Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @sjaantje, kijk ik toevallig eens bij baby van de maand, zie ik skye en jax ineens er tussen staan!!! Heb gelijk gestemd!!!

2. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @missQ, succes bij de verloskundige!

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ojaaaaaaaa allemaal even stemmen PLEASEEEEEEEEEE

4. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    ik ga even stemmen!

Rollen doen ze hier ook nog niet. Ze vinden het wel best, af en toe draaien ze wel naar hun zij, maar nog niet door.

5. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

MissQ: sterkte in het ziekenhuis!

6. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ik heb weer een vraag! Mn voor de gezinnen van 3 kinderen waarbij iedereen nog in een autostoeltje moet... Wij gaan namelijk een andere auto kopen. We hebben er één op het oog waarbij onze dochter tussen ons in kan op de 3e voorstoel voorin (isofix) en de tweeling kan op de twee achterstoelen links en rechts achterin. De achterbak is alleen niet gigantisch. Ik denk dat een duowagen ingevouwen er net in zal passen qua breedte. Twee reiswiegjes wordt al een hele uitdaging. Hoe ervaren jullie dat? Heb je een zee van ruimte nodig? Slepen jullie standaard veel mee? Heb je echt een model spacewagon nodig (lees: Citroën Picasso ofzo)? Hoe lossen jullie dat op?

7. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey bella wij hebben t zelfde prob, onze twins zijn nu 22 mnd en zitten in stoel nr 2 en nu komt er weer een beeb bij wij moeten ook voor een andere auto en gaan voor een renault grand espace we hebben alles zitten meten maar en met de wagen etc wordt t bij andere auto's gouw te vol bij deze zitten er 7 stoelen in maar kunnen er twee uit waarbij we een puist aan bagage ruimte over zullen houden want de drie stoelen passen precies naast elkaar,
    bij een renault grand scenic past t trouwns ook drie stoelen naast elkaar heb je alleen iets minder koffer ruimte ,
    is lastig he, wij hebben n hele zaterdag bij allemaal dealers rond gelopen met een centimeter en drie stoelen haha ze zullen wel gedacht hebben.
    succes liefs tam

8. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ervaring met 3 kinderstoelen heb ik niet maar wel met kleine kofferbakken... In onze vorige auto kon ik alleen het onderstel meenemen van de easywalker. Nog niet misschien dat ik de reiswiegen ook nog mee kon nemen... Dus hier gingen ze dan met de maxicosi's erop... Ben met 6 maanden naar het buggy inzet gegaan want dan hoefden ze niet de hele tijd in de maxicosi's te blijven zitten...

9. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Wij hadden voordat de tweeling er was al een volkswagen transporter met dubbele cabine. We hebben de passagierstoel voor vervangen voor een tweezits stoel. Op de achterbank zitten nu een kinderstoeltje en de 2 maxi cosi's en voor zit ik en mijn zoontje op een vehogertje. Dus we hoefden gelukkig geen andere auto te kopen.

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Wij hebben een opel sintra best een oude auto maar 7 persoons achterste stoelen eruit dus giga laadruimte en de kids kunnen met zn drieen op de achterbank ;)

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sjaan hier ook nog geen gerol hoor! Ook geen tandjes, mA
    aar ik zal de gecorrigeerde leeftijd aan moeten houden denk ik. Ze kletsen, als je het zo mag noemen, de pan uit, lachen en pakken van alles vast. Ze weten nog niet dat ze benen en voeten hebben.

Hier

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff te snel. Hier ook een zeven zitter, maar ook vier kids waarvan er 2 niet in een stoeltje natuurlijk.

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss q hoe was het?
    Weet niet wie het zei, maar gesloten baarmoedermond zegt niet zo veel. Die van mij was op vrijdags nog gesloten en van goede lengte, maar op woensdag erna diende de dames zich tich aan.

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    bietje wanneer was jij uitgerekent eigenlijk?gaat wel ontzettend hard allemaal vindt je niet?!

missq hoe was t?

xx

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was 28 augustus uitgerekend, ze zouden nu dus iets van 3,5 mnd zijn. Maar qua ontwikkeling doen ze dan wel weer wat meer denk ik. Het zal er wel ergens tussen in hangen. En jaaa het gaat zo hard! Vind het wel steeds leuker worden! Ik vind ze af en toe zo grappig samen als ze elkaar weer ontdekken...zo schattig hihi.

Heb ook ff gestemd sjaan!

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    thanks!!!ja lief als ze elkaar ontdekken he!!ik vindt t ook steeds leuker worden alleen was vd week kleertjes aan t uitzoeken en had wel ff wen slik momentje....nooit meer zn frummelke...en dan vindt ik t eigenlijk wel te snel gaan....maargoed dan denk ik maarzo dat betekent ook nooit meer bevallen nooit meer krampjes nooit meer nachtvoedibgen haha ieder nadeel heeft zn voordeel toch!!!!

geniet echt elk moment vd de dag;) .....

ik lig al heerlijk op bed ff bijtanken fijne aaf!!!xxxx

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Hier is combi zwanger zijn, werken en een kind al behoorlijk pittig dus ben niet zo actief hier.

@ MissQ, balen dat je al zo beperkt wordt in je doen en laten. Helaas kun je je er alleen maar bij neerleggen en rust pakken. Hopelijk was alles goed bij de vk.

Ik merk overigens ook al dat ik minder kan. Voor een groot deel door mijn bekken en daarnaast gewoon sneller moe ;). Balen maar ja, je kunt er weinig tegen doen behalve rust pakken.

@ auto, we hebben van de zomer een 'nieuwe' auto gekocht; skoda fabia combi greenline (kleine station). Hopelijk past het want we kunnen nu niet opnieuw een nieuwe auto kopen ;). Onze dochter gaat naar autostoel 3 en die past denken we tussen de maxi cosi's. Wanneer dat niet kan dan moet een van de kinderstoelen op de voorstoel en een van ons moet achterin zitten.
    In hoeverre de achterbak vol gaat zitten met kinderwagen en reiswiegen moeten we nog even uitzoeken. Zal vast niet heel veel meer bijkunnen als het wel past ;).

@ Mooie foto's van buiken en babies kwamen er voorbij :).

@ MM7, eng joh dat je cystes, of een?, zijn geknapt. Hopelijk heb je al minder/geen buikpijn.

Nog heel veel meer gelezen, maar ik ben het al weer vergeten. Morgen naar de gyn :).

Vanochtend was ik ineens een paar uur benauwd, merk ook dat met trap lopen en fietsen ik al veel sneller buiten adem ben. Hadden jullie dat ook zo snel?

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Weer een hoop gekletst dames!

San leuk he aan je familie vertellen!

Verder zwangere dames met advies rust doe het want een vroeggeboorte is niet fijn. Ik heb fulltime gewerkt tot 33.4 en ben bevallen met 35.0

19. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
  20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    vandaag uurtje gewerkt, en het is goed gegaan! Nouja wel wat misselijk maar niet moeten spugen. Morgen weer een uurtje.

over benauwd; ik ben dat ook. Heel kortademig. Maar ik denk dat het hier komt omdat ik 12weken lang alleen maar plat gelegen heb door de misselijkheid....:( Zelfs de trap op is al funnest hihi...:)

rustig aan doen; ik "werk" al 12 weken niet, ga nu weer 3 dagen 1 uurtje aan de slag en week 2 kijken we hoe het gaat en of ik naar 2uur per dag kan.... Mijn werk is een hoop gebeurd en ze hebben me echt nodig ivm allemaal invallers. Ik ben enigste vaste kracht. Vandaar dat ik er elke dag n uur ga zijn om ze in te werken en vragen te beantwoorden van hun en ouders.

Ik zal even een snel gemaakte buikfoto van vandaag met 16+5 SHOWEN.... hij is flink gegroeid ineens. Iedereen merkt het op. En ik heb vanmorgen een echt schopje gevoeld!!!!!!!!

Deel Deze Pagina