@San, zonder pauze????????? Dat mag bij een zwangerschap niet eens! Je hebt zelfs recht op extra pauze!!!!!!! En ook al denk je nu nog teveel aan je werk, denk alsjeblieft aan jezelf en je kleintjes! Hoeft natuurlijk niet direct problemen te geven maar in de toekomst wel!
Lieve missQ en man, wat een ongelovelijk onwerkelijk en vreselijk nieuws. Tranen stromen over mijn wangen... hier zijn geen woorden voor. Heel veel sterkte en hopelijk knap je zelf snel op zodat je dit verlies samen met je naasten kunt verwerken. Heel veel sterkte.
missq ik heb er geen woorden voor zo vol met hormonen en zo emotioneel sterkte.....weet niet iets anders te zeggen
Lieve missq, wat hebben jullie, jullie kinderen ontzettend mooie namen gegeven! Ik wens je ontzettend veel sterkte met het verwerken van dit inmens grote verdriet! Sterkte.....
Lieve MissQ en man. wat een triest bericht.. gefeliciteerd met de geboorte van jullie kanjers Maar ook gecondoleerd met jullie kanjers Hoe oneerlijk is dit...niet te bevatten en onwerkelijk. mijn hart huilt
Mssq man en familie: Wat een triest nieuws!! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe! Maar ook felecitatie voor jullie 2 wonders!!
lieve Missq, wat een ongelooflijk verdriet wordt jou aangedaan...het is gewoon niet te bevatten hoe het is om je kindjes te verliezen! Gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies... Ik denk veel aan jou en je geweldige gezin en maak me zorgen om die enge bacterie, die mag gewoon niet nog meer leed veroorzaken! liefs, Sportmama
Missq, wat een vreselijk bericht! Heb er ook even geen woorden voor, omdat ik merk dat ik meteen blokkeer... In 2009 verloor ik mijn jongetje met 20 weken. Heel veel sterkte met het verwerken en een plekje geven...luisterend oor aanwezig. Hoop dat je ook snel zelf opknapt!
Lieve MissQ Mijn hart breekt van dit bericht!!! Gefeliciteerd en helaas ook gelijktijdig gecondoleerd... Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe in deze moeilijke tijd!!!
Lieve MissQ, ik heb zoveel aan je gedacht de afgelopen dagen! Ik had nooit verwacht zo'n bericht te lezen. Heel, heel erg veel sterkte met het verlies van deze twee prachtige kindjes...
Miss Q Jeetje meis...kippenvel koud en tranen in mijn ogen...heel heel erg veel sterkte met het verlies van jullie kanjers.Dikke knuffel vanuit hier.....
Ik ben toch maar weer even terug naar het topic gegaan... Ik vind het zo heftig zeg.... ik hoop overigens ook echt dat missq zelf snel opknapt... wat een situatie, en wat een groot verlies... nogmaals ontzettend veel sterkte... weet eigenlijk gewoon niet zo goed hoe ik moet reageren...........
ooooohhh wat een kippevel en tranen hier....missq wat erg voor jullie. Gefeliciteerd maar ook gecondoleerd met jullie wonders....prachtige namen maar dit had niet mogen gebeuren. Wil jullie heel veel sterkte wensen
MissQ en man ik weet niet wat ik moet,zou kunnen zeggen...wat is het toch oneerlijk! ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verwerken en een plekje geven! hopelijk komen ze gauw erachter wat er aan de hand is,wat de bacterie betreft zodat jij gauw weer beter word! vind het echt rot voor jullie!! dikke knuffel!!!
MisQ, wat ene enorm verdrietig bericht... Allereerst gefeliciteerd met jullie kanjertjes, zo compleet.... En toch ook gecondoleerd met het verlies... sterkte met alles een plekje te geven en met het beter worden van jezelf!
misQ: wat een verdrietig verlies. De toekomst die jullie zagen, was groter dan de tijd, die jullie samen kregen, maar wat jullie deelden blijft, voor altijd, met jullie liefde voor Tristan en Kyra . Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. En beterschap voor jou hopelijk is de bacterie snel uit je lichaam.
ik las het gister al, maar kon gewoon niets opschrijven. Vind het zo erg. MissQ en man, heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven.