Goede dag dames, Ik kwam jullie forum tegen en vroeg me af of jullie het goed vinden als ik ook mee ga schrijven. Ben sinds kort de gelukkig moeder van een j/m tweeling.
Mama van 2 tuurlijk welkom!!!Leuk een jongen en een meisje wanneer zijn ze geboren!! Hier 26 kilo aangekomen!!Bij jade 13 vondt t wel grappig precies t dubbele haha!! X
mama van 2, welkom Leuk nog een 2ling mama met een jongen en een meisje, wie was er als 1e..? En wanneer / hoe ben je bevallen...? Qau kilos weet ik niet eens wat ik ben aangekomen zo rond de 15 kilo d8 ik...
Dankje sjaantje en candijtje. Ze zijn 17 oktober geboren. Met 37 + 1 dmv keizersnede onder algehele narcose. Ben de dag daarvoor opgenomen ivm helpp syndroom en pre-eclampsie. Onze zoon is 1 minuut ouder . Ik was 25 kilo aangekomen was er daarvoor 10 afgevallen ben er gelukkig alweer 15 kwijt dus weer op oud gewicht al hoop ik natuurlijk die laatste 10 kilo ook nog kwijt te raken. Vraagje Heeft iemand van jullie ervaring met osteopaat? Ik ga er vrijdag heen omdat ons meisje overdag vaak ontroostbaar huilt, we dachten zelf krampjes.
@mama van 2, welkom!!! Gezellig nog een tweelingmama ben niet veel nieuwsgierig hoor maar hoe heten ze?
Mama van 2: gezellig! Welkom en gefeliciteerd natuurlijk! Kan je een beetje wennen aan het moederschap van 2 kindjes? En ben je 'spontaan' zwanger geworden van de 2? Zo ja, zat het al in de familie?
hoi! mijn buurvrouw heeft heel veel baat gehad met haar kleine meisje bij de osteopaat. Ze is er om zelfde reden heen gegaan als dat jij gaat en na 2x merkte ze echt al goed verschil
mamavan2, jou twin is net 4 dagen ouder dan die van mij.... leuk Ook hier is het jongetje de oudste van de 2.... 8 min. later is zijn zus in stuit geboren.... Heftig om onder narcose te gaan bij je KS.... lijkt me heel raar om dan in eens moeder te zijn van een 2ling.... bij mijn 2e dochter een ks gehad maar dan met ruggenprik, vond dat ook zo raar, in ene was ze eruit... Ben weer ongesteld geworden, zo`n last van mn buik gehad vannacht.... herken in eigenlijk helemaal niet van voor mn zw-schap.... nouja nu is het wel wat afgezakt gelukkig.... Ondertussen de kerstboom aan het optuigen, haha... kerst muziekje aan, meiden spelen met de little people kerststal... Lieke in de wieg, Gijs in de box.... die was zo aan het jengelen, bleef naar boven lopen....
hier hebben ze gister de woonkamer wat anders ingedeeld, zodat ik ff wat anders te bekijken heb als steeds de zelfde muur nu ik al 12 weken plat lig... *lief!* vanmorgen zelf wat kerst asso's gemaakt en neergezet. De boom komt er dit jaar helaas niet te staan... heb dr geen puf voor en vroendje vind t wel best zo. xxx
We wisten al dat het een ks zou gaan worden dus heb tijd gehad om aan dat idee te wennen, had het liever natuurlijk gedaan maar meneer lag in onvolkomen stuit en mevrouw in volkomen stuit. Het blijft wennen vind ik, al zou ik met 1tje natuurklijk ook moeten wennen. Vind het vooral erg heftig rond de voedingstijden en vooral nu ons meisje overdag heel veel huilt, wil het liefst in de draagzak. Candijtje wat leuk dat er 4 dagen verschil tussen zit en ook j/m. Nikkijane ik slikte wel hormonen maar een hele lage dosis en er komen ook tweeling voor bij ons in de familie dus weet niet waar het door kwam. linnepinneke ze heten B.enjamin en I.sabel
hihi ik zat eventjes terug te lezen wat we allemaal gekletst hebben we blijven een bijzonder clubje **knuf**
hey meiden heb vraagje of ik ook mee mag schrijven? ik ben tamaramama 27 jaar woon in noord holland, heb een jm tweeling 08-02-2010 uiteindelijk een spoedkeizersnede geworden. ben nu weer zwanger na 2x mk waren er dit x weer 2 is er nu alleen helaas nog maar 1, best moeilijk mee om te gaan, ook al moet ik blij zijn dat er nog 1 goed zit wat ik ook ben maar ja is toch n stukje gemis, liefs tamaramama
Mama van 2, Welkom! Hier ook een j-m tweeling. Bij mij is mijn dochter als eerste geboren en daarna mijn zoon, er zit 6 min tussen. Tamaramama, Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik snap je gevoel, bij de tweeling was ik zwanger van een drieling, is toch altijd een vreemd en verdrietig gevoel als het met 1 niet goed gaat. Hopelijk kun je verder wel genieten van je zwangerschap! Aankomen, ik was ruim 32 kilo geloof ik aangekomen. Bijna een verdubbeling van me zelf woog voor mn zwangerschap 49 kilo. 10 weken na mn zwangerschap woog ik weer 49 kilo. Nu ben ik benieuwd of ik deze keer weer erg veel ga aankomen. Ik heb die 32 kilo er echt aangegeten hoor, elke dag een zak milkyways, en rond de kerst tijd elke dag een zak schuimpjes, en vaak moest mijn vriend savond laat nog naar de mcdrive. Dit keer pak ik het wat gezonder aan, al hoewel... er liggen nu alweer 2 Mora kroketten in de oven... Haha! All, het slaapje ging niet echt goed vandaag. Rond 11:30 uur waren ze al erg moe en jengelig, dus in bed gelegd, Vinn werd wakker om 12:15 uur tot 12:45 uur toen sliep hij weer. En ze werden alle twee om 13:15 uur weer wakker. Morgen toch maar weer het gewone schema doen. Nog een vraagje : Vinn lust erg graag gewone melk, maar Isis niet, ze neemt 1 slok en gooit zo dr fles weg. En wat ik ook doe mengen etc, ik krijg het er niet in. Zal ik eens dreumesmelk proberen, en die dan langzaam aan mengen met gewone melk?
oh jeetje als ik de angekomen kilos hier zo zie....vrees ik t ergste na mijn eerste ZS ben ik meer dan 30kg afgevallen,en had nog wel 3 gemoeten om op mn oude gwicht te komen. maar nu ben ik al 9 kilo aangekomen....en ben nog niet eens richting de 30 weken,waar je het meest aankom,toch? welkom nieuwe tweeling mamas gezelllig meekletsen hier
mm7 ik ben ook eerst op dreumes melk overgestap en toen idd half half etc. zat jij ook eerst op topic eind jun begin juli? ik was 25 kg aangekomen ben normaal maar 60 kilo dus was wel heftig zat echt alleen op me buik. had met 30wkn voor t eerst weeen en toen ad weeen remmers gezeten ze zijn met 35.6 geboren.
mm7 hoe ben je in g***naam binnen 1o weken die 32 kg afgevallen???????????? WOW! ik had er wel 3/4 jaar voor nodig en het was zwaaaar!!
Tamaramama, idd daar schreef ik mee, maar het ging zo snel, en in het begin was er toen een hele discussie, dat ik dacht bekijk het maar, blijf lekker in mn tweeling topic, en van die lieve meiden hier mocht ik ook op de lijst ondanks 1 baby in mn buik haha.. Schrijf jij daar nog? Is het al wat rustiger? Mysun, geen idee hoe het eraf is gegaan? Borstvoeding? Gewoon het druk zijn, wandelen? Ik kan normaal gesproken eten wat ik wil zonder ook maar 1 gram aan te komen, dus misschien is het mn bouw, geen idee.. Maar doordat ik zo snel al het gewicht kwijt was geloofde niemand me dat Isis en Vinn van mij waren haha, ze zeiden dat kan niet hoor.
Tamara: welkom!!! Gezellig, word steeds drukker hier!! OK: ik las op KK dat jij ook in Groningen bent bevallen, en dat je jongens daar ook lagen? Toevallig! Kom je ook uit de buurt van Groningen dan?
mm7 las dat jij oa zoveel was afgevallen door het geven van borstvoeding, lukte dat volledig voor beide en hoelang heb je het vol gehouden als ik mag vragen.