Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

ha ha ha.... complimenten hoor, maar ik geloof niet dat ik dat haar ga nadoen....:)

2. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha gaaf filmpje! had mezelf ook wel graag zo gezien straks hoor! :p maar helaas pindakaas :D

3. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Haha, dat filmpje, dat lukte me met 30 weken nog wel! Hihi! Heb ook gek staan doen en staan springen toen nog met m'n zoontje! Zelfs nog op de trampoline geweest! Haha!
    Maar verder ben ik niet gekomen, Hihi!

Hier weer ongesteld voor het eerst! Bah, wat is dat toch vervelend!
    Nu dus echt na gaan denken over anticonceptie.
    Ik heb echt geen flauw idee.

Kinderarts belde gister nog, bloedinkje bij M ila was iets geslonken, dus dat is mooi. Ws over een maand weer voor een echo. Komende woensdag met de dames weer controle, dus dan zullen we het er verder over hebben.

Mijn moeder is gister ook weer geopereerd! Is goed gegaan! Ze is alweer thuis! Nu is ze er dus helemaal vanaf en kan ze herstellen!

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @nikkijane wat fijn dat het allemaal de goede kant op gaat!!!

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @nikkijane...Wat fijn dat het allemaal goed gaat..

@filmpe....Ik kon dat denk ik nog wel met 30 weken maar toen mocht ik dat zeker niet meer doen....

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
  7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Thea wow!!!!!!! jij gaat me een dikke toeter krijgen deze zwangerschap hihi je hebt een prachtige buik nu al en dat met pas 8+5 weken....:D

8. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @thea, *mond valt open* wat een mooie buik!!! Nu al!!!!

9. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Wauw!

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    WAUW! Thea wat een grote buik al zeg!
    Iedereen vind die van mij al mega (1ste zwangerschap, 12 weken van een 2ling) maar is niks bij die van jou:p

Ik voel me na 8weken heel misselijk en beroerd eindelijk wat beter.... dus eindelijk weer een buik foto.... met 12weken en 1 dag dus.
    Door al het ziek zijn is de buik minder als met de 9weken foto.

xxx

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    mensen vragen ook weet je zeker dat je pas zover bent en niet verder:D
    haha ik weet het heeeeeel zeker
    Ben er behoorlijk trots op maar weet nu al als ik zo door blijf gaan dat het niet makkelijk word

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Heeeel mooi buikje meis mag je trots op zijn....:D:D
    Blij dat je je beter voelt en minder misselijk bent..
    Op het moment is mijn misselijkheid + andere kwaaltjes zo goed als weg alleen de moeheid en de duizeligheid blijft..

dit is trouwens mn 3 de zwangerschap ( 2 gezonde kindjes 1 miskraam)
    Daarom gaat het ook wat sneller denk ik dan bij een eerste zwangerschap..

Iedereen hier trouwens nu/vroeger spontaan zwanger van een tweeling of?
    hier spontaan

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hier ook even een foto van mijn "buikje" showen, deze is met 13 weken gemaakt ;)

14. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Mooie buiken! Ik groei inmiddels ook al weer aardig.. Met de twins had ik een enorme buik, hopelijk blijft het nu wat subtieler.

Ik ben met mmm zwanger geworden van de twins, volgens mij zijn er veel hier spontaan en een aantal via mmm.

Hier zo blij dat ik over een half uur weekend heb, ben echt te moe.... hoe is dat mogelijk, bij de tweeling echt nergens last van gehad, en nu man ik kan wel uuuuuuren slapen heb ik het gevoel!

15. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Wauw, leuk al die mooie buikjes weer te zien! Hoewel ik helemaal geen heimwee o.i.d. heb naar mn eigen megabuik ;)

Hier ook een spontane 2-ling zwangerschap, zit ook helemaal niet in de familie.... was best een shock dus.. Maar nu helemaal trots en blij met ze :D helemaal leuk als je die blikken krijgt als ze de wagen in kijken :)

ohoow later meer, flessentijd hier ;)

16. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier ook een spontane zwangerschap! Maar bij ons zitten zowel 1 als 2 eiige tweelingen in de familie! Bij mij aan mn vaders en mn moeders kant en bij mn man is zn moeder een tweeling! Heb ook vanaf dat ik wist dat ik zwanger was geroepen dat ik een tweeling zou krijgen!!!

17. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @thea....wauw...ziet er goed uit.

Mijn buik begon pas later echt te groeien. ...zie album

En ik ben via de mmm zwanger geworden van koen en lotte....Mijn broers zijn ook een tweeling...dus ja zit het in de familie?

18. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat een grote buiken al voor die termijn!! Jeetje!
    Hier ook spontaan tweeling. Dacht eerst dat het met mijn leeftijd te maken had, maar dat schijnt alleen zo te zijn bij een twee eiige tweeling. Dus gewoon echt puur toeval. Wel het mooiste toeval van mijn leven trouwens!

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Thea, bezigbijtje en MissQ mooie buiken :D. Zal er binnenkort ook eens een plaatsen, het gaat hier ook hard :).

Vandaag echo + gynbezoek gehad. Alles was goed. Toch wel een opluchting dat er nog steeds twee zitten :D. We hebben heel goed de hartjes gezien én gehoord. Verder naar hoofdje, buikje, beentjes, armpjes gekeken. we hebben ze ook volop zien bewegen, dat was echt superfijn om te zien. Ze hebben geprobeerd ze op te meten. Dat lukte bij 1, ong. 3,5 cm wat overeenkomt met 10wk1d :). De ander zit meer opzij in mijn buik en die werkte ook nog eens niet mee, dus het was niet gelukt om die op te meten. Over 2 weken de officiele termijnecho. Verder vond ik het bezoek bij de ass.gyn tegenvallen. Weinig informatie en volgens haar maar weinig bezoekjes aan de gyn in het begin. Vond het een beetje raar, ze zei afspraak bij 12 wk (termijnecho), 18 wk controle, 20wk echo, dan met 26 wk controle en dan om de twee weken. Dan ga je van controle om de 6wk naar om de 2 wk :(. Ik vond het een erg rare verdeling en zal wel zien of dit echt zo is ;).

Hier ook een spontane tweeling. Twee-eiig zit in mijn familie en schoonmoeder is een helft van een een-eiige tweeling :). Die is helemaal door het dolle dat ze tweelingkleinkindjes krijgt :).

20. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig wat een filmpje, ben benieuwd of ik dat dan nog kan.

Iemand stelde een plas vraag. Ik moest in het begin heel veel plassen rond 14 weken weer minder en nu 25 wk begint het weer. Ook snachts overdag vind ik het niet erg maar snachts, bah, koud dan.

Heb er een foto bij gedaan, mijn "buik" met 25 weken! (hoop dat het lukt)

Is er weer een meeting, waar is die dit keer?

En hebben de nieuwe meiden of de meiden die ik nog niet heb ook facebook, zou het leuk vinden als jullie mij aanmelden susanne troudes-foekema.

Later

Deel Deze Pagina