Tweeling deel III

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by linnepinneke, May 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    @afrola, wij hebben ook een fabia combi en ik geef je een hele kleine kans dat dat gaat passen als ik eerlijk ben maar ik heb de maxicosi's er niet gehad... Maar de vervolgstoelen van maxicosi hebben wij er nu in staan, de priori XP En daar kan zelfs geen kind tussen, laat staan dat daar een volwassene daar zou moeten zitten... Ik kan een foto maken als je wil, dan kun je zien wat de ruimte is!
    Mocht je een easywalker kopen, die kan er alleen op zn zij in, 1 reiswieg zou ook in de kofferbak kunnen als je die er als eerste in doet tegen de bank aan. De andere zul je in moeten klappen!

2. missa

missa Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    1,049
    0
    0
    Holland
    hier ook geen gerol, wel veel kwijlen maar geen tantjes...
    mooi buikje weer... oo dan mis ik het wel hoor, haha maar 3 is toch genoeg :D

ff een vragen wie heeft er ervaring met deze boxhttp://www.boxenland.nl/a-21263815/assortiment-kinderboxen-playpens/box-5-49-meter-zwart

3. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Wij hebben ook een fabia combi, past echt neits tussen de 2 maxicosies... Ik krijg het onderstel van de easywalker wel gewoon plat in de achterbak hoor... Met de wiegjes nog niet geprobeerd.... Aangezien we nog geen grote auto hebben voor 6 personen komen we er weinig uit met zn allen.... Vrijdag voor het eerst op pad met zn 6en maar dan wel in 2 autos... We gaan voor een busje maarja aangezien we een dubbele hypotheek hebben moet dat even wachten.... Bij 7zitters heb zo beperkte laadruimte over.... dat nekt ons eigenlijk vandaar de keus voor ene bussie... haha.. meost wel erg aan het idee wennen.... en ja die dingen zijn ook duur...

4. mama van 2

mama van 2 Actief lid

Dec 7, 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier geen ervaring met 3 kinderen in de auto.
    Zelf reed ik een mini cooper daar kon een bugaboo cameleon zonder reiswieg achterin!
    Tegenwoordig rijden we een seat ibiza st daar gaat de bugaboo donkey samen met de reiswiegen net achterin kan dan echt niks meer bij, helaas is ook de achterbank te klein met 2 maxi cosi houd het op kan echt geen kind meer tussen in zitten.
    @mm7 hoe gaat het nou word de pijn al minder?

5. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    @candijtje, hoe leg jij hem er dan in? Want heb meerdere manieren geprobeerd maar het lukt niet :(

6. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Wij hebben als familieauto een vw passat. Daar passen 2 maxi cosi's in en een autostoel in het midden.
    De tweelingwagen past achterin, met twee reiswiegen. Gister er zelfs nog een kerstboom en een mand en kerstballen er bij in gekregen!

Ik heb zelf een Opel corsa.maar die staat nu te koop op mp. Ik wil graag een berlingo of een kangoo. Die hebben dan 3 stoelen achterin, en wat meer kofferbak ruimte.
    Maar eerst m'n eigen auto zien te slijten.

Gister belde mijn locatie hoof. Zw had de mail niet gekregen (was een punt vergeten in het email adres), maar heb in het kort het verhaal gedaan. Ze vond het allemaal heel begrijpelijk en geeft het door aan de bedrijfsarts. Daar krijg ik dan een oproep voor.

Aan alle zwangeren waar het niet zo lekker gaat: dikke knuffel! En egt luisteren naar je lichaam hoor! Ik weet hoe moeilijk het is, maar net wat Jane zegt, het kan resulteren in een vroeggeboorte. Denk dat dat bij mij ook zeker wel meegespeeld heeft! En dat wil je echt niet!

Er was hier iemand met een vriendin die ook zwanger was van een 2ling, die zo vroeg al zei dat ze wel wilde dat de kleintjes kwamen... Wie was dat ook al weer?!
    Hoe gaat het daar mee? Is ze op termijn bevallen?

7. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Jup dat was mij!!!!!Zei is met 36 weken ingeleid met veel pijn en moeite want de kleintjes hadden dus nog totaal geen zin om te komen het zat allemaal nog potdicht.Een kindje begint nu pas op te fleuren reflux koemelkallergie etc.dus tja....Ik heb t al helemaal van me af gezet ;)....X

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    zei is moet zijn ze is haha beetje dom....;)

9. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Had me heerlijk geleken als ze met 36 weken nog binnen hadden gezeten!

Hier kletsen momenteel de oren van mn kop haha zo leuk! Alleen echte woorden komen er nog niet uit... Ze zijn wel ontzettend verkouden en hoesten enzo maar gelukkig nog niet ziek geweest... Vandaag ook weer eens in de bekkies van de heren gekeken, wat een flinke bobbels bij de kiezen zeg!!! Ben benieuwd wanneer ze door gaan komen :)

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    ja idd.......daarom was ik ook zo gefrustreerd ze liep zo te piepen en te doen terwijl ik zoiets had wees blij dat ze er nog in zitten!!Als ze nou echt medische lichamelijke klachten had maar t waren eigenlijk een beetje de standaard kwaaltjes slecht slapen moeilijk lopen tja....

Maargoed wie zijn wij he ;)

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    wat leuk dat ze aan t kletsen gaan!!lief is dat he!!En owja die kiezen pffffffff Jade heeft er gelukkig nooit echt last van gehad!

X

12. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Ik liep ook niet super meer, slapen was ook een drama en de trap op was al helemaal geen doen maar daar heeft nooit iemand mij over gehoord hoor!!!

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Sjaantje: Oke, was ff benieuwd! ;)

Hier hebben de dames een sprongetje gehad... Paar dagen wat meer huilen etc. Maar ze zijn nu zo heerlijk aan het lachen! Echt super leuk! En ook al echt bewust. Vooral 's nachts vind ik dat zo heerlijk! Ben je eigenlijk een beetje sjachie omdat je uit je slaap gehaald word voor een voeding, en dan krijg je zo'n glimlach, en is het helemaal niet meer erg! Hihi.

Vandaag weer een druk weekje (of vooral eind van de week). Wel allemaal leuke dingen. Vrijdag komen een paar collega's langs (heb 20 collega's dus ze komen niet allemaal tegelijk), zaterdag ochtend ga ik naar een buurvrouw van mijn vriendin, die heeft ook een tweeling (2meisjes) en zijn 4 weken na M en T geboren. En super toevallig heten zijn T ess en J ula... Bijna hetzelfde dus.
    Dan 's avonds visite van de overburen (we wonen hier net, dus ff inburgeren), en dan zondag komt een vriendin met haar man en zoontje...
    Dus drukdruk, maar wel leuk!

Linnepinneke; leuk en gezellig is dat He?!

14. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Euhmm... gewoon inklappen het onderstel optillen en erin leggen... haha... Heb het ook nog maar 1x gedaan hoor...
    Marktplaats.nl > Skoda Fabia 1.4 Combi 59KW 2007 - Auto's - Skoda Skoda Fabia Combi, Dat is onze auto.... nouja die van mn man :) We proberen hem ook via marktplaats te verkopen maar is lastig...

15. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Mss dat de nieuwe variant dan iets anders is Haha Die van ons is van 2011

Waarom ruil je hem trouwens niet bij een dealer in? Staan ontzettend weinig km op voor die leeftijd! Wij ruilde onze auto's na 3 jaar altijd in, daar stond dan meer km's op maar kregen er meer voor terug dan wat je er voor vraagt!!!

16. missa

missa Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    1,049
    0
    0
    Holland
    hey candijntje hoe gaat het met jou kids??? al weer dik een maand oud gaat hard he....

@ sjaantje hihi dus je bent de oortjes van je meisje kwijt das ook wat :D als je ze hebt gevonden laat ff weten misschien liggen die van onze dochter er ook wel ;)

zo heb net toch de box maar besteld kan niet wachten tot ik hem heb lijkt me straks zo makkelijk als mijn moppies gaan kruipen in huis

@ mama van 3 hoe gaat het met je meiden??

Box 5,49 meter ZWART

Artikel 13 van 23
    Klik op de afbeelding voor een vergroting. [​IMG]

17. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

Jun 5, 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh jeetje nou ik had ook gewillen met mn 1e ZS dat mn zoontje langer was blijven zitten dan 35+6! in het ZH zeiden ze ook dat ze liever niet vroeggeboortes van 4 weken te vroeg hebben. toch de meeste komplikaties schijnt. zou je niet zeggen eigenlijk. nou ja maybe bij hun en in een ander ZH juist niet. maar mn zoontje lag toen ook heel slecht!
    snap niet dat iemand dan aan de hand van dit soort klachten ingeleid word,terwijl t met de beebs dus goed ging toch....

hier nu wel twijfel of het allemaal wel in onze auto passt :$ als ik jullie zo hoor!twee maxi en een stoeltje op de achterbank.wij hebben een seat altea......duimduimduim
    oh ja slimpie wij....zal t van de week even proberen. uiteraard beter om er nu al achter te komen dan straks ermee te staan he:D

wie had er nou een echo of 20 weken echo gisteren????

18. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Altea is wel iets breder volgens mij haha En passen zou ik zeker even doen haha

19. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

Jun 5, 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ja ff n vraag,heeft iemand soms zin,om de lijst bij te werken?? :D ik weet niet hoe dat moet enne hebben 2 zwangere dames erbij :D :D thx!!!!

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Ja dat is dus het bizarre zij krijgt echt ALLES voor elkaar wij liepen nml bij hetzelfde ziekenhuis de zelfde arts!!En ze hadden bij mij de keizersnede gepland met bijna 40 weken!!Terwijl ik ook slecht sliep niet meer op of af kon maar verder ging het GELUKKIG super goed met me....
    En zij wordt dus met 36 weken ingeleid??????????Ze weet ook echt alles!Nu had ze weer een of ander iets een spier in je buik ofzo die tijdens een zw kan uitscheuren als dit t geval is kun je een buikwandcorrectie krijgen(nu wil zij dit heel graag)Dus let maar op dat gaat haar ook weer lukken ;) heel apart dus allemaal!
    Tis zo jammer want tis echt een aardige meid maar haar kinder mankeren ook ALTIJD wat ik denk dat zij een paar keer per week bij dokter of ziekenhuis is!

Share This Page