@candijntje tja erg vervelend maar goed het is niet anders De afspraak voor donderdag stond al vast en ze wouden me donderdag bij de gyn ook weer zien maar die had die dag nog mar 1 plek en tja precies op de tijd dat ik een echo heb dus dat word heen en weer gevlieg.... was er zelf ook niet echt blij mee maar ja wat doe je er aan... Maar wanneer heb je voor het laatst een echo gehad?? aangezien je naar de20 week uit kijkt heb je niet regelmatig een echo?? @samloes meid je kan het!!!!
Soms gaat het dan niet anders dat is ook zo... Met 15 weken de laatste echo gehad... Zou eigenlijk weer eerder aan de beurt zijn maarja door de feestdagen en de vakantie van de gyn werd het wat later... Voor de 15 weken wel om de 2 weken controle / echo. Zal straks wel weer zo zijn... Iemand toevallig ervaringen met het ziekenhuis in Meppel...? Ik loop nu in Blaricum maar met de komende verhuizing moet ik dus ook van ziekenhuis swichen....
Omdat Meppel dichterbij is... we gaan naar Steenwijk verhuizen... Heb het ook nog niet aan de gyn gevraagd hoor welke ze aanraad, misschien is Heereveen ook nog wel een optie... Vraag het de 20ste aan haar...
meppel is volgens mij wel een goed ziekenhuis maar daar geld wel de regel dat je er onder de 33week niet kan/mag bevallen, ze zal dan naar groningen of utrecht moeten, maar goed dat geld voor veel ziekenhuizen bij die van ons ook persoonlijk had ik voor het ziekenhuis gekozen wat het dichtsbij is
Preies, ik kies daarom ook liever voor een ziekenhuis wat dicht in de buurt is en hopen dat we niet voor de 32 weken bevallen Zo ie zo geld dat ook voor blaricum, volgens mij hebben ze daar ook geen ic voor prematuurtjes, dan had ik toch naar utrecht gemoeten naar een academisch ziekenhuis.
Haha ja.. Bij mijn ouders eerst in Eemnes, nu in Hilversum, en binnenkort weten we nog niet, zijn nu op zoek naar een nieuw huis, de makelaar komt morgen bij ons, wij willen ons appartement verkopen.
Bedankt voor de oppeppers! Had ik even nodig. Ik voel me al stukken beter. De meiden zijn al weer rustiger en heb vannacht wat meer uurtjes kunnen slapen. Vraagje, wat komt een baby per dag ongeveer aan? Of beter gezegd, wat moet een baby per dag aankomen? Dan heb ik het over de eerste paar weken. Zijn daar gemiddelden voor? Of is het echt iets wat je per baby moet bekijken.Ze groeien naar mijn idee goed, maar ben benieuwd. De ene dag komen ze 20 gram aan en de andere dag 40 gram.
Samloes: hier moesten ze volgens het cb zo 100 gram per week aankomen minimaal. Dus dan doe je het goed!! Is lastig he als ze zo onrustig zijn. Hier ook 2 dames, en zit nog te tobben met de voedingen. Ze kregen eerst een fles van 60 met 2 schepjes, maar merkte dat ze daar te weinig aan hebben dus ben naar 90 gegaan met 3 schepjes alleen dan zitten ze nu op 7 voedingen van 100 ml. En ik wil eigenlijk naar 6 voedingen dan. Maar geen idee hoe ik dat doe
ik vind het inderdaad ook lastig met aantal voedingen en aantal ccs. Ze hebben nu nog 7 voedingen per dag. Jet drinkt per keer tussen 50 en 60cc en Mies tussen 60 en 70cc per keer. Voor hun gewicht is dit nog voldoende en ze doen het er goed op. Ik laat ze nu ook wat vaker zelf komen, vooral snachts. Dan blijven ze langer weg, maar drinken dan de volgende voeding meer. Maar het blijft altijd beetje uitvogelen.
ik kreeg geen berichten meer abbonement was verwijderd *snik* Samloes ik zie dat je bevallen bent.... gefeliciteerd!!!! ik ga zo even alles terug lezen hoor ;0 iedereen een dikke knuffelllllll
Leuk! Ons huis staat te koop in Baarn Een mooie tussenwoning met veel ruimte, 4 slaapkamers boven en een grote zolder :0 Wie weet
@Missa, gefeliciteerd! Toch een mijlpaal. Hier vandaag weer controle gehad. Alles prima, bloeddruk wel iets hoger dan de vorige keer en baby a had iets minder vruchtwater dan b. Ik weet niet of dat altijd al zo was, want daar hebben ze nooit iets over gezegd. Baby a is 1253 gram en baby b is 1003 gram, is ook niet zorgelijk. MAma van 3, ik wou dat ik je kon helpen met advies over de voedingen, maar ik ben daar zo uit zeg maar. Ik heb even een vraag van hele andere orde, een vraag die ik zelf ook heel vaak krijg en ook over nadenk. Hoe doen jullie of hebben jullie dat gedaan met namen van de kinderen. (in het geval van jongetje meisje is het natuurlijk niet zo moeilijk) maar hebben jullie aldoor al de ene baby in je buik een bepaalde naam gegeven of hebben jullie bedacht degene die er als eerste uit komt heeft die naam of hebben jullie zoiets van; de namen geven we als ze eruit zijn, eerst kijken of de naam bij ze past?? Ik ben benieuwd!
wij hebben er voor gekozen wie het er eerste uit komt krijgt die naam en de tweede die naam aangezien we dat mooier vonden klinken als we de 3 namen van onze kinderen achter elkaar zeggen.. nu is het baby a en baby b
Bij ons zou de eerst geborene Noah heten en de tweede Kyan. De nu Noah zeg maar lag ook al eerste maar is er bij de KS ook als eerste uitgehaald! Anders had ik het mss nog omgedraaid haha