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Sjaantje, die heten feminax van aleve, werkt super. Als ik mijn menstruatie moest opwekken( omdat ik die zelf nooit kreeg) dan verging ik echt van de pijn. Kreeg van de gyn toen een keer de tip van feminax, en t werkt super! Niks geen pijntjes dan....
     
  17. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hcg was 506, prima voor 4-5 weken. Moet vandeweek al terug voor een echo, omdat ze denkt dan wel iets te kunnen zien...
     
  18. Mama van 3

    Mama van 3 Fanatiek lid

    31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Whoehoe mm7 klinkt hoopvol!!!
     
  19. Belle1978

    Belle1978 Niet meer actief

    MM7: wat een goed nieuws zeg en zo fijn dat je al aan het idee gewend bent. Voor mij is de overgang van 1 naar 3 ook een vrij heftige moet ik zeggen. Ik heb ook aan het idee moeten wennen en moet dat nog steeds wel eigenlijk. Bij ons was het ook vrij spontaan, de zwangerschap, en toen waren het er ook nog eens 2...
    Maar nu officieel gefeliciteerd in elk geval!
     
  20. Belle1978

    Belle1978 Niet meer actief

    Vraagje: hoe lang duurt de 20-weken echo ongeveer? Qua tijd bedoel ik. Ik zei bij het inplannen van de afspraak dat het om een tweeling gaat, maar later had ze het over een half uur toen ik vroeg hoe lang het ging duren. Nu twijfel ik of ze wel beseft dat het er twee zijn of zou ik mij daar gewoon niet druk om moeten maken? :D
     

Deel Deze Pagina