Tweeling deel III

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by linnepinneke, May 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. friesje1978

friesje1978 Actief lid

Jun 7, 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi hoi

mm7 een voorzichtige felicitatie en beterschap toegewenst

nikki wat geweldig dat je meiden met jullie mee mogen
    dat is geweldig he, zal ook wel even wennen zijn zo eerst met z'n drieen en nu opeens met z'n vijfen.

Hier gisteren een hele mooie dag gehad. A.nne is 2 jaar geworden en is zo ontzettend verwend. Al die aandacht, maar ze was zo blij. Moooooi zij ze bij heel veel kadoos. Ook zij ze soms wauwwww.

voor de rest gaat het hier zijn gangetje, in de ochtend doe ik nog wat dingetjes, smiddags even slapen, eten koken en dan savonds rond 21 uur naar bed. Van de 4 uur at basis werken haal ik maar 2 uurtjes en de rest of nog even kletsen of koffiedrinken of ik ga lekker naar huis.
    alweer 26 weken.
    Ben ik nu soms de eerste die mag bevallen??
    ik hoop half januari te halen met een mooie 36-37 weken hahah
    dat is mijn streven.

prettige zondag

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    MM7 fijn dat het er goed uitzag voor nu en je hcg ook goed is, ben benieuwd naar je volgende echo.

Nikkijane hoe bevalt het thuis? Zal wel heerlijk zijn. Foto's foto's ;)

Jammer dat er een ander topic is aangemaakt

3. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

Aug 7, 2009
    2,204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Hier (eindelijk) weer eens een berichtje van mij.. Heb me hier al wel eens voorgesteld (een maand of 2 geleden) maar door alle drukte en vermoeidheid geen fut gehad om mee te kletsen enzo.
    Toch wil ik graag nog een poging wagen (als dat nog mag :D).

Nog even een korte intro: Ik ben en mama van 26 jaar, heb al 2 dochters van 16 maanden en 2,5 en nu dus zwanger van een tweeling.
    Afgelopen week hebben we de 20 weken echo gehad, en alles zag er goed uit (voor zover ze nu kunnen zien natuurlijk) en we krijgen er 2 meisjes bij!

Het begint nu eigenlijk pas echt "te landen"dat het er 2 zijn, en dat het goed met ze gaat! Vandaar dat ik ook nu pas echt blij kan zijn. Natuurlijk heb ik grote zorgen of ze het allebei zullen redden, en hoe de komende tijd zal verlopen, en hoop dan ook dat jullie me kunnen helpen door deze tijd heen te komen!

Ik ben natuurlijk al mama van 2, maar met een tweelingzwangerschap komt er toch behoorlijk veel op je af (in vergelijking met de andere 2).

Gelukkig hebben we al wel wat dingen geregeld: zoals extra bakje voor de easywalker duo (die had ik al voor de meiden, erg handig ;)). en een extra maxicosi en bedje. De oudste slaapt in een groot bed, en ze slapen nu samen op 1 kamer, dus de babykamer is leeg.

Verder zijn we erg druk met namen bedenken... en hebben we nog een stacaravan die we aan het verkopen zijn, om ons spaargeld los te krijgen...Man heeft een andere baan per half november (erg spannend dus) en ik heb last van gierende hormonen :D haha.

Nou even genoeg over mezelf.. Ik ga proberen even wat bij te lezen van afgelopen dagen..

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Hey meiden...pfff ben erg druk jax is ziek en wil alleen maar maaamaaaa...best heavy...lig nu met m op bed in de hoop dat ie zo in slaap valt!!

Nikki lekker aan t genoeten?

Friesje...jahaaa jij bent ook alweer een eind heen...

Idd jammer een nieuw topic nieuwe zwangere altijd leuk!!

Hoe is t met iedereen?!

Xx

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Wow ontzettend trotste mama welkom!!!

Pittig hoor je meoden zijn beide nog zo jong!!vindt een zn peutertje al pittig!!maar wel genieten hoor...en wat leuk twee meiden...je man krijgt t zwaar haha!!

Leuk dat je mee komt kletsen!!

Z

6. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ontzettend trotse mama natuurlijk ben je nog van harte welko m:D:D:D:D:D:D

we zijn de vraagbaak hoor dus vuur je vragen maar af, of gewoon kletsen is ook goed ;)

7. ontzettendtrotsemama

Aug 7, 2009
    2,204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sjaantje, bedankt voor je lieve welkom. Het is zeker pittig, de oudste is behoorlijk aan het peuterpuberen, en de jongste is echt een handenbindertje op het moment (loopt sinds een paar weken los).

En wat betreft nog 2 meiden erbij, haha, mijn man vind het heerlijk!! Hij is echt een meidenpapa, dol op staarten maken enzo.. En de meisjes zijn dol op hem! We zijn allebei erg blij dat er weer 2 meisjes bijkomen! Jongens (of 1 van elk) was ook erg leuk geweest, maar stilletjes hebben we altijd gedroomd van 4 of 5 meiden ;).

Voor jou ook heftig inderdaad! Je dochter is iets jonger dan mijn oudste zie ik. Vind je het een beetje te doen (klinkt net alsof je een keus hebt, je MOET gewoon hihi) maar ik hoop voor je dat de kleine Jax (wat een gave naam trouwens!!) gauw in slaap valt..

8. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    Heeft iemand een linkje voor mij met dat andere topic? kan het nergens vinden (blondT) ben toch wel benieuwd wie dar allemaal schrijven ;0

9. ontzettendtrotsemama

Aug 7, 2009
    2,204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @silviaa, ook bedankt voor je lieve welkom, ik schaamde me al dat ik niet eerder van me heb laten horen.. maar zou heel graag met jullie lief en leed willen delen! Mag ik vragen hoe oud jou 1ling is :D? Even voor mijn beeldvorming hihi.

O ja, misschien hier iemand die voor mij de gouden tip heeft voor een leuk geboortekaartje? Ook ben ik op zoek naar een mooi gedichtje voor op de kaart ;).

O ja, ennuh wat vinden jullie van echte tweeling namen? Ik zit met 2 namen in mn hoofd, die beiden eindigen op ine... De voorste letters zijn natuurlijk anders :D:D. Weet nog niet zo goed of het dan niet te veel jut en jul wordt... (waar kan een mens zich druk over maken haha)

10. ontzettendtrotsemama

Aug 7, 2009
    2,204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat er recent een tweeling is thuisgekomen (van wie weet ik zo gauw niet hihi) maar wat fijn dat je je kindjes nu thuis hebt! Geniet ervan, en hopelijk hebben jullie gauw je weg gevonden (er maar even vanuitgaande dat dat met 2 toch wat langer wennen is dan met 1 ?!)

Ook zie ik dat er een tweeling geboren is, een j/m wat leuk! Van harte gefeliciteerd en veel geluk en gezondheid gewenst!

11. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    trotsemama (even afgekort hoor ;))
    Mijn eenling is 3,5 jaar oud
    en onze tweeling j/m is 17 maanden
    verder heeft mijn man nog 2 kinderen van 8 en 12 jaar oud en de oudste van 12 woont bij ons .
    Dus een echte puber een peuterpuber en een stel dreumessen in huis is heerlijk druk en soms om gek van te worden ;)

Op deze site hebben ik en Jane onze geboortekaartjes besteld.
    Per toeval hadden we dezelfde kaartjes uitgekozen hihihi alleen zij roze vanwege haar twee meiden en ik roze en blauw.
    en natuurlijk andere teksten erop etc ;)
    bij haar kan je zelf je kaart samenstellen dat is wel heel fijn ;0

12. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Wederom welkom trotse mama...
    Leuk 2 meiden erbij, een echt meiden gezin :) Hier is de tweeling nu ruim een week oud inderdaad..... een jongen en een meisje.... het is erg genieten maar soms ook wel spits zo savonds als en de tweeling de fles moet en de oudste twee naar bed... maar we doen eht echt samen manlief en ik...

Nikki, hoe is het met je meiden thuis, al heerlijk aan het genieten...? Niet teveel bezoek plannen hoor, tenminste dat doen wij niet ;) anders kom je helemaal niet tot rust...

Zelf moet ik morgenochtend ff langs de huisarts.... HB checken, heb de laatste dagen weer zo`n last van hoofdpijn, word er chagerijnig van en slaap snachts erg slecht :( leef een beetje op paracetamolletjes.... kan ook niet de bedoeling zijn he ;) zal wel weer aan de staaltabletten moeten....

Hoe hebben de twins het gedaan met het uurtje extra? Las op Jane haar hyves dat dat bij haar goed ging... hier kwamen ze wel wat eerder maar in de loop van de dag maakte ze het weer goed en kwamen weer in hetzelfde ritme... Vandaag wederom lekekr buiten gewandeld, merk da tik echt weinig conditie meer heb :eek: maar de frisse lucht doet me wel goed, en natuurlijk supertrots achter de kinderwagen lopen :)

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Hai!
    Dames, het is zo heerlijk dat ze thuis zijn! En we horen ze niet! We maken ze wakker voor de voeding, en zo nu en dan kreunen ze wat! Hopen dat dat vannacht zo doorzet!

Grote broer doet ook net alsof het nooit anders is geweest, helemaal super!
    Ben zo blij! Vind het zo heerlijk! Het zijn zulke lieve kleine poppetjes!

We houden het rustig met de visite eerst. Gewoon genieten nu!

Ik reageer binnenkort ff op jullie! Nu eerst genieten!

14. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Ben op zoek naar wat truitjes / setjes in maat 44.
    Lieke verzuipt nog in maat 50... ben het helemaal niet gewent zo ieniemini.... Hebben jullie misschien iets in de aanbieding ;) Waarschijnlijk gaat ze het niet lang dragen en dan vind ik het weer zonde om er de hoofdprijs er voor te betalen....

Mag via PB hoor, gaat wat makkelijker denk ik ;)

15. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    01 Friesje1978 rond 08 februari Meisje & Meisje
    02 Josuus rond 25 februari Meisje & Meisje
    03 ontzettendtrotsemama rond 1 maart Meisje & Meisje
    04 mysunshine rond 15 maart Jongen & Meisje
    05 Belle1978 rond 8 april

Meisjes-Mama
    1 Jane1983 => 3 augustus 2010/35+0 Elize (1890) & Naomi (1780)
    2 Bereke => 25 augustus 2010/36+1 L.ore & F.enne
    3
    Yippieajee => 3 maart 2011/38+3 Eva (2930) & Vanja (2070)
    4 Mama van 3 => 19 mei 2011/36+5 Fleur (2745) & Lieke (2675)
    5 Samloes => 27 mei 2011/36+3 Jet (2235) & Mies (2710)
    6
    Bietje1972 => 13 Juli 2011/33+3 Kate (2180) & Joan (1680)
    7 Missa => 22 juli 2011/38+1 Lynn (2700) & Iva (2990)
    8 Nikkijane => 10 september 2011/30+5 Mila (1250) & Tess (1050)

9 Rave angel => 21 september 2011/34+6 Amy (1630) & Lynn (1650)

Jongen/Meisje-Mama
    1 Silvia009 => 21 mei 2010/37+5 Sanne (2352) & Luuk (2624)
    2
    Naomi33 => 15 september 2010/37+4 Amber (3390) & Thom (3490)
    3 Patroeschka => 03 december 2010/37+2 Carmen (2900) & Devin (2730)
    4
    mm7 => 31 januari 2011/36+2 Isis (2205) &Vinn (2025)
    5 minniemouse25 => 21 maart 2011/33+3 Lynn (1856) & Sem (2080)
    6 Sjaantje85 => 15 juli 2011/37+4 Skye (2706) & Jax (3460)
    7 Sjulie => 10 augustus 2011/38+1 Bracha (2830) & Rhein (2230)
    8 Maybe01 => 10 oktober 2011/37+2 Mare (????) & Niels (????)
    9 Candijtje => 21 oktober 2011/3?+? Lieke (2450) & Gijs (3159)

Jongens-Mama
    1 Sannie30 => 27 januari 2010/33+1 Stan (1690) & Wessel (1585)
    2 Linnepinneke => 27 september 2010/34+6 Noah (1910) & Kyan (2280)

3
    Emav => 30 mei 2011/34+5 Tom (2586) & Jurian (2270)
    4 emesve => 18 oktober 2011 Sam (2880) & Noah (3120)

16. ontzettendtrotsemama

Aug 7, 2009
    2,204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @silvia, ik wordt ook wel afgekort als otm, is wat korter idd haha.
    Ik kan me voorstellen dat het soms een drukke boel is bij jullie! Maar er is ten minste een beetje leven in de brouwerij ;)!
    Ik zie het misschien verkeerd, maar je hebt geen linkje bijgevoegd van de site voor de geboortekaartjes ;)?!

@candijtje, jij bent dus net mama geworden van een j/m tweeling, wat leuk! Fijn dat alles goed is, en ik begrijp dat je je kindjes ook al thuis hebt?! Met wat voor termijn zijn ze geboren? Kan me voorstellen dat het rond bedtijd helemaal spitsuur is bij jullie! Dat is het hier al haha, en ook nu doen we alles al samen, heb namelijk al behoorlijk last van mn buik als ik me te druk maak. Gelukkig heb ik een hele lieve en zorgzame man, en doen we eigenlijk alles in huis en met de kinderen samen. Het zal erg zwaar worden, maar samen gaan we het vast redden!
    Onze jongste was een huilbaby, en daar hebben we behoorlijk wat mee te stellen gehad, en we zijn er samen qua relatie nog sterker van geworden, en dat geeft hoop voor de toekomst! Fijn dat je man ook zo goed helpt! Dan is het misschien wel erg zwaar, maar je kunt je "lasten delen" zeg maar... Ik zeg altijd, gedeelde smart is halve smart haha!
    Hopelijk zijn ze er snel achter waarom je zo moe bent, en knap je gauw weer op!

@nikkijane, ik begrijp dat jij je meisjes kort geleden mee naar huis hebt mogen nemen! Wat fijn dat het zo goed gaat! En geniet er lekker van!

17. ontzettendtrotsemama

Aug 7, 2009
    2,204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @linnepinneke, ik ben uitgerekend op 19 maart, maar houd zelf rekening met eind februari (weet niet of je daar bewust al rekening mee had gehouden). Lief van je dat ik gelijk ben "opgenomen" in jullie ranglijst :D! T voelt als een warm welkom! Bedankt!

18. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Zo, die is weer een beetje bijgewerkt...

@friesje jaja je staat er als eerste op!!!! Spannend :-D

@Maybe01, hoe is het nu met je? Ik kon zo snel de gewichten niet vinden dus laat maar weten dan pas ik het aan!

@candijtje, wat was nou precies je termijn van bevallen? 37 nog wat toch?

Vind het ook erg jammer dat er nog een tweeling topic geopend is... Vind het altijd erg gezellig als er nieuwe zwangere mama's komen kletsen!!!

@ontzettendtrotsemama, GEFELICITEERD!!!!! Gezellig dat je mee komt kletsen! Heb je gelijk in het rijtje van de zwangere dames gezet :) Hoop dat ik je qua datum goed heb staan... Zag dat je half maart uitgerekend was dus 2 weekjes er vanaf gehaald :D

19. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    @emesve, hoe is het met je mannentjes??? Zijn ze het zh alweer uit???

@ontzettendtrotsemama, otm gaat hem worden hahaha typt strax op mn telefoon ook makkelijker hahahahaha

Share This Page