Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Jeetje wat is het hier druk!!!!!

Auto: toyota prius

Welkom nieuwe zwangere leuk dat jullie mee kletsen!!

Mooie buikjes al zeg!! En oef wat ik mis die van mij dan hahaha komt denkmik vooral omdat ik het niet meer gaa meemaken zo buik:(

Meeting: ik ga als het goed is straks even mijn beschikbaarheid aanpassen, ik moet gaan werken op de zaterdag wel tot 12 uur.. Of we moeten het op tijd weten dan kan ik evt vrij vragen....

Heb du.s werk gevonden voor 3 dagen in de week. Ze gaan naar het kdv per 1 dec. Helaas kunnen f.leur en l.ieke niet samen op 1 groep dat kan pas vanaf feb/ maart. Maar goed de eerst volgende plek is dus voor ons zodat ze wel bij elkaar komen. Hoe staan jullei daar tegen over? Wel of niet bij elkaar??

2. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Willen diegene die bij mij op facebook ziten alsjeblieft geen Zwangerschapspagina noemen?? Mijn collega's zitten ook op facebook en ik ben als de dood dat ze hier gaan rondsnuffelen.... heb ik geen behoefte aan. Thanks!

Mamavan3: wat goed dat je een baan gevonden hebt, wat ben je gaan doen? Zit jouw oudste nog in een maxi cosi?? En past bij jou alles achterin??

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @ belle: ja klopt. T.imo zit nog in zo stoelverhoger met wel een rugleuning. Echter zit hij voorin, en ik prop mij tussen de dames in. Is ook wel lekker want meneertje gaat altijd spelen met zn zusjes en dan slapen ze dus niet, of hij maakt ze wakker. Maar het zou in princiepe wel passen.

Ga 3 dagen bij de bakker werken als verkoopster:)

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mama van 3, ik wilde ze perse in 1 groep hebben, heeft wat pijn en moeite gekost uiteindelijk haha Maar later wil ik ze op de basisschool ook samen hebben mits hun gedrag daar naar is natuurlijk! Ze zitten nu op een babygroep met superleidsters! Ze zouden over 3 maanden eigenlijk naar de dreumesgroep gaan maar pas te horen gekregen dat ze gaan veranderen naar een baby/dreumes groep. Ben ik erg blij mee want zo blijven ze voorlopig bij de zelfde leidsters en vriendjes en vriendinnetjes :)

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hallo!
    Hier rijden we een Volkswagen passat! Passen ook 3 stoelen op de achterbank. Ik zelf heb een Opel corsa, past ook, maar dan zit er 1 voorin! En dan kan er verder niemand meer mee!
    Onderstel van de kinderwagen past er dan ook nog in!
    We zijn voor mij wel op zoek naar iets anders. Zit te denken aan een citroen berlingo, en dan eentje met achterbank! Daar kunnen 3 stoeltjes achterin!

Mm7: ik zou gaan voor de bugaboo! Die hadden wij bij de eerste en vond hem heerlijk!

Hier: onze hond was ontsnapt vanmorgen! Uiteindelijk heeft de dierenambulance haar gevonden, en is ze weer Ongedeerd thuis! Pff! Wat kan je je dan druk maken!

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik ga idd voor de bugaboo dan... en denk dan toch met reiswieg dus de cameleon! Nu nog bedenken in welke kleuren dan haha!

Eerst maar eens kijken of de echo vanmiddag goed is... Wordt nu wel spannend!
    Had de tweeling op bed gelegd, en ik ga zelf nooit liggen overdag, maar ik dacht ach een uurtje kan nu wel even... Werden ze pas 2,5 uur later wakker, en ik dus ook haha! Lekker even bijgeslapen!

Mama van 3, wat leuk! Gefeliciteerd! Jammer dat ze nu niet samen kunnen, maar het is niet anders toch? Ik zou ze ook wel samen willen, maar mocht dat niet gaan, dan zou ik ook voor deze tussen oplossing kiezen, bij plek mogen ze gelijk weer samen toch? En ik denk niet dat je meiden er zelf wat van merken eigenlijk...

7. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    hallo hallo

Ten eerste welkom nieuwe zwangeren leuk leuk

ten tweede zal 1 deze dagen ff alles terug lezen

ten derde onze kleine mup Iva moet onder het mes snik snik volledige narcose ook nog blehhhh wat een kut bericht was dat zeg sorry dat ik het zo uitdruk, maar ze willen haar moedervlek weghalen op haar beentje omdat ze hem er niet mooi uit vinden zien en hij groter word.. dus gaat hij op kweek... 28ste voor gesprek...

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Missa jeetje wat eng zeg... kan me voorstellen dat je dan jezelf het apelazerus schrikt.... hoop dat het allemaal met een sisser afloopt, maar met dit soort dingen kan je niet voorxichtig genoeg zijn.

Knuffel

9. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @missa, volledige narcose bij die kleintjes is niet nix!!! Hier is Noah met 3,5 maand geopereerd aan een liesbreuk... Is in t sophia gedaan en mocht mee dat hij onder narcose gebracht werd... Maar daar moet je tegen kunnen hoor, je voelt je zo hulpeloos!!! Je ziet ze wegzakken...

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    oww wat eng missa!!!! T.imo is bij 4 maanden geopereerd aan zijn waterhoofdje.. Ook onder gehele narcose. Je mag inderdaad helemaal mee tot ze weg is. Hier heeft mijn man dat gedaan, ik kon het niet aanzien.. Wat mij heel erg meegevallen is hoe ze er uit komen. Ze knappen zo snel op die kleintjes!!

Hopelijk komt er niks ernstig uit de kweek!! Dikke knuffel van hier!!

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Even snel vanuit de auto : het hartje klopt! Alles ziet er goed uit! Zooooo blij!

12. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mm7, yeh yeh.

@auto wij hebben een Audi A4 en dat moet volgens de berichten passen. Dinsdag gaan we het proberen want dan komen alle spulletjes. Maxicosi etc.

@eenling wagen, wij hadden de Bugaboo Cameleon, super gaaf ding, zondag wordt hij opgehaald en gaat ie naar de volgende die er vast nog heel veel plezier van zal hebben. Het doet wel een beetje zeer aan mijn moeder gevoelens, zeker nu!! Zie nog mijn kleine meissie er in liggen... maar ach krijg er een super ding voor terug.

@zo voor het eerst sinten maarten lopen met mn meissie, ja ze is zal zo groot, gaat hard joh..

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    MM7 Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu lekker genieten :D

14. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mel, wat heerlijk!!!!!!!!!!!!!

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    mm7 super bericht!! Fijn joh!
    missa, ah gos je kleine meissie! Lijkt me idd akelig, maar wel goed dat ze het in de gaten houden toch!

16. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Dankje meiden voor jullie berichtjes!

Missa, wat vervelend zeg! Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen....

17. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Vraagje : Weten jullie of nu wel of juist niet Sushi mag eten? Ga vanavond uiteten omdat Danny jarig is met vrienden... maar we gaan naar Sumo, dus sushi... vroeg het me even af, anders beperk ik me tot de yakitori spiesjes en gamba's... Maar ik heb eigenlijk wel erg zin in sushi, de wijn laat ik sowieso wel staan haha!

18. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Als het vers is mag je gewoon sushi eten! Maar geen rauwe vis die vacuüm verpakt is.
    Dus geniet maar lekker! En gefeliciteerd met je mannetje!

Missa: wat vervelend zeg! Hopelijk valt het allemaal mee!

19. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
  20. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik lees het nu idd ook dat je bepaalde niet mag, dan eet ik gewoon de niet rauwe alleen, en verder lekker gamba's! Vind ik niet erg hoor haha!

Deel Deze Pagina