Is toch pittig mel! wij gaan volgende weekend naar de kempervennen, nog meiden daar in de buurt voor koffie???
Breaking news! Voor de aanstaande tweelingmama's, nu op Limango, easywalker duo nieuw (model 2011), 499,95 euro!
Ik zag het ook, heb me er gister toevallig op aangemeld. Kwam de site tegen. Ik ga morgen na een andere kijken, die is zo gaaf(!) Blauw aqua/zwart en "maar" 650,- compleet. Wel showroom model maar dat maakt niet zoveel scheelt 150,- euro. Ik vind die van de actie ook mega mooi. Maar wel duur als je nog 2 wiegjes en 2 adapters erbij moet... phoe! Dames, zoals jullie merken ben ik echt ana het orienteren nu ik me verveel Maar wat hadden jullie aan pakjes mt 44, mt, 50 en mt 56 toen jullie kindjes er nog niet waren? Of wel wat moet ik aanschaffen wat dit betreft......
Ik had voor ieder 1 pakje mt 44, 2 pajes mt 50, en 15 pakjes mt 56. Mt 44 was nog te groot dus mijn vriend is de dag erna nog bij gaan halen... Mt 56 hebben ze ongeveer gedragen tot ze 12 weken waren.
Ik had een paar van maat 50... Uiteindelijk hebben mn schoonouders even maat 44 moeten inslaan haha maar ze mochten t toch nog niet gelijk aan!!!
Dus als wij: 6 rompertjes 44 6 rompertjes 50 2 setjes 44 2 setjes 50 nemen dan zou dat genoeg moeten zijn voor het opstarten. Waar kun je 44 online bestellen? Weer iemand dat? (btw, rompertjes die hierboven gemeld staan heb ik al. Ik heb 6 44 rompertjes en 6 50 rompertjes in een jongens pakket gekregen van lieve kennissen. Dus die schaf ik niet aan tot ik de maat ga weten Dan doe ik wel ff aan internet shoppen
Ik had maar een pakje in maat 44 en de rest 50/56.. Wilde niet teveel 44 halen, want ze blven als eenlingen groeien bij mij.. Bezigbijtje: ik heb nog adapters liggen van de easywalker die mag je overnemen van me!! Is altijd goedkoper dan in de winkel. Wij gebruiken E namelijk nu niet meer. Laat maar weten..
Uit echo's bleek dat onze dames klein waren dus wel een stuk of 10 pakjes maat 50 aangeschaft. (ze zijn nu 8 weken en maat 50 is nog steeds iets te groot...) Toen ze eenmaal geboren waren hebben ze de eerste tijd in de couveuze geen kleertjes aangehad. Daarna hebben we nog wat pakjes in maat 42, 44 en 46 aangeschaft. Misschien een tip voor de nieuwe zwangeren die dichtbij de Duitse grens wonen... Bij de KIK in Duitsland hebben ze goedkope 'prematuur' kleertjes! (Natuurlijk hoop ik dat jullie kindjes het niet nodig zullen hebben!)
Zo! Hier een druk dagje! Wat kan een mens veel doen zeg! de dagen vliegen echt voorbij! Heb Sinterklaas inkopen gedaan. M ace was bij de oppas, en ik heb met M ila en T ess gewinkeld! Leuk! Vooral voor M ace veel cadeautjes gehaald! We gaan zondag schoen zetten! Hihi! Maar wel druk om in je eentje te gaan winkelen. Vooral een heel gesjouw met kinderwagen etc. Ik heb maar een Opel corsa, en om daar 3 kinderen, en onderstel van kinderwagen, en 2 reiswiegen in te vervoeren is een hele uitdaging! Hihi, en toen kwam ik er ook nog achter dat ik de kado's ook nog ergens kwijt moest! Hihi! We gaan mijn auto binnenkort te koop zetten op mp, en dan wil ik graag een Renault kangoo, of een citroen berlingo. Met 3 stoelen op de achterbank! Lijkt me ideaal! Hier hadden we trouwens helemaal geen kleertjes in maat 44. Die hebben we gekocht toen de dames in het zh lagen. Ze zijn nu 48 en 49 cm, dus maatje 44 past nog, en maatje 50 hebben ze ook aan. Sommige is nog echt wat te groot, maar gewoon omslaan, en dan kunnen we er wat langer van genieten. Bij de babydump hebben ze ook betaalbare prematuur kleding. Weten we al wat en waar we af gaan spreken met de meeting? Dan ga ik namelijk beslissen of ik mee wil/kan. Nou, ik ga knock out!
pfieuw eventjes snel drukke dag gehad!!hier geen 44 aangehad...en de eerste maanden groeien ze zo hard!!teminste hier...nu zitten ze al in 68!!!jax heeft vandaag halve banaan met een halve liga op hij vondt t heeeeeerlijk!!skye is er echt nog niet aan toe.... meiden ga slapen morgen weer een dag xxxsie!!!!!
Wat veel kindjes hebben nog mtje 44 aangehad. Voor ik die aan ga schaffen wacht ik toch even af hoe mijn zw.schap gaat verlopen. Mijn dochter heeft in de eerste wk nog mtje 50 aangehad en paste het toen al niet meer. Had ook niet veel, wel allemaal neutraal. Dus daar ga ik zeker wel wat meer van inslaan. Mocht mtje 44 echt nodig zijn, in het zkh waar we gaan bevallen is een winkel waar ze babykleertjes verkopen. Kan man anders daar desnoods mtje 44 scoren
Daar is eens over nagedacht! Babykleertjes in t zh kopen haha maar vaak als ze maat 44 nodig hebben zijn ze te vroeg en in de couveuse mogen ze toch nog geen kleertjes aan, hier na 4 dagen alleen een rompertje
Whhaaaaaaaaaaaaaaaa! We hebben de wandelwagen en nog gaver cadeuatje van me ouders!!!!!!!!! Ooh dat scheelt ons financieel al zo veel: Babies inc. Twin Special Cool Blue met Reiswieg - Duowagens - tweeling kinderwagens - uit voorraad leverbaar dat is hem geworden, en was showroom model dus "maar" 530,- kwijt voor alles erop en eraan voor 2.