Belle: ik herken het wel! Is een teken dat je toch echt rustiger aan moet gaan doen! Je baarmoeder is sneller geprikkeld omdat er twee kindjes inzitten, dus kan je sneller harde buiken krijgen. Maar geef het wel aan bij de gyn. Alhoewel die ws ook het advies gaat geven om rustiger aan te gaan doen! Vervelend He?
Gister eerste dagje alleen gehad! Ging goed! Alleen om half 5 werden de dames onrustig, dus heb van 5uur tot half 7 met ze op schoot gezeten. Ik had lasagne gehaald, dus hoefde gelukkig niet te koken! Manlief komt altijd pas om half 7 thuis uit z'n werk, dus zak het dan toch alleen moeten redden. Verder weer een goede nacht gehad. Kwart voor 12 lagen we erin. Om kwart voor 3 kwamen ze voor een voeding, en toen weer geslapen tot 7 uur (toen ging de wekker). Ze slapen 's nachts heel snel in, dus dat is fijn. We hebben een 'bouncing' tweelingwieg, dus we geven een duwtje tegen de wieg en ze dommelen lekker weg!
Dank jullie voor de reacties. Ik wacht het nog even af, het voelt nog niet verontrustend. Als ik nou aan het einde van de dag nog last van de harde buiken heb bel ik wel even met het ziekenhuis. Maar..... hier de geslachtsbepaling gehad en wij krijgen een jongetje en een meisje!!! Het jongetje was overduidelijk, het meisje wat lastiger te zien maar later zag je duidelijk wel dat er niets tussen de beentjes zat.
ja! Ik was ervan overtuigd dat het van elk één zou zijn. Ik vind het ook zo vreselijk leuk! Misschien zijn ze dan wat minder een blok tegen hun oudere zusje, de familienaam van mijn man wordt voortgezet en ik vind zelf nog een meisje erbij ook erg leuk.
Leuk Belle, gefeliciteerd! Ennuh inderdaad rustiger aan gaan doen als je last hebt van harde buiken, vervelend gevoel he.... Fijn Nikki dat het goed gaat zo in je eentje.... Hier vannacht ook rond 3 uur half 4 een voeding, zal de volgende keer ana je denken als we aan het voeden zijn, haha! Beide vanmorgen lekker met papa gedoucht, wel om en om natuurlijk.... Gijs vond het fijner dan Lieke leek het wel, maar Gijs was al eerder een keer wezen douchen.... Lieke moet nog wennen denk ik Verder zijn ze eigenlijk heel lief en rustig, Gijs maakt sneller "herrie" als zijn voedingstijd nadert Kraamvisite gehad weer, was gezellig maar zo`n middag vliegt dan voorbij... Ach vanmorgen alle 4 de kids gedoucht en schoon in de kleren, wauw das wel een dagtaak bijna, maar om 10 uur zaten we aan het ontbijt....
Nikki, thnx, voel me gelukkig weer wat beter, wel steeds misselijk nu, maar dat is verklaarbaar haha! Sjaantje, hoe is het nu met de twins? Wat zijn ze lekker gegroeid, hier alleen de eerste keer last gehad van de prikjes, daarna gelukkig niet meer. Moet eerlijk zeggen dat ik die keer daarop, stiekem gelijk een zetpil heb gegeven aan hen toen ik ze ging aankleden bij het cb... ik weet het slecht slecht slecht, maar toeval of niet, ze hadden er geen last van die keer, de eerste keer hebben ze 6 uur nonstop gehuild met zn 2tjes! Ik ging bijna zelf mee doen... Belle, wat leuk van harte gefeliciteerd! En... bij veel harde buiken bellen hoor, beter te vaak dan niet bellen he! Ze zijn erg laagdrempelig hoor bij een twin zwangerschap! Candijtje, kan me het helemaal voorstellen van die dagtaak haha..... Ga jij straks weer werken, of blijf jij thuis? Misschien ben ik het vergeten hoor, maar vroeg het me af... Hoe is het met alle andere? @gekreun, hier ook echt een tijdje gehad, I sis en V inn waren niet echt prematuur (36+2) maar kreunde heel wat af met zn 2tjes... ik heb serieus toen ze 1 nacht thuis waren het ziekenhuis gebeld, of het wel normaal was, maar dit was heel normaal.. hier ging het geloof ik over met een maand of 2.. Verder gaat hier alles goed, begin misselijk te worden.. En kan geen sinaasappelsap ruiken.. bleh!
hi lieve dames ben ik weer even. @ belle wat leuk jij ook een jongen en een meisje dus. @ Nikkijane hier hadden wij het me tde oudste ook,dat gekreun.maar was snel weer over. hier ineens enorme rugpijn,onderrug.kan me moeilijk draaien bewegen. baal omdat tzo meeviel allemaal en dan dit. hoop dat t snel weer over is. zo kan ik iig niet werken. als t vanmiddag niet beter word moet ik mn werk bellen.en ik haat dit soort telefoontjes!!! dinsdag 20 weken echo....spannend!! dikke knuffel voor iedereen die er een kan geb ruiken,nodig heeft!
Ik heb vanancht ff aan je gedacht Candijtje! Hier was het half 4! Bij jullie? My sunshine: vervelend zeg! Beterschap!
Sterkte voor iedereen met gebroken nachten! Ik geniet nog maar even van de luxe dat mijn dochter redelijk tot goed doorslaapt... Mysunshine: leuk hè? Konden ze het bij jou duidelijk zien eigenlijk? Het meisje was wat minder duidelijk maar ik denk dat als het een jongen was geweest dat we dat wel duidelijk hadden kunnen zien. En we zagen 3 streepjes... Wat balen van jouw rugpijn! Hoe is het met jouw buik gesteld, begint die al te groeien? Ik heb nu al een beste buik, vergelijkbaarbaar met 25 wk zwangerschap bij mijn dochter. Dat belooft nog wat.
@ Nikki, Hier was het rond 3.15 uur... en ik lag nog zo lekker, haha... Hoeveel krijgen je meiden in de fles...? Hier beide 120 cc gemaakte voeding, maak 7 schepjes en die verdeel ik dus over 2 flesjes... ene keer drinken ze het wel helemaal op andere keer laten ze wat staan, geen probleem... @ mm7, ik wil wel weer gaan werken ja... maar niet meer bij mijn huidige baan in Baarn aangezien we nu in Steenwijk wonen is dat geen optie ivm reistijd.... Heb nu een vacature gezien in Meppel waar ik op ga sollicteren, tenminste ik mail de brief vandaag Wel weer spannend hoor solliciteren, heb bijna 8 jaar gewerkt op mn huidige werkplek... @Belle, hier was het jongetje ook goed te zien en het meisje wat minder goed.... Maar Lieke lag ook echt helemaal achter haar broer... Ook bij de vervolg echos konden ze haar niet goed meten op het laatst... vandaar ook het gewichtsverschil denk ik... Maar ze doet het goed en krijgt al echt spekwangetjes... @sunshine, vervelend die rugpijn... herken het gelukkig niet, had alleen tijdens de bevalling rugweeen ook niet fijn... Straks even lekker naar buiten denk ik, de meiden spelen nu met de wii zo lekker enthousiast en fanatiek Wasmachine draait alweer en heb weer een was gevouwen... word bijna wel elke dag gewassen nu hier, moet er wel ff aan wennen weer hoor, haha! Fijne dag!
Hier krijgen de meiden tussen 70 en 80 cc. Ze kunnen wel meer op (althans ze blijven maar door drinken), maar qua gewicht mogen ze nog niet veel meer. ze wegen namelijk rond de 2900 gram nu. En ze houden het wel zon 3,5 tot 4 uren vol op 1 fles. 'S nachts nog wel wat langer!
@belle...leuk een m/j @nikkijane...fijn dat het zo goed gaat.. @all...weinig nieuws hier...nog 10 dagen dan zijn ze alweer 1...wat gaat het toch snel!!!
Hallo meiden, Lees regelmatig mee, maar heb nog niet zo veel te vertellen. Leuk om jullie verhalen te lezen . @ Belle, gefeliciteerd met een jongen en een meisje. Lijkt mij ook het leukst . En een flink buikje al dus. Leuk hoor @ Mysunshine, vervelend van de rugpijn. Als het werken daardoor niet gaat gewoon afbellen. Je doet het niet express al is het natuurlijk vervelend om niet te kunnen werken hierdoor . @ Candijtje en nikkijane, sterkte met de onderbroken nachten! @ Candijtje, veel succes met solliciteren! @ Lima, leuk over 10 dagen je kids alweer 1 jaar. Leuke verjaardagsplannen in de maak? @ all, van de week een eerste collega die constateerde dat ik zwanger was vanwege mijn buik. Wel verbaasd dat ik nog niet zo ver was .
Voor de mama's die een Easywalker willen, ik kwam op een site wiegjes tegen etc, voor weinig! EasyWalker Sale
Goede morgen @ all!! Hopelijk een fijne nacht geweest voor iedereen ook ondanks de nachtelijke voedingen. Hier een rot nacht!15 min op mn ljnker zij...pijn te erg....30 min op mn rug....buik te zwaar.... 15 mi. Ca op mn rechter zij ....pijn telo mouch!! En ga zo maar door. Mn shhoonzus denkt dat t bekkeninstabiliteit is.haar vriendin had het toen. Nu maar hopen dat t dat niet is!! Van mij mag t weer over zijn,vind t al wel genoeg geweest !!!! Nu wel genoeg geklaagt! Over n uur naar de HA.ben benieuwd. Fijne ochtend/dag jullie allemaal!
hoi hoi mysunshine.....wat vervelend als de nachten zo lopen zeg succes bij de ha gelukkig voor mij nog lekker liggen.....alleen last van maagzuur en de conditie voor overdag wat echt nihil is.........maar het gaat tot nu toe wel aardig zo denk haha als die twee maar groeien
My sunshine: klinkt idd een beetje als BI... Moet je wel voorzichtig mee zijn hoor, dus ff aangeven bij je controle. Kan je evt fysiotherapie voor krijgen! En heb je al geprobeerd te slapen met een kussen tussen je benen? Friesje: zie dat je de 26weken grens al voorbij bent! Toch wel een mijlpaal!!