Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    hier idem

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Silvester heeft van mij ook 1 jaar borstvoeding gekregen en ik wil onze tweeling ook borstvoeding gaan geven. In het ziekenhuis vertelde de verpleegkundige dat dat heel goed mogelijk is, ook bij twee beebs. Ze gaf me de tip mee om ze in ieder geval tegelijk te voeden, anders ben je de hele dag bezig met voeden. En zo te lezen heb jij er ook al eentje rond lopen :)

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Trouwens, ik kom wel even mijn buikfoto spammen hoor ;) net gemaakt door manlief :D

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    wauw allemaal extra geluksvogels! Begrijp me niet verkeerd hoor, maar dat is stiekem toch wel mijn wens. Al ben ik blij met 2 gezonde kindjes.... eindelijk heeft het zo mogen zijn :)

De meeste van jullie hebben ook nog een kindje of niet?

Wij willen er maar 2,, en dit is versterkt na mijn extreem misselijke 2maanden. Ik kan dat nooit nog eens aan zeker niet met 2 scheetjes die rond lopen.

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    1 eiig, twee meiden!

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hier 2 kids, en de 3e onderweg, is zei ook 2 is genoeg, maar al een paar weken na mn bevalling dacht ik daar anders over, dus bezigbijtje, zeg nooit, nooit!

Ik heb morgen een extra echo ivm dat al mijn kwaaltjes spoorloos verdwenen zijn. Om 15u mogen we..... Hoop zo dat alles nog steeds prima in orde is, en dat het hartje nog steeds goed klopt, en baby gegroeid is! Wow MissQ, je groeit goed zeg! Heb je een foto rond de 7/8 weken? Ik heb nu ook al een behoorlijke buik, krijg mijn broeken niet meer dicht, en iedereen ziet het nu.. Zal van het weekend eens een foto maken!

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    mijn buik van 12 en 9 weken staat in mijn album;)

ik zal ook nooit nooit zeggen indd, maar voor nu is ons gevoel wel zo. En ik weet niet of door de misselijkheid die ik niet kan vergeten het ooit nog zover zal komen....

8. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier een 1eìige jongens tweeling :)

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Helaas geen foto's rond 7 a 8 weken.. Ik krijg mijn eigen broeken vanaf eind augustus (na TP emmies) al niet meer aan. Heb daarna erge overstimulatie gehad en kon toen alleen mijn zwangerschapsbroeken aan. In het ziekenhuis lag ik alleen in een t shirt in bed omdat ik niet eens een broek kon velen. Ik heb morgen ook een extra controle. Heb 's avonds zo'n last van de onderkant van mijn buik. Moet echt als een oud vrouwtje van de bank afkomen, omdat ik anders mega steken en krampen krijg. Ben nog steeds erg moe en als ik mijn vingers buig doen die ook zeer (?????). Ik voel mijn beebs nog niet, maar das natuurlijk ook nog niet gek met mijn termijn. Volgende echo staat eigenlijk pas op 1 december, maar omdat ik me erg zorgen maak en veel spanning erover heb, mag ik morgen even langs komen. Hopelijk is alles goed met onze frummeltjes.....

10. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Hier zwanger van een 2-eiige tweeling, jongen & meisje.

Buik groeit laatste week hard, gyn zei dat hij nu voorloopt op een eenlingzwangerschap.

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hier weten we niet of de dames 1 of 2 eiig zijn.. Maar vooralsnog lijken ze heel erg op elkaar:)

Ik heb 4 weken bv gegeven aan de twins. In het ziekenhuis tegelijk( 7dagen gelegen) en daarna thuis nog 2 dagen.. Maar had moeite met aanleggen van 2 kids tegelijk en dames wilde de borst ook niet makelijk pakken waardoor ik ze toen om en om ben gaan voeden. Uiteindelijk bleek ik te weinig hebben voor 2 baby's en heb ik nog 1,5 week om en om gevoed. Dus bij de ene voeding kreeg f de borst en l de fles en dae volgende voeding dus andersom en kreeg l de borst en f de fles. Dat vond ik erg fijn, maar mn melkproductie liep erg terug omdat ik te veel er naast moest doen ( huishouden/ peutertje enz).. Maar het is te doen bv het neemt alleen heel veel enrgie en tijd van je..

Wij zeiden we willen 2 kinderen, maarja als je 2de er 2 blijken te zijn krijg je er 3:)

Sjaantje: de rust wedergekeerd???

Nikkijane: hoe was het in het ziekenhuis??

All: wat gaan we doen met de meeting??

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Bezigbijtje ja ik woon in NIJMEGEN :)

Hier 1 eiig, misschien leuk om deze informatie ook te vermelden in het lijstje?

Hier gebruiken we pampers voor de nacht en lidl of kruidvatluiers voor overdag. Lidl is nooit in de aanbieding maar wel altijd goedkoop 7,19 voor 50 stuks. Kruidvat sla ik in als de 2+1 gratis actie er is.

13. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier 2 eiig - jongen en meisje

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    2 eiig jongen en een meisje!!en een grote zus!!!
    ik zou best nog wel een keertje zwanger willen zijn vindt het zo iets moois maar nee we zijn echt compleet nu!!haha

rust was rond half 6 gelukkig weer weder gekeerd zo nog even een fles en dan lekker slapen!

ow de twins hebben vandaag banaan op!!Jax begon keihard te krijsen als t niet snel genoeg ging haha!!

Truste meiden!!Xxsie

15. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ik ga de dames straks de laatste fles geven! Ben benieuwd of ze de nacht door kunnen komen zonder voeding! Best spannend, haha!
    Ik kom me morgen weer melden om te laten weten hoe het ging! ;)

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    nikkijane succes als je t niet probeerd weet je t ook niet he goeie nacht!!xxx

17. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    En hoe is t gegaan????

18. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Nou, ze kwamen om 5 uur zelf voor een voeding.
    Normaal krijgen ze tussen half 11 en 11 de laatste voeding, en moesten we ze om 4uur wakker maken. Nu kregen ze om kwart voor 12 de laatste fles en kwamen ze om 5 uur... Dus in principe komt het op hetzelfde neer.

Dus ik duw ze vandaag terug in schema, vanavond om kwart voor 11 laatste fles, en dan zien we wel hoe laat ze komen... We maken ze iig niet meer wakker.
    Tis natuurlijk ook wel erg vroeg! Ze wegen net 3 kilo en zijn natuurlijk officieel pas 3 dagen oud!

We hebben gewoon nog ff geduld!

19. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Mv3: als jullie dames niet 1 eiig zijn dan weet ik het ook niet meer hoor! Willen jullie dat nog laten onderzoeken?

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    tweeeiig jongen en meisje en grote broer grotere zus en nog grotere broer

Deel Deze Pagina