Fijn om te horen dat de baby in orde is, maar vreselijk naar van de vreselijke pijn. Hopelijk zakt het snel af en kun je een beetje slapen. Ik ben bij de huisarts geweest, er was.niets te horen, aan de ene kant gelukkig maar de andere kant is dat ik het wel voel zitten en erg moet hoesten en dus ook een zere buik heb daarvan. Ga het heel rustig aan doen en hoop dat ik snel wat opknappen want dit is echt niet zo fijn nu. Fijn weekend allemaal..
mm7, fijn dat alles met de baby goed is zeg, wel een opluchting denk ik.... maar wat naar dat je je zo rot voelt en veel pijn hebt.... dat moet afzwakken of blijf je dit nog een lange tijd houden...? Sterkte in iedergeval! Josuus, ook voor jou wel prettig dat het geen longonsteking is.... maar wel vervelend die hoest.... heb dat in het begon van mn zw schap ook gehad, echt heel lang gehoest, bijna tot spugens toe soms.... Inderdaad rustig aan doen hoor, Sterkte! Hier verder alles oke, ben het zat vandaag, maar ach mag niet klagen hoor, de twins doen het goed.... maar toch heb je je handen vol.... en de tijd voor mezelf schiet er dan bij in.... met name de spitstijden is heftig.... eten koken, meiden naar bed, huilt er weer een... weer die trap op of af... heb ze wel veel beneden liggen in de box nog.... de nachten gaan steed beter gelukkig.... afgelopen nacht alleen rond 4en kwam gijs, kwam de kamer op en en ik rook het al... een mega poepbroek... wilde daarna dus neit slapen dus hebben we ze wat vroeger geflest.... Nu hoop ik dat ze morgen weer wat alter komen en dat de oudste niet om half 7 naast mn bed staat Woensdag de kerstboom neergezet met de 2 oudste, poeh zeg was er moe van, haha lekker helpen maar meer van de wal in de sloot zeg maar.... Maar het huis is weer gezellig.... Fijn weekend meiden!
Gelukkig mm gaat het goed met je kleine maar minder dat jij zoveel pijn hebt. Rustig aan....dikke knuffel
mm fijn dat t met de beeb iig goed gaat....voor jou ff een hele dikke knuf ik hoop dat de pijn snel over is...xxx
@mm7 Fijn om te horen dat alle cystes weg zijn nu, hopen dat de pijn ook snel afneemt en je snel weer kan genieten van je zwangerschap. @all Hoe deden jullie boodschppen met de tweeling? Onze achterbak ligt al vol als we de wagen met reiswiegjes erin hebben. En heeft er iemand ervaring met vliegen met kleine kinderen wij willen in juni graag op vakantie naar een kidsworld hotel met babyworld erbij iemand daar ervaring mee? Fijn weekend allemaal.
Goedemorgen dames, Mag ik me bij jullie toevoegen wij hebben donderdag te hhhoren gekregen dat we een rweeling krijgen. Ik heb deze link van jane gehad. Lijkt me leuk om ervaringen te delen met jullie. Groetjes san84
Mm7: fijn dat met je kleintje alles goed is. Wel balen van de pijn! Kunnen ze daar nog iets aan doen, of moet dat vanzelf weg zakken? En ben je 'gewoon' thuis of moest je in het zh blijven? JoSuus: gelukkig geen longontsteking dus! Das fijn om te horen. Maar wel heel vervelend van het vele hoesten! Beterschap!! Boodschappen doen met 2ling? Ik die alleen wat kleine boodschappen met de twins en evt ons zoontje. De wekelijkse grote boodschappen doe ik alleen op maandag, als mijn man thuis is. Want ik zou niet weten hoe ik 3 kinderen in een boodschappenkar zou moeten vervoeren, en dat er ook nog boodschappen bij passen, haha... San84: Welkom en gefeliciteerd!! Beetje van de eerste 'schrik' bekomen?
Welkom san!!Gefeliciteerd beetje van de schrik bekomen haha!!HEEL normaal hoor Nikki ik waag me er ook echt niet aan hoor!!!ik doe meestal ook de boodschapjes als manlief thuis is en dan ga ik vaak even gezellig alleen met jade die vindt boodschapjes doen geweldig!! X
@san, gezellig nog een as tweelingmama! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! @mama van 2, niet haha kleine boodschapjes doe ik met de kinderwagen Maar grote boodschappen ga ik of mn man alleen doen!
ik doe ook altijd boodschappen als vrienlief thuis is, zonder kids. Met 4 kids vind ik iets te druk. Heel soms doe ik het wel. De twin in de kinderwagen en Sam en Loes lopend met eigen winkelwagentje.
San leuk je ook hier te zien! Boodschappen doe ik altijd samen met mijn moeder, mijn moeder de wagen en ik de kar. Soms doe ik het alleen als mn moeder bij de kids blijft of ik doe het samen met vriendlief en kids.
Hoi meiden, Ja ben redelijk bijgekomen van de schrik nu moeten we echt veel meer dingen regelen schrik maar goed komt ook wel weer goed. Over 3 weken krijgen we weer een echo hadden jullie er ook zoveel? Hoop een gezellige tijd met jullie te hebben.
Hai san: er moeten idd veel dingen geregeld worden, maar dat komt vast goed!! Zijn dit jullie eerste kindjes? En weet je ook al of ze 1 of 2 eiig zijn? Hier hadden we ook elke controle een echo! Dat doen ze om de groei goed in de gaten te houden! Erg leuk hoor!!
Hallo San, Is het jullie eerste&tweede kindje? En is het spontaan gegaan of via de mmm? Wij zijn na 22maanden via de mmm (1ste iui) zwanger geraakt van een 2eiige 2ling. Ik ben inmiddels 16weken.... Gek genoeg heb ik er niet aan hoeven wennen (misschien door mijn werk in de kinderopvang????) Vriendje wel. En familie vond het meteeen erg leuk. Het is toch iets extra's bijzonders merken wij! Ook wij zitten met veel vragen nog en stellen ze hier af en toe (al). De meiden hier zijn super gezellig, lief en weten veel gezellig dat we "maar" 6 weekjes schelen. Hoe voel je je? Ik ben erg misselijk helaas, al is het al beter dan 1 week terug. Maar vandaag en gister weer wat minder. Geniet ervan!
Welkom San! Spannend een 1e zw0schap en meteen 2 stuks Geniet ervan! eN inderdaad, bij elk bezoek aan de gyn een echo ivm de groei zoals de andere dames al zeiden Boodschappen worden hier ook alleen gedaan hoor... 1x met zn 6en geweest maar dat was geen succes haha.... of manlief gaat of ik veel sneller dan met de kids