Zag ze net al op fb!! Echt heel erg mooi!!! Heb je een bekende in je omgeving die dit doet? Want je hebt het toch pas vanmiddag laten doen? Wel lekker, dat je al zo snel het resultaat kan laten zien...
@Josuus, hele mooie foto's, en wat een buik zeg!!!!!! Mensen vragen me nu al hoeveel weken ik nog maar hoef dus ben benieuwd als ik 11 weken verder ben. Ik mag ook een shoot laten doen, twijfel alleen nog wanneer ik deze wil laten doen. Wil natuurlijk wel een "grote" buik hebben op de foto's he
Josuus: echt prachtige foto's en je hebt ook echt een prachtige buik!! Ik ben ook zo benieuwd naar mijn buik over een aantal weken. Hopelijk wordt hij ook zo mooi Ik heb morgen de 20-wk echo, duimen dat alles goed is!! Oh, echt genieten, ik ben de hele dag heel druk geweest en voelde mijn kleintjes wat minder. Nu ik rustig op bed lig begint het vertrouwde getrappel weer... wat is dat toch fijn!
ow belle....heerlijk he dat getrappel ik vond dat ook zo fijn en bijzonder!!ondanks dat ik een tweeling zwangerschap vooral op t eind vrij pittig vond heb ik er ook zo vab genoten!!zou t zo overdoen....geniet er maar lekker van hoor dames!!! hier is jade alweer vanaf 4u aan t spoken pfff vlg mij komt dt door die beste man hoor...ze is altijd best een goede slaper!!!ze moet strx alleen naar psz weer sinterklaasfeest en moet ze toch echt wel beetje fit zijn...... nou xxxsie!!
Ohh wat leuk en lief al jullie reacties, bedankt. Ja ik heb ze laten maken bij een vriendin van mij en als je dan zegt rustig aan maar, ik zit er niet om te springen, dan heeft ze ze al klaar. Vandaar dat ik ze 3 uur na de shoot al via de mail had. We hebben nu een shoot gedaan met 28 weken dus, voor 22 Jan hebben we nog een afspraak, dan ben ik 35 weken, hopelijk kan het dan nog. We hebben het ook nu al gedaan omdat ik namelijk wel mooie foto's wil en als ik niet meer in proportie ben vind ik dat zonde van de mooie foto's dat zijn dan de enige die je hebt. Sjaantje, succes vandaag. Jolein is nog te klein om te beseffen wat er allemaal gebeurd.
Josuus wow wat een mooie buik heb je toch! prachtige foto's!! Sjaantje dat is nog s vroeg wakker O_O poeh! is ze nog gaan slapen? Belle succes met de 20 weken echo! en lekker genieten van deze uitgebreide sessie hier nog een foto van mijn buik met 21 weken volgens mij.
iemand soms een idee wat voor oefeningen ik kan doen voor mn benen en billen?? ik groei ineens zooooooo hard pfffffff vind ik niet zo leuk eigenlijk. schrok van de weegschaal vanochtend!
Sorry meiden! Ik ben al zooooooooooolang niet meer op forum geweest en heb al heeeeel lang niet meer gereageerd. Ik heb nog niet bijgelezen Hier gaat alles heel goed. Jet en Mies doen het super. Ze slapen van 21:00 tot 8:00. Ze drinken nu 4 flessen en eten fruit(hapjes), korstje brood, pap, eigenlijk vinden ze alles al lekker. Ze wegen nu 7 en 8 kilo en zijn tevreden meisjes. Ik vind het nog steeds erg druk met 4 kids, maar dat zal wel blijven denk! Ik heb nu wel, als het meezit, elke avond vanaf 21:00 uur tijd voor mezelf. Hier een foto van de meiden View attachment 203915
sunshine, hihi. Ja is bij mij ook zo!! mja ik eet en snoep lekker door, heb geen zin om daar ook nog eens aan te denken. Jij heb ook een mooi buikje hoor. Vraagje, wat zijn jullie ervaringen met kraamvisite, vaste dagen, wel of geen avonden, op de kaart. Wilde een kraamfeest maar dat gaat me toch boven mijn pet en de mensen die uitgenodigd worden zijn dan ook al bij de kids wezen kijken, zoals onze ouders, beste vrienden, tante's etc. Dan is het dubbelop en wij maar betalen. Dus hoe kunnen wij het volgens jullie het beste aanpakken. dag
Even een kort berichtje dat alles goed was bij de 20-wk echo! Het duurde ruim een uur. Wij stressen, want het duurde toch wat langer om er te komen dan wij hadden ingepland. Gelukkig deed niemand moeilijk. Baby's waren ontzettend bewegelijk wat het er allemaal niet makkelijk op maakte. Ze liggen overdwars ongeveer. Het zijn nog steeds een jongetje en een meisje. Het jongetje ligt onderin en was het makkelijkst te scannen. Meisje ligt al helemaal tegen mijn ribben aan en zij is wat kleiner dan haar broer. Het enige wat bij haar niet 100% gezien is, is het hartje. Maar dat is een miniem detail, ze kon alleen niet zien of de hartkleppen op een bepaalde hoogte zaten. Nou ja, dat nemen we maar voor lief. We hoeven er in elk geval niet voor terug te komen. Ik ben echt blij! Nu snel nog een paar uurtjes thuis werken en vanmiddag sinterklaas vieren met mijn familie.
Samloes: leuk je bent er weer, wat zien je dames er goed uit!! Geloof best dat het druk is 4 van die kleintjes!! Oww jarloers ze slapen al door bij jou, hier nog steeds niet!! Mooie foto's dames!! Wát gaan jullie allemaal snel!! Belle: fijn dat het goed was!! Altijd fijn om te horen!! Hier vorige week flink ziek geweest, zelfs zo erg dat moeders 2 dagen langs is geweest. L.ieke is nog steeds ziek.. Spuugt veel en alles hier nog steeds snotverkouden. En hier nu bgeonnen met werken, werk 3 dagen. Kids gaan 2 dagen naar het kdv. Ze vinden het super, gelukkig. Werk is leuk, maar moet echt even wennen.. En voornamelijk sochtends alles goed plannen. Manlief doet nu veel meer. Ben flink kwaad geworden 1,5 week geleden. En nu doet die ook echt dingen uit zich zelf en zelfs de nachten als ik moet werken heeft dus toch geholpen.
@JoSuus, wat betreft de kraamvisite, wij deden het echt om de dag en maar 1 keer visite op een dag... t`werd me anders echt teveel... heb nog 2 meiden naast de 2ling natuurlijk... en had zelf veel last van hoofdpijn enzo wat nogal een stempel drukte op mijn humeur.... Maar heb wel gemerkt dat de animo veel minder is dan met een 1e.... en echt erg vond ik dat niet eens... Leuk zeg nog een shoot straks met 35 weken... @Samloes, wat een eherlijke meiden zeg, met veel haar, en krulletjes als ik dat goed zie! Wauw! Hie rook druk hoor met 4 kids maar heb ook echt tijd voor mezelf nodig... en manlief helpt super mee gelukkig @Belle, fijn dat de echo goed was, toch weer een opluchting he... wat betreft het hartje, dat was bij 1 van de 2 hier ook, konden ze ook neit goed zien. Moesten we nog wel een keertje toen voor terugkomen maar alles was oke. En nog steeds een jongen en een meid, leuk! Hier zijn ze zo verschillend! Gijs heeft een bos haar en bij Lieke is bovenop bijna alles uitgevallen... @Mysunshine, gewoon accepteren Straks na de bevalling heb je het zo druk dat de kiloos er wel afvliegen... totdat hier de sintsnoepjespepernoten marsepein etc in huis kwamen... nouja heb 9 mnd de tijd om te ontzwangeren haha... januari maar weer opletten @mamav3, fijn dat de kids het op het kdv prima vinden, was het moeilijk om ze de 1ex weg te brengen? Hier ook spits hoor in de ochtend, met voeden, wassen,aankleden eten, oudste naar school etc. Denk dat het wel weer lekker is om aan de slag te zijn, tenminste lijkt mij wel... ben er ook al bijna 6 mnd uit... gelukkig ben jij weer beter, mamas mogen niet ziek zijn Hopen dat Lieke snel opknapt! Wij vieren vanmiddag ook sinterklaas, benieuwd wat de meiden van de pakjes vinden.. Vera viert het nu op school, die moest dus haar pietenpak aan Van de week de kerstboom maar eens tevoorschijn halen, zo gezellig de komende tijd!