@mamavan3 superleuk kaartje! Hier krijgen Jet en Mies sochtends papfles smiddag fruithap en daarna nog 150 fles tussendoor 180 fles etenstijd groentehap en fruithap voor slapen 210 fles dus zeg maar 4 flessen van gem 180-200 en fruit en groentehap tussendoor. En koekje of korst brood om te sabbelen
Poging 2.... Renske op bed, 2ling geflest... typen met Gijs op de arm gaat niet zo snel maar toch een poging.... Sinds gister doen we wat johannesbroodpitmeel door de fles, ze drinken wat rustiger en ze spugen stukken minder! en ook geen vervelende harde boeren meer... heb je dit alleen van nutricia of ook van huismerken...? in de c1000 maar even snel van nutricia meegenomen... Wat kan er een verschil zitten tussen een jongen en een meisje zeg... als gijs honger heeft dan laat die dat ook meteen weten... neemt geen genoegen met een speen, brult alles bij elkaar... lieke daarintegen is een stuk rustiger.... kan je nog sussen met een speen... soms word ik wel eens "gek" van dat gebrul.... spits tijden vind ik nog aardig heftig... maargoed we slaan ons er wel door ... kan ook niet anders... verder gaat het prima... was eenmalig geloof ik dat ze rond half 6 sochtends kwamen... nu is gijs meestal rond 4 uur half 5 sochtends wakker voor een fles... nouja geven ze het maar he... haha Maar vanmorgen hebben we ze terug gelegd en we hebben ze niet meer gehoord, dan slaap je tenminste nog tot 7.15 soms moest ik nog wel 3x terug, speentje, op de buik leggen etc. babyzwemmen word hier ook niet gedaan, helaas is geen doen... Met de andere 2 meiden wel gedaan, vond het ook erg leuk maar helaas CB gaat oma mee of manlief net wanneer we het buiten zijn werktijden om kunnen plannen. Volgende week komen de eerste prikjes... zielig! mamav3 lief die fotos! Hier met kerst geen plannen...heerlijk! lekker thuis met zn 6jes Zo we gaan weer verder.... de 2ling boven in de wieg gelegd, nu maar weer hopen dat ze lekker de hele middag slapen... heb ik even mn handen vrij en hoef ik niet tig keer naar boven Ik las over harde buiken en longontstekingen, meiden echt rustig aan doen hoor, het is me door de gyn ook op het hart gedrukt, als het thuis niet kon dan maar in het ziekenhuis en daar ben ik erg van geschrokken want dat wil je echt niet... helemaal niet als je nog kindjes thuis hebt lopen.... Werd zelf op een gegeven moment ook stukken makkelijker in het hh. Dan maar geen stofzuiger door de kamer.... etc.. Ehm... nu wee tik ni et meer waar ik overal op wilde reageren... tsja dat krijg je als je venster al een dik half uur open staat en er steeds een baby of kind tussendoor komt Gauw plaatsen voordat dat ook niet meer wil
Cb doe ik ook in m'n eentje. Babyzwemmen doe ik idd ook niet. Hier gaan de nachten ook nog steeds van 23 tot half 5. Twee dagen gehad waarop ze 5 flessen kregen, maar nu weer 6. Is soms wel een beetje proppen... Maar 5 is net te weinig...
zo, Jet en Mies fruithapje gehad. En zitten nu tegelijkertijd te poepen! Weten jullie trouwens of er zoiets als een tweelingwippertje bestaat? Een wipstoeltje of iets dergelijks waar ze samen in kunnen zitten. Lijkt me gezellig voor ze. Mijn vriend gaat wel al zelf een dubbele babygym maken (ook handig voor in box) maar een stoeltje waar ze samen knus in kunnen zitten, lijkt me ook wel wat.
Hier krijgen ze wel 5 flessen van 150, eerst deden we 9 schepjes maken en dan de voeding over 2 flesjes verdelen maar Lieke begint een inhaalslag te maken en drinkt nu ook de 165 aangemaakte voeding schoon op... Tijden zijn zo ongeveer 4.30 - 9.00 - 13.00- 17.00 - 21.30/22.00
Ik denk dat wij die tijden op zich ook wel kunnen gaan halen... Maar dan moeten ze de flessen wel leeg drinken. T heeft net maar 60cc gedronken... Meer wil ze niet! Nou ja... Wijst zich vanzelf denk ik... Maken jullie ze rond de fles van 22uur dan wakker? Hier hebben ze meestal tussen 18 en 19.30 hun huilmomentjes... Nou ja, ik probeer wel wat... Misschien moet ik ze maar eens helemaal zelf het schema laten bepalen... Ik prop nu zo nu en dan die flessen er een beetje in... Is ook niet de bedoeling. Hmm... Blijft toch lastig!
Laatste tijd worden ze zelf wakker voor de laatste fles, soms al wel om 21.30uur maar dan komen ze snachts meestal rond 4en, wil dit eigenlijk later hebben omdat de volgende fles anders onder wegbrengtijd valt van Vera... is niet handig We hebben ze het eigenlijk ook een beetje zelf laten bepalen... wanneer we wilde dat ze dronken dan dronken ze dus amper ja... en dat schiet ook niet op... of we wilde dat ze dronken dan propten we het er ook bij wijze van in maar daarna spugen ze weer als een gek... dus tsja... Blijft inderdaad lastig hoor... maar op een gegeven moment moet je je er maar bij neer leggen, tenminste als ik naar mezelf kijk... en tsja dan huilen ze sochtends om de 2e fles maar wat langer... kan niet op 2 plaatsen te gelijk zijn... soms wel moeilijk hoor!
hier krijgen ze om 7 uur fles 200 cc rond tien fruithap rond 11 uue fles 200 cc maar drinken ze haast nooit op rond 15 uur fles 200 cc en rond 17:30 warme hap 19:00 uur laatste fles
Ik heb geen ervaring met die box, wij hebben zelf een tweeling box in de woonkamer staan. Cb heb de laatste keer me moeder mee genomen. Hier krijgen ze de laatste fles om 11 uur en dan slaapt b tot 4 en i soms zelfs tot 6 uur half 7.
Nou ik ben ff de draad kwijt! Heb T net de fles gegeven. Vorige fles (13uur) dronk ze maar 60cc. Nu dronk ze maar 60cc, en heb ik haar met fingerfeeding (pink + spuitje) uiteindelijk 80cc kunnen geven, maar meer wil ze gewoonweg niet... Verder huilt ze wat meer, Maar heb geen idee wat het is... Maakt me onzeker. En nu hebben ze twee compleet verschillende schema's. Niet dat dat erg is, maar maakt me wel even onzeker... Heb vandaag ook nog niks kunnen doen, ben alleen met haar bezig...
nikki hou t op een regeldagje meis!!hou iig in de gaten dat ze wel wat drinkt...en mss is t morgen wel weer over
he nik hoe is het nu, denk ook dat het een regeldag kan zijn zoals sjaan zegt. hier ook soms twee verschillende schema's erg vervelend vandaag ook ze zijn snot verkouden dus lynn was om 5:30 al wakker en heeft toen de fles gehad iva om 7 uur gelukkig zelf geen last van vandaag want sta op wacht kids zijn naar opvang dus ff tijd voor zp
hey nik en ik zou het er niet inproppen willen ze niet dan niet... jij hebt de ene keer ook meer honger dan de andere keer toch?? vorige week hadden mijn meiden om 17 uur de fles gehad en moesten toen om 21 uur de laatste dus heb ze wakker gemaakt nou niet dus ze wouden voor geen mogelijk heid de fles kokhalsen gewoon heb ze dus maar weer in bed gelegd, zonde van de voeding maar ja, en wat denk je s morgens 7 uur weer wakker dus tja zeg het maar.....
sjaan hoe zwaar zijn die van jou nu??? die van mij groeien super hard!! Lynn woog vorige week 8145 en is 65 cm en iva woog 8290 en is ook 65 cm lang hihi kleine proppies
@missa!!Dan doen ze het echt heel goed hoor!! Jax weegt nu 7700 en is 63 cm En Skye weegt nu 6300 en is 62 cm!!Das echt een lange dunnen en Jax is onze beer haha!! Maar jou dames hebben dan goede gewichten hoor en ook lang!!Aangezien die van ons al best lang zijn!!Zit dat in de familie?! Hier hebben ze net fruithap op liggen ff samen in de box...wil t ff rekken dat ik ze straks alle drie tegelijk naar bed kan doen ***ik heb namelijk heel eentjes mn batterij op*** ik wil echt niet zeuren maar pfff heb ff t idee alsof ik als een zombie rondloop haha!! Xx