Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Het was idd ff eenmalig...
    Vandaag drinken ze weer goed!!
    Kan me dan zo onzeker maken... Maar daar moet ik even doorheen. In het zh was het natuurlijk altijd voeding voor en voeding na, dus moet daar even aan wennen.

Gelukkig hebben ze nu weer hetzelfde schema! Ze zitten wat tussen de 5 en 6 flessen in... Lastig soms, maar we vinden vanzelf onze draai wel!

2. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ja erg he onze oudste was 7700 gram toen ze 4 maand was en 63 cm mmmm maar goed we zijn zelf ook niet klein maar ook niet dik :D ach ze doen het goed en zodra ze gaan lopen gaat het er wel weer af... maar werk roept dus ik spring in de auto en ga ff werken
    fijne dag dames

3. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Missa: ze zinn goed op gewicht Hihi! Toppertjes!

4. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi hoi

hier net terug uit het zh waar ik 2 nachtjes heb geslapen
    maandag avond gebeld naar het zh met klachten wat mij leek op een hoge bloeddruk.
    en inderdaad, 2 nachtjes gebleven en nu weer thuis mits ik me rustig houd en alleen de dingen doe die er moeten gebeuren.
    het wordt hier steeds herhaald door de al bevallen en ervaren moeders, maar het is echt zo........

Nu rustig proberen de feestdagen door te komen.
    morgen weer een echo om te kijken hoe de kindjes liggen en hoe de placenta''s liggen zodat er misschien al een bevallingsadveis gegeven kan worden.
    groetjes

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Friesje, rustig aan doen.. Gelukkig ben he weer thuis. All, hier gast het beter, de pijn is minder gelukkig. Met opstaan en na hwt douchen bijvoorbeeld heb ik nog wel pijn.. Hopelijk wordt het snel minder. Heb gelukkig ook geen bloedverlies meer.. En we gaan nu echt richting de 12 weken dat is ook een geruststelling!

6. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Friesje, dat is even schrikken! Doe idd heel rustig aan!

Mm7: fijn dat het iets beter gaat!!

Was hier gister idd een regeldagje. Denk dat ze terug gaan naar 5 flessen... Namelijk 4.30 - 9.30 en nu slapen ze nog... Ben benieuwd wat het word vandaag! 5 flessen op zijn er toch echt alweer 2 minder per dag om te geven ;)

Hier m'n moeder en stiefvader op bezoek gehad net. M'n moeder heeft het haar van m'n zoontje geknipt. Vorige week zag iemand hem aan voor een meisje, dus was het echt wel tijd haha! Wel zonde, mooie krullen zijn weer verdwenen!

Maar zo is het wel weer echt een kereltje.

Ik moet trouwens vrijdag naar de bedrijfsarts. Leidinggevende vond het allemaal heel begrijpelijk!

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    nikki; spannend dan vrijdag?

mm7; fijn te horen dat het al wat beter gaat...! En al bijna de grens. Fijn idee!

friesje; jeetje... hopelijk kun je de rust vinden en gaat het goed!

xxx

8. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @nikki, fijn dat je LG het begrijpt! Maar het is natuurlijk ook niet nix!

@friesje, hopenlijk is het volgende zh bezoek pas bij de bevalling!

@mel, fijn dat het wat beter met je gaat!

@all, Iemand er nog over nagedacht waar we de meeting houden? En nieuwe dames, mss ook interesse? Wij zijn erg gezellig ;)

9. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff hier moe en last van hard ebuiken en trekken/krampen bij mn buikbanden. de hele middag onderweg geweest van de HA naar t ziekenhuis naar de spoedhulp.mn ventje heeft blijkbaar vanochten met een val een scheurtje in zn rechter sleutelbeen opgelopen. bah von het maar niets om hem zo te zien lijden!!!ligt nu zn middagdutje in te halen.arme knul!!!

@friejse jeej alweer 32 weken. man waar blijft de tijd! rustig aan doen he!! sterkte meid!

10. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik las het net op Facebook! Wat een ellende zeg! Heeft je mannetje er veel last van?

11. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bij de Gyn geweest. Goede berichten. De meisjes zijn beide even groot en zitten op het juiste aantal weken van de zwangerschap. En meisje B is gedraaid en ligt nu ok met haar hoofdkwartier naar beneden. Hoop dat mevrouwtje nu zo blijft liggen naar mate de ruimte beperkt word want dat zou ideaal zijn voor de bevalling natuurlijk. Ik merk dat de kuur aanslaat, hoest nog wel veel maar het komt los. Slaap alleen zo slecht door een extreme droge mond, in combinatie met verstopte neus, mijn lippen zijn helemaal stuk. Straks ff gebruiksaanwijzing lezen van de kuur of het er misschien bij hoort.

Voor de rest volg ik jullie advies goed op en doe heel fijn niets... Lekker koffie leuten met vriendinnen en het hh in het weekend met mijn man. Jolein is vandaag KDV en heb vanmiddag intake gesprek ze gaat namelijk over naar de peutergroep. Dat is wel ff wennen. Ze wordt zo groot.

Fijne dag allemaal. Kus

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Josuus fijn hoor!!lekker op je gemakkie genieten!!
    Ik zie dat je op 15 juli je eerste echo hebt gehad grappig toen zijn bij mij de twins geboren ;)

All hoe is t?!Hier was Jax er weer op half 5 pff...heb ze toen alletwee maar de fles gegeven en heeft hij uiteindelijk nog tot half 7 geslapen en skye slaapt nu natuurlijk nog haha!!

X

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Josuus: goede berichten! Hopen idd dat ze blijven liggen!

Lekker nachtje gehad hier. 23-5.15 en ze slapen nu nog, das zo fijn! We leggen ze neer en ze slapen weer verder 's nachts. Ik heb via mp 2 Pacco inbakerdoeken gekocht. Zullen eind vd week of volgende week wel hier zijn denk ik. Meisjes worden te sterk voor de hydrofielen.

Verder hebben de dames echt een fles laten vallen geloof ik. Dus een nieuw ritme, en een nieuw schema. Wel lekker, geeft weer wat meer rust.

Sjaantje: oh jakkes een nachtvoeding weer. Hoe last krijgen ze 's avonds de laatste?

14. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    goedemorgen!

@josuus lekker dat ze het zogoed doen en dat ze gunstig liggen! Hopen dat ze zo blijvn liggen. Ik had hier een eigenwijze die tot de dag voor inleiding draaide!

@mysunshine hoe gaat het met je ventje?

Hier hebben ze heel goed geslapen allebei. Ze gingen er om 20.30 in en werden om 7.30 wakker. Jet is daarvoor een paar nachten om 4 uur wakker geworden voor fles en kreeg alweer de zenuwen, maar denk dat ze sprongetje had, want nu slaapt ze weer lekker door.
    Ik vind die gebroken nachten het ergste van alles.

Nu had ik vannacht wel in ene Sam om 5 uur naast mijn bed, maar die kruipt dan snel tussen ons in en slaapt verder. Hij is bezig met zindelijk worden en gaat snachts nu zelf zijn luier uitdoen, beetje onhandig. Al paar keer natte bedden gehad.

Hoe gaat het met jullie?

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    gister hebben ze half 10 gehad eigenlijk voordat we naar bed gaan maar was zo moe gister...maargoed liggen ze er uiteindelijk toch half 11 in...en skye was niet wakker maar denk laat ik ze ook maar gewoon flesje geven lopen ze iig gelijk en de kans dat ik dan nog ff kon slapen voordat jade wakker werd was groter haha!!

Achja komt goed!!!Bij jou ook alles weer in orde?!

Xxx

16. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Alles hier weer in orde. Ff sprongetje! En natuurlijk dat ze een fles hebben laten vallen...

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hallo meiden,,

hier alles redelijk. Word zo moe van dat vieze maagzuur. Daar word ik dan weer misselijk van heb ik het idee. En ik heb er al max aan pillen voor...;):$

18. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff op mijn telefoon dus geen lang bericht. Lees net dat missQ is opgenomen in het zh met verplichte bedrust. Ze verloor de dag na de controle op 12-12 in een keer bloed. Hoop dat alles goed gaat en komt!
    Miss Q als je dit leest sterkte! En dat geldt overigens voor alle zwangeren. Rustig aan!
    Was m weer
    Hier alles oké.

19. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Jeetje MissQ, hopelijk gaat alles wel nog goed met jou en de kleintjes!! Sterkte!

Hier: net terug van controle bij de gyn. Alles was weer helemaal perfect. Bloeddruk mooi laag en 2 heerlijke kindjes gezien. Vanaf de volgende controle wordt de groei bijgehouden. Dan ben ik 26 weken. De harde buiken horen erbij en hoef ik mij geen zorgen om te maken zolang ik geen vocht, bloed verlies of als ze pijn doen. Als ze wel pijn doen (doen ze wel eens bij mij) meer rust nemen, houdt het aan, bellen. Duidelijk verhaal dus.

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    missQ jeetje ik schrik ervan zeg, we zijn bijna gelijk!
    Heel veel sterkte lieverd... hoop dat geen bericht nu even goed bericht is! xxx

Deel Deze Pagina