Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Een twee-eiige tweeling zijn gewoon 2 verschillende kindjes, dus dat de een gehandicapt is en de ander niet kan dat zeker.

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Mijn buik met 29.5

Met 28.6 zet mijn buik op een grote van 36 weken van een eenling hihi. Hoop niet dat ik over een week of 5 nog 7 weken voorloop hihi.

Bekijk bijlage 159224

3. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Das ook toevallig. Morgen hebben wij ook de 20 weken echo. Gelukkig gelijk om 9 uur al. Ben niet echt zenuwachtig, maar vind het wel heel spannend. Ik hoop ook echt dat de geslachten zichbaar zijn. We hebben nu wel lang genoeg gewacht vind ik ;)

@ Aan de dames waarvan de tweeling nog een tijdje in het ziekenhuis hebben gelegen...
    Wanneer hebben jullie geboortekaartjes verstuurd? Toen jullie bevallen waren of toen de kindjes thuis waren?

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Jane ik loop toch bij de zelfde arts als jij liep...ik ga morgen gewoon ff bellen....xx

5. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Sjulie, mooie bolle buik hoor!

Volgende week rond deze tijd hebben wij ook de 20 weken echo gehad ;) Hoop ook zo dat we kunnen zien wat het zijn, ben ook zo benieuwd! Bij mijn oudste was er wel wat duw en por werk nodig voordat ze het wilde laten zien ;) Mijn jongste daarintegen liet het niet zien.... Eigenwijze kids dus ben benieuwd wat deze 2 doen :)
    Kan ook niet echt aan iets anders denken, zò benieuwd... Dus kan jullie gevoel ook helemaal voorstellen!

Nikkijane, ik merk ook dat het werken nu al zwaarder word hoor... baal der soms best wel van maarja het is niet anders...
    Heb soms ook zo`n zwaar/zeer/beurs gevoel van onder en in mn liezen, als ik ff op gang ben gaat het wel weer maar vervelend is het wel. Hoop niet dat het gevoel erger word...

Vandaag naar de open boederijdagen geweest, leuk bij de koeien kijken met d emeiden. We zagen gewoon een kalfje geboren worden, wauw heel bijzonder! En er was een tweelingkalfje geboren begin juni, zò lief!

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @rave angel, Wij hebben ze 2 dagen nadat de heren geboren zijn verstuurd! Terwijl ze nog in het zh lagen en we geen idee hadden hoe lang dat nog ging duren...

7. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Wat leuk!! ik heb morgenavond half 7 haha!

We houden elkaar op de hoogte oke? ben ook heel benieuwd wat jij krijgt!!

8. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    ik mag morgen weer een groeiecho, spannend weer!

hoop dat ze nog mooi op schema liggen!

9. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Spannend sjulie!! Ik hoop dat alles goed is, en ze goed gegroeit zijn!!

10. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Ja is goed! Heb jij een vermoeden dan?

@Linnepinneke
    Hadden jullie daar ook iets over op het kaartje gezet? Op het geboortekaartje van ons zoontje stond iets als "eerst even bellen voor het langskomen", maar dat lijkt me niet handig als ze nog in het ziekenhuis liggen :)

11. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @rave angel, wij hadden om filevorming bij de bedjes te voorkomen liever eerst even bellen erop laten zetten... Mijn familie werd door mn vader op de hoogte gehouden en de familie van mn man door zijn ouders! Kreeg pas een week nadat we thuis waren t eerste belletje voor kraamvisite dus dat vond ik wel netjes!!

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet vanaf 30 weken elke week voor controle. Ene week alleen gyn. Andere week gyn en echo. Vind het wel fijn eigenlijk.
    Hier gisteren op pad geweest en vandaag dus weer het gevoel alsof ik een bal heb ingeslikt, zo gespannen, vind dat wel vervelend. Herkenbaar voor iemand?
    Wat betreft geboortekaartjes, bij onze zoon ( geboren met 31 weken) hebben wij er toen wel opgezet dat hij nog even in het ziekenhuis moest blijven.

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Gewoon doen sjaantje, je kan beter gerustgesteld zijn want een mama die bezorgd is is ook niet goed.

Geboortekaartje....hebben wij vrijdag de deur uit gedaan. De dames waren op dinsdag geboren en hebben totaal 3,5 week in het ziekenhuis gelegen. Wij hadden de tekst erop '' omdat wij de wereld wat vroeg trotseren moeten wij nog even in het ziekenhuis logeren'' en als ze wel meteen naar huis mochten zouden we dit op het kaartje zetten '' beschuitjes smeren moeten wij nog leren dus voor een bezoekje even telefoneren''

14. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Zag dat een aantal vandaag de 20 weken echo hebben! Spannend!! Veel plezier en geniet ervan!!

Wij mogen vrijdag om 13uur! Spannend hoor! Ben ook zo benieuwd naar de geslachten, en naar hoe het verder met ze gaat!! Gewoon leuk, ze weer even in alle rust goed bekijken!

Candijtje: kan me voorstellen dat het voor jou ook zwaarder word! Werken jullie met z'n 2en of alleen?
    Hoer werken we alleen, dus dan is het wat moeilijker om je rust te pakken tussendoor...
    Ook geven we dagbesteding aan een client, waarmee we eerst 20 minuten moeten fietsen, dan 2,5uur schoonmaken en dan weer 20minuten terug fietsen...
    Merk gewoon dat ik dat niet meer kan. Als ik met ons zoontje ga fietsen, gewoon voor de leuk, krijg ik na 10 minuten al harde buiken... Dus heb nu bot mezelf de knop om kunnen zetten, en nu kan ik dus zeggen dat het zo genoeg is...
    Hihi, ik schrijf het wel stoer op, maar nu moet ik het ook nog even zo stoer overbrengen naar mijn leidinggevende... Haha!

Ik heb ook al wat leuke geboortekaartjes gezien... Ook al een mooi gedichtje geschreven. Nu nog ff het geslacht afwachten, dan kunnen we een proefdruk bestellen!

15. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @ iedereen die de 20 week echo heeft heel veel succes!!!
    @ hier een minder goede nacht, pfff weet soms gewoon niet hoe ik moet liggen, en dan zit mijn neus ook nog steeds mega verstopt :x
    merk ook dat ik nu vocht begin vast te houden bij me voeten, gister mijn nagels gelakt,jaja dat lukt nog steeds met gemak :)

16. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Vervelend missa!
    Misschien vanmiddag nog even een paar uurtjes slaap mee pikken?
    Vervelend dat je neus vol zit, ook van de hooikoorts, of gewoon verkouden? Iig erg vervelend!

17. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Hier heerlijk geslapen en mag er weer een weekje bijtellen.

Om 1130 weer een groeiecho. Ben benieuwd of ze mooi gegroeid zijn! Spannend weer hihi

18. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @nikkijane tja maar goed als dit het enigste blijft hoor je mij niet zeuren hoor we gaan gewoon door, want tja als het door het zeuren over zou gaan, nou dan wist ik het wel ;)
    nee alleen verkouden maar het gaat niet weg al 2 week lang verkouden :)

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden met echo's vandaag, heel veel kijkplezier en hopelijk allemaal met goed nieuws....en als er plaatjes zijn wel plaatsen hé! ;)

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    nog even spammen....bewerkt met iphone

Deel Deze Pagina