Heb derek niet gezien...Maar waar ging het precies over? vraagje : Koen wil geen brood meer eten. Eerder at hij 2.5 boterhammen maar nu niks meer....Begint enthausiast maar spuugt het uit en speelt ermee... Fase?
@ Lima: misschien tanden of kiezen? Ik zou er weinig aandacht aan schenken en gewoon aan blijven bieden. Je zult zien dat hij waarschijnlijk van de ene op de andere dag weet gewoon goed boterhammen eet.
hoi hoi hebben jullie kindjes of peuters ook last van de wintertijd? A.nne sliep altijd keurig tot ca 730 nu al een week standaard 6.30???
Mijn zoontje heeft hetzelfde friesje. Eerder ook half 8, laatste tijd half 7. Ik zeg dan wel dat ie moet blijven liggen tot mijn wekker om 7 uur gaat. Vanmorgen heb ik hem om half 8 weer wakker moeten maken
Wat betreft de wintertijd alleen het afgelopen weekend "last" van gehad met de kids.... Nu zitten we weer in hetzelfde ritme, ook de tweeling... Tease, mooie echo! En inderdaad leuk als je even laat weten na afloop van je zw schap wat eht geworden is of als je het al eerder weet natuurlijk Gistermiddag niet gaan slapen, was savonds echt op.... Dus toch maar standaard mee naar bed gaan tussen de middag heb het echt nog nodig... Vergeet soms bijna dat ik nog maar 2 weken geleden bevallen ben.... in de supermarkt kijken ze je ook echt aan van, huh, 2 weken geleden bevallen en nu al zo fit en op de been... Gistermiddag intake van het CB gehad.... en ze zijn gewogen.... Wauw Lieke is flink gegroeid, 2760gr weegt ze nu en Gijs 3320 ook lekker aangekomen, lekker idee dat het gewoon weer goed loopt... Vind een luier omdoen bij een jochie nog steeds lastig hoor, haha, hij is vaak gewoon nat na 3 uur slapen terwijl zijn luier niet eens megavol zit.... piemeltje doe ik keurig naar beneden maar hij presteert het nog om erover erlangs of wat dan ook toe piesen... jongens mama`s geef mij eens les in hoe doe ik een luier om bij mijn zoon Na 2 dochters een zoon is het toch ff wennen... Ik heb de kruidvatluiers newborn ( die had ik ingeslagen met de gratis bonnetjes ) verder ben ik meestal van de pampers... Zo ff wachten op manlief dan ga ik ff boodschappen doen, nooit gedacht dat ik dat leuk zou vinden haha, ff wat anders dan babies Doei!
Candijtje: goed gegroeid!!!! Nikki: fijn dat het goed gaat thuis!! Tease: van harte in ieder geval met 1 pracht kindje!!! Lima: kqn idd een fase zijn!! Belangrijk daarin is denk ik vooral niks anders geven. Anders raken ze daar weer aan gewend.. Pfff hier is het tegenwoordig echt drama in de box.. Zit er overna te denken om er een box bij te kopen...maar waar moet ik die laten.. Zodra ze samen in d box liggen zijn ze elkaaraan het knijpen en trekken en rollen over elkaar heen enz.. Hoe deden jullie dit??
@mama van 3, ik liet ze meestal maar gewoon doen of ik maakte een scheidingswandje tussen de 2 met speelgoed haha
hier gaan ze binnen kort helemaal op de grond.. en dan met de groondbox.. deze is dan ook wat groter als een gewone box en die gaat de kamer uit!!
@ mama van 3: hier op een gegeven moment ook een 2e box erbij. Ik begon te merkn dat het samen in 1 box de ontwikkeling ook niet ten goede kwam. Ze konden niet meer makkelijk draaien en omrollen enzo. Ik ga mijn 2e box verkopen, dus mocht er iemand interesse hebben...., hij mag weg voor 30 euro. Foto kan ik op verzoek pb'en of mailen.
Mama van 3 hier ook dat gehad ik leg ze op een speelkleed op de grond, in de box werkt het niet dankruipen ze over elkaar heen en wordt het steeds drama! Reageer straks op de andere zit inde wachtkamer bij de gyn....
Candijtje, wat zijn ze goed gegroeid zeg! Hier alles goed, hcg 7000 dus mooi gestegen, vruchtzakje gegroeid, volgende week terug dan zien we het hartje kloppen als het goed is!
mm7: goed nieuws!! Ben je alweer een beetje beter? of nog steeds grieperig? candijtje: gaat goed zeg!! mooie gewichten! bietje en of jane: jullie kindjes waren oom prematuur he?! onze dametjes die kreunen heel erg, nu heb ik begrepen dat dit bij premature kinderen hoort, deden jullie kindjes dat ook? en gaat dat ook weer weg (please... ) vandaag met M ila naar het zh geweest voor echo van hersentjes. het was niet beter gewordne, maar ook niet erger. wat dat inhoud dat weet ik niet, daar belt de kinderarts 8 november over.
@nikkijane, hier ook 2 prematuurtje! En het leken soms wel een stelletje bejaarden zo erg dat ze aan t kreunen waren haha is vanzelf over gegaan!!! En bij Noah is er ook een aantal keer een echo van zn hersenen moeten laten maken omdat ze witte vlekken zagen op de eerste echo... Dit is ook heel langzaam weg getrokken... Hier werd gezegd zolang het niet erger wordt is er nog geen probleem!
Ik zit me hier echt te verbazen wat een lawaai die twee maken als ze Slapen! Hoelang duurde het voordat het over was? Ik word er 's nachts namelijk wakker van omdat ik denk dat zij aan het wakker worden zijn voor een voeding... Maar dat is dus dan helemaal niet zo. Maar ik wil ze eigenlijk ook nog niet verhuizen naar hun eigen kamer. Pas als de nachtvoeding eraf is wil ik dat doen eigenlijk. Ben namelijk bang dat ons zoontje anders wakker word van ze 's nachts.
nikki hier hebben ze ook gekreund maar weet eigenlijk niet meer tot wanneer....wij sliepen met de babyfoon uit. Als ze huilden dan horen we dat boven echt wel, hun en onze slaapkamer zijn gescheiden door een gipswand maar die kreungeluidjes die hoorden we gelukkig niet. Meiden hier erg druk, deze week 5 dagen werken waarvan twee op de jonge gezinnenbeurs....morgen dus ook weer 12 uur in de weer. Bietje jij kwam even buurten bij de stand van de pannenkoekenboot toch? Gezellig
Hey meiden daar was ik weer even!! Nou hier heeft t gister ook even geknald tussen manlief en mij....was t helemaal spuugzat...ik weet dat hij lange dagen maakt en daar heb ik alle respect voor maar dat betekent niet dat als hij thuis komt niks meer hoeft te doen!!...mijn dagen zijn van 5.00 tot 0.00 echt we leefde zo langs elkaar op en heb echt serieus gezegd als hij zo door zou gaan ik strx echt een keer de biezen ga pakken...gelukkig zag hij dit ook wel in en gaat hij nu proberen ook iets meer papa en man te zijn... Tis echt wel ff pittig zo en ga zeker voor hem door t vuur en zal m zeker niet zomaar verlaten...maar heb wel gezegd dat we dit SAMEN moeten doen anders gaat het gewoon fout.... Verder de twins spuitjes gehad!!Jax weegt nu 6800 en Skye 5500 ze doen het super goed dus!!Ben trots!!Jade is al bijna zindelijk op de dag en daar ben ik ook ZO trots op t meiske is net 2!! Nou dames morgen kom k ff uitgebreid reageren op iederen zo even "samen met manlief"de laatste fles doen!! XXsie!
Mm7 das goed nieuws! Nikki wij noemden k en j steun en kreun dus herkenbaar! Weet eigenlijk niet wanneer het over was. Ze zijn nu bijna 4 mnd en het is iig over. Bij ons slapen ze nog steeds op de kamer. Wij slapen nl beneden en hun kamer is boven. Mama v 3 box gebeuren nog geen ervaring mee, ze doen nog niet veel meer dan elkaar af en toe raken. Heb ook maar 1 box overigens. Sjaan, kan me voorstellen dat je er flink doorheen zit als hè alles alleen moet doen! Ik ben gewoon blij als manlief thuis is, zodat hij zuch over de meiden kan ontfermen! Hier vandaag echt niet gezellig, k en j waren niet van plan te gaan slapen overdag. Dan wel bekaf zijn maar brullen als ze hun bedje ingingen. En dan na de zes uur voeding als paps thuis is gewoon gaan pitten hè! Ik vind het echt drama als ze allebei zo aan het krijsen zijn. Had ook nog de oppas vandaag op neefje dat trouwens heel lief was. Maar op deze dagen heb ik echt zooooo veel respect voor de meiden met nog een kleintje erbij!!!
Pfff... heb last van veel harde buiken. Herkennen jullie dat? Zou ik mij zorgen moeten maken? Ze doen overigens geen pijn...