@nikkijane mijn zoontjes zijn 7 maanden oud en gecorrigeerd 4 maanden oud, 12,5 weken te vroeg geboren. Wij kennen elkaar van t andere forum!
Goedemorgen allemaal! Hier zo goed als opgetrokken de mist, maar helaas wel motregen, bah! Maargoed binnen is het warm en gezellig *LoL* Verder niet veel te melden Mn hulp is ziek dus o maar ff door het huis de noodzakelijke dingetjes doen.... en dan de nog een was opvouwen.... altijd weer een terugkomend karwei :S
He allemaal, Wij weten sinds een week dat we een tweeling verwachten! We hebben al een prachtige dochter van 2,5 en dachten altijd: Als we toch 2 kindjes mogen krijgen, zijn we helemaal klaar. Nu worden het dus 3 kindjes als alles goed gaat!! Vind het echt een wonder, maar denk ook nergens anders aan. Aan wat ik nog moet kopen, hoe het straks gaat.. kan ik natuurlijk bevallen? (heel raar misschien, maar de bevalling van mn dochter ging zo goed, dat ik nu stiekem een btje opzie tegen een keizersnee..) Ik vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen, daar heb ik vast veel aan. Groeten Diane
Haloogman: welkom!! En natuurlijk van harte met jullie tweeling!! Stel je vragen gerust!! Hier zijn alledrie de kids naar het kdv voor het eerst. Ze blijven 2 uurtjes dus ben benieuwd.. Ze zijn namelijk alle 3 beetje ziekjes.. En de meeste van jullie hadden het verhaal van gister al gehoord over t.imo. Vanmorgen had die geen koorts en zei zelf dat die wel wilde spelen op de opvang. Dus heb hem maar gewoon meegnomen.. Als het niet gaat bellen ze en haal ik hem gewoon weer lekker op maar het is best raar zo zonder kinderen.. Denk telkens dat ik er eentje hoor.. Ben een beetje onrustig nog in mn hoofd volgens mij.. O 11 uur ga ik ze weer halen.. Ben benieuwd hoe alles is gegaan
Haloogman!!Van harte welkom en gefeliciteerd!!Je mag alles vragen hier! Mama van 3 spannend hoor ben erg benieuwd hoe het gegaan is! Candijtje...he vervelend dat de hulp er niet is!!Hier dag 2 voor de was...maar dan is het bijna weg twas echt een beetje achterstallig pfff X
welkom hier en je woont lekker vlakbij mij er is ook een topic voor meiden uit twente ,schrijven ook 2 andere tweelingmoeders mee. Hier een tweeling van nu 1,5 jaar en een zoontje van 3,5
Haloogman: welkom! Hoe ver ben je? weet je al of het een 1 of 2 eiige tweeling is? mv3: raar is dat he? vond ik hier ook zo vreemd de eerste keer, en idd hoor je ze steeds, terwijl ze er niet zijn! fijn dat T verder geen last meer heeft! hier zijn de dametjes weer goed gekeurd door het cb. vond het sterke dametjes, tillen hun hoofdje al op, en houden zelf hun hoofdje al recht. was wel weer lekker, ik was ingedeeld bij de verpleegkundige, terwijl we bij de arts zouden moeten. de verpleegkundige mag geen prikken doen zonder dat ze gezien zij door de arts. heb even mn mond open getrokken, dat ze juíst gevaccineerd moeten worden omdat ze inmiddels de leeftijd wel hebben, en juist zo kwetsbaar zijn. Was allemaal inderdaad ook wel zo, en (het was nog niet officieel bevestigd) er was kinkhoest actief in de omgeving... zeiden ze, Maar ze konden het eigenlijk niet doen.... nogmaals benadrukt dat ze het wel moeten hebben, en dat de kinderarts in het zh al zijn goedkeuring had gegeven. uiteindelijk maar overdreven dat de kinderarts vond dat ze de prikken eigenlijk al hadden moeten hebben... Nou, uiteindelijk hebben ze dan toch de prikken gehad. Wat een gedoe dan zeg... maar als er kinkhoest in de omgeving heerst dan MOETEN ze gewoon die prikken, des te eerder des te beter, toch? M weegt 3510gram T weegt 3430gram nou ja, heb nog even boodschapjes gedaan, en ga zo ff douchen, flessen geven en dan M weer ophalen bij de oppas.
die cb...pff hier zijn ze altijd helemaal van slag als ik met de tweeling komafspraak maken is moelijk met de prikjes moeten ze altijd 5x de papieren checken...toen heel gedoe om een dubbele afspraak...dus ik kom eerst met de een en mn schoonmoeder 20 min later met de ander..."ja de vlg x mogen ze gewoon tegelijk" waarom dan een dubbele afspraak???????? maar wat fijn dat je meiden t zo goed doen was het lekker maandag bij de zwaluwhoeve!?wij gaan zaterdag al zie ik er wel een beetje egenop daarcmet mn hangbuik rond te lopen....ik heb echt een flap er hangen hoor...hihi maargoed heb er zo'n zin in dat me dat eigenlijk niet weerhoudt!!! xxxx
Sjaantje: ik maakte ne ook wel wat druk om m'n lijf, maar de meerderheid daar heeft een nog minder charmant lichaam! Dus zou me er niet al te druk om maken! Het was heerlijk!! Maar wel erg druk!
He Sylvia, ooh leuk, zal even gaan zoeken naar dat forum, ga ik ook meekletsen! waar uit Twente kom je? groetjes!
He Nikkijane, Ben bijna 9 weken, maar heb het gevoel dat mn buik er al uit ziet als ongeveer 3 maand (met mn dochter). Hadden jullie dat ook zo snel? We weten al dat het een twee-eiige tweeling is, ben met behulp van pregnyl zwanger geraakt en daarbij is de kans op een meerling 20% groter.. maar dan nog vind ik het wonderbaarlijk! gewoon 2 kindjes in mn buik!!
ik woon nu in Borne maar heb hiervoor op de schelfhorst gewoond in Almelo en daarvoor in hengelo en daarvoor overal en nergens in brabant ;0
Hier even het linkje naar ons twente topic http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/223616-twente-meiden-afspreken.html
Mooie gewichten Nikki! Je dames doen het goed, logisch dat je stamppij maakt om die prikken hoor, ze hebben het nodig! Ik ga morgen voor de 1e keer met ze naar het CB, nog geen prikken dacht ik zo... Ben benieuwd hoe zwaar ze zijn, met name Gijs, die vind ik al best zwaar worden op de arm, 4 kilo komt aardig in de buurt volgens mij...Hoe gaan de nachten...? Ben je alleen naar het cb geweest met de 2ling...? Mijn moeder gaat morgen mee... Stomme vraag misschien, maar ik heb morgen de na-controle bij de vk in het ziekenhuis, zij heeft de bevalling gedaan... Zit ze op de poli of op de afdeling? Met controles moest ik naar de poli bij de gyn namelijk... Neem de twin mee... en mn moeder haha! Ben aan het wachten op een mailtje van ducky beau, ze hebben daar 25% korting ook op de afgeprijsde artikelen... heb me ingeschreven en wat setjes in mn wagentje gedaan maar zonder dat mailtje kom je wee rniet verder... Welkom haloogman! Gezellig weer een nieuwe zwangere!
@sjaantje, hier heb ik ook altijd een dubbele afspraak maar aansluitend zodat ze tegelijk naar binnen kunnen! Hier gaat mn schoonmoeder altijd mee anders is t geen doen haha
Candijtje: de nachten gaan nog het zelfde. Kan er de klok op gelijk zetten, om 4uur word er altijd 1 wakker. De ander maken we dan wakker. Ik ben alleen naar het CB geweest. Kleine mannetje was niet mee, dat scheelt weer! Voor de controle moet je op de poli zijn. Stelt niet zoveel voor.