Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie wagen! Lijkt wel heel veel op de mijne van firstwheels! Vind de kleur ook erg mooi trouwens!

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ja was zo weg van de kleur indd... :)

3. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    dacht dat deze ook van firstwheels is of citywheels ofzo\/

zijn vandaag bij babypark wezen kijken. mij leek de firstwheels ook erg leuk, maar vond m tegenvallen wat de buggyzittingen betreft. wij vinden deze zooo klein en ons zoontje is groot voor zn leeftijd en hij zou er nu al zeker niet meer in passen. hij is net twee geworden.

dus gaan wij uiteindelijk voor de easywalker. hij is wel n stuk duurder maar wel stabieler en de zittingen zijn groter.

alleen probeer ik uit te zoeken wat het verschiel tussen de easywalker duo sky, de easywalker duo plus 2011 en de easywalker duo plus 2012.

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Kijk eens op babysale.eu. Daar heb ik hem vorig jaar gekocht. Het oude model ging er toen uit en fikse korting dus.. En mocht je de maxicosi adapters willen..heb ze hier liggen die kan je overnemen..

Wij zijn idd ook door de zitjes voor de easywalker gegaan. Onze zoon kon er ook niet in.. En die heb ik er nu nog regelmatig inzitten omdat die niet zover kan lopen.

5. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Afrola: loop jij toevallig ook in het Sint Antonius?? Omdat je het hebt over een winkeltje met prematuur kleding... die zit daar ook :)

Bezigbijtje: mooie wagen, prachtig cadeau!

Ik denk dat wij wachten tot na de 20 wk echo voordat we daadwerkelijk zaken gaan aanschaffen. Wil dat toch eerst achter de rug hebben, noem het bijgeloof. Nog twee weken...

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    help wat doe ik tegen maagzuur?

rennies helpen niet en ik word er GEK van!

7. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Je hebt er nu misschien niks aan, maar antagel helpt heel goed! Kan je zonder recept halen bij de apotheek! Ik zweer echt bij dat spul!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    de tabletten of sap?

9. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Het drankje!

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    is dat niet heel vies?

maar ga m maandag meteen proberen
    alleen dan morgen nog door zien te komen....

11. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Valt op zich mee. Het is niet heel lekker, maar ook niet smerig. Kreeg er zo nu en dan een koude rilling van, maar had het er graf voor over.
    Ik weer niet of je in de buurt van een zh woont? Die hebben vaak een spoedapotheek die 24/7 open is. Eventueel zou je daar langs kunnen als je morgen nog zo'n last hebt.

En je mag het gewoon gebruiken hoor! Ik heb het gehaald op advies van de gyn.

12. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Vanillevla tegen maagzuur en rennies!

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Even terug komend op de kinderwagen wij waren ook weggeweest voor de cityweels vonden wij idd ook erg tegenvallen in de winkel de easywalker vond ik heel erg gaaf maar echt te duur....
    Hier hebben we nu de kees echt een SUPER wagen!! echt heel erg fijn...en een leuk prijsje....

Nou jade is al een uur wakker maar de twins slapen nog...lekker hoor!

Vandaag lekker een dagje uit....heerlijk!!

Ow en wordfeud VERSLAVEND....moest gister echt stoppen omdat ik slapen moest haha!!

Xx

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    owja hier ook vanille vla en heel veeeeeeel rennies!!haha

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Warme melk en rennies hier. En kleine beetjes eten etc de gebruikelijke tips.
    Firstwheels is idd smal, maar ik heb dan ook geen kleintje meer voor in de buggy. En straks zie ik wel of de meiden er in passen. Wij zijn ook echt voor de prijs gegaan hoor. Vind hem wel super rijden! Hij rijdt zoooo licht, kan hem gewoon met 1 hand besturen.
    Mijn zusje zoekt trouwens nog een tweedehands tweeling wagen, dus mochten jullie iemand weten of hem Idd al wegdoen?!?

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @bietje, op marktplaats staan er genoeg!

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaaaaa dat weet ik natuurlijk haha....ben zo'n beetje marktplaats freak! Maar ze zijn nog best prijzig, dus dacht wie weet heeft iemand hier nog een idee.

Nikki, Jane en Lima jullie hebben als het goed is een mail in jullie mailbox (hotmail denk ik) over de meeting, zouden jullie nog een datum opwillen geven? Ik weet dat nikki aan gaf dat het afhing van de locatie, maar zo zitten we natuurlijk allemaal wel een beetje. Het is misschien handig om iig een datum te prikken waarop de meeste kunnen. Er werd nog geopperd de pannenkoekenboot van Jane...zou dat serieus een optie kunnen zijn Jane? Wel grappig natuurlijk.

18. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb in de lounge een topic gepost met de vraag of iemand daar een suggestie heeft voor een locatie voor ons haha

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das wel handig lin kijken of er een leuke reactie komt.

20. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Inderdaad hier ook op een gegeven moment de antagel-drankje... net of je vloeibare tandpasta drinkt ;) Beetje apart maar zeker niet heel smerig ofzo... hielp inderdaad goed alleen tegen de 37 weken hielp niets meer :D

Wij hebben de easywalker ook gekocht... nouja gekregen van mn schoonouders, compleet met alles er op en eraan... ben er heel blij mee! Wilde eerst ook de firstwheels ivm de prijs maar de zitjes vond ik zo klein en de wieltjes voor ook.... Tsja en als je schoonouders dan zo`n aanbod doen is de keuze snel gemaakt :D Besteld via de site van mamav3... levertijd was heel vlot, met een week ofzo had ik hem thuis...

Meeting, ligt voor mij ook heel erg aan de plaats hoor en of ik vervoer heb aangezien we nog geen andere auto hebben waar ik met 4 kids in kan :D .... zien wel als we een datum hebben en ene lokatie...

Net gezellig bezoek gehad van broer en schoonzus met kiddies, leuke kadootjes weer gehad voor de twin...!

Ohja vergeet ik bijna te zeggen hoe trots ik op onze kleintjes ben! Gisteravond om 22.30 uur de laatste fles, vanmorgen 04.15 meldde zich de eerste pas weer, en daarna om 8.15 maar een fles gegeven en net om 12.15 weer... Wauw dat was een lekker nachtje ipv dat ze om 02.00 uur komen!
    Hoeveel flessen moeten ze eigenlijk drinken..? Ik dacht dat ze nog neit naar de 5 flessen mochten toch...? Zitten nu sinds een week op 6 flessen maar als ze dus door gaan slapen op 5... van 120 gemaakt voeding....

Deel Deze Pagina