Hier was die keuze simpel de jongen kreeg de jongens naam en de meid de meidenaam....alleen zijn de namen nog veranderd in de laatste week we hadden eerst andere namen in ons hoofd
Hier lag Fleur in mijn buik in stuit en onderin. Dus zij zou als eerste komen natuurlijk gezien. Maar met keizersnede is zij ook als eerste gehaald. Dus we hadden afgesproken de gene die als eerste geboren op natuurlijke wijze heet zo en de ander zo.
Minniemouse, mooie foto's van mooie kindjes . Bij ons was het op voorhand ook zeker welk kindje eerst ging geboren worden en dus hebben we de namen ook echt al op voorhand gegeven. F. was vrij hevig in de buik en L. iets rustiger en o.a. op basis daarvan is dan beslist wie welke naam kreeg.
Leuk om dat te lezen hoe dat bij iedereen ging. Hier hebben wij ook wel zoiets van degene die als eerste komt (waarschijnlijk ook de grootste iig tot nu toe) krijgt die naam, en het kleintje die andere, die ligt dwars, dus ga ervanuit dat zij als 2e wordt geboren, bij natuurlijke bevalling. @minnie, geweldige foto's....die mutsjes vettttt
Hier terug van 2 heerlijke dagen samen met mijn man! Wiegje opgehaald, dagje zwaluwhoeve, nachtje slapen in Nunspeet, en dagje sneupen in woonboulevard! Zalig! Kleine mannetje ligt nu knock out van 2 dagen bij opa en oma, en ik ff bijlezen en babyboom kijken! Hier heb ik in mn hoofd om de 'kleinste', dus met laagste geb.gewicht, een bepaalde naam te geven...
Minnimouse wat een mooie foto's!!!! Hier hoeven we ook niet over de naam na te denken haha...scheelt weer!! Alles goed hier verders....Als ik me rustig hou dan gaat het aardig!! Xx
Minniemouse wat een geweldige foto's.... zag wel dat de oogjes nog blauw zijn van de geboorte klopt dat?
Smelt.....wat een mooie foto's weer. Meer meer meer Ook hier kreeg de eerste geborene de eerste naam die we hadden. Elize hadden we al een tijdje maar Naomi hadden we pas met 33 weken en gelukkig maar want twee weken later waren ze er al.
Goede middag allemaal Wat een rust hier zeg Hier druk bezig met de kleertjes uitwassen en spullen voor de vlucht tas aan het uitzoeken... Woensdag komen de mandjes en laatste dingen voor de baby kamer dan ff foto's plaatsen... Hier verder alles rustig, twin nog steeds erg druk in mijn buik soms het gevoel dat ze door de huid heen komen Donderdag 33 week echo ben benieuwd hoe ze nu liggen en hoe het met ze gaat Fijn weekend allemaal!!
Idd rustig. Hier erg last van extreme moeiheid pfff als ik een uurtje uit mijn bed ben, ben ik al weer moe. De dames zijn vet aan het kweken en hebben schijnbaar mijn energie daarvoor nodig. Wassen moet ik binnenkort ook maar aan beginnen, ik wacht op meeeeeer zon. Verder ook hier veel beweging en op bepaalde dagen beurs van binnen haha, ga het wel missen straks, maar word ook steeds nieuwsgieriger!
Hier vandaag een fotoshoot gehad met z'n 3en! Erg leuk, maar ook lastig met een opstandige peuter! Hij wilde absoluut niet op een stapel kistjes zitten, dus moesten we flink improviseren! Hihi! we laten 2 foto's op een aluminium plaat zetten! 1 van de kleine boef alleen, en 1 van ons 3en! Met de tijd kan er dan nog 1 van de twins bij! *klaagzang aan* Verder hier erg last van benauwdheid door m'n hooikoorts! Ben de hele dag kortademig, en 's avonds echt benauwd! Ik mag 2 pufjes per dag gebruiken, dus die bewaar ik voor 's avonds en 1 voor 's nachts als het nodig is! Maar het is erg vermoeiend, en had vanmorgen daardoor even een flinke huilbui! Soms neem ik op een dag 3 pufjes omdat ik het gewoon anders echt niet red! En dan bedenk ik maar dat het ook schadelijk voor de twins is als ik naar lucht lig te happen, dus is het even kiezen uit twee kwaden! Heb het ook bij de gyn aangegeven, en die zei dat ik eigenlijk echt maar 2 mag gebruiken en verder maar moet gaan stomen en mijn kussens verhogen, maar dat werkt helaas allemaal niet! vind het erg vervelend dat de hun verder geen oplossing heeft, maar het is ws niet anders... *klaagzang uit*
he bah wat vervelend zeg!!! kan me heel goed voorstellen dat je er niet echt vrolijk van word!! ik ben nu snip verkouden en vind dat al vervelend dus laat staan jij en je hooikoorts!!
nikkijane das idd heel vervelend en vermoeiend lijkt mij..... missa hoe voel jij je dan meis??ij lopen natuurlijk ardig gelijk vindt je het niet zwaar?!! X