Tweeling deel III

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by linnepinneke, May 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missa

missa Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    1,049
    0
    0
    Holland
    @sjaantje85 als je hoofdpijn blijft had ik toch echt ff gebeld....
    i.v.m vergrote kans op zwangerschapsvergiftiging, ik wil je niet ongerust maken hoor, maar ik denk dat ik echt ff de telefoon had gepakt!

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Ik sluit me volledig bij Missa aan!!!

3. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente

was een heel mooi kaartje ;)

4. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sjaantje idd even bellen!!!!!!!

5. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Rave Angel, proficiat met 2 meiden!!

6. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    #426 Sjulie, Jun 14, 2011
    Last edited: Jun 14, 2011
    zo ze waren weer lekker stout bij de metingen/echo :)

De groei was zo gemeten, de gegevens zijn door naar de gyn en dat hoor ik volgende week. Ze liggen nu keurig met de hoofdjes naar beneden, hopelijk blijft dat zo!

Daarna ging ze de navelstrengen controleren. Eentje bleef er maar tegenaan slaan met een handje, de ander stopt het steeds weg hihi.

Maar uiteindelijk 2 goede rijen met tonen gehoord.

volgende week bij de gyn krijg ik het gewicht ed te horen.

Net geboorteboeken opgehaald en straks met vriendje is kijken naar een leuk kaartje

7. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Heb jullie advies opgevolgd ben nu onderweg naar zh ze wilde me toch even zien....jullie horen t strx van mij xxx

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    Succes meid!!! Heb je een buddy trouwens??

9. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Sjaantje heel verstandig! Hopelijk heb je iemand bij je, en is het niks, zodat je lekker weer naar huis kunt!

10. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Goed zo Sjaantje, beter 1x teveel dan te weinig hoor! Hopelijk ben je snel weer thuis!

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjaantje, sluit me aan bij de andere dames!
    Vraagje aan de tweeling meisjes mama's en mama's to be...zijn ze bij jullie allemaal 1 eiig of niet?

Linnekepinneke, wist idd ook niet dat je echt de enige met twee jongens was jeetje...bijzonder dan he!!

HIer even naar de stad geweest, pffff dat is dus ook iets wat ik van mijn lijstje kan schrappen. Zelfs met buikband om (en volgens de vk is die van mij niet eens zo groot, niet de buikband maar mijn buik hihi) is dat niet meer te doen. Heb de hele weg in de auto harde buiken gehad en kon amper meer lopen van de pijn in de bekken. En dan echt maar een uurtje geweest he....kan daar zo van balen dan! Maar goed, ik hou maar voor ogen dat het nog een paar zware weekjes zijn en dan genieten. Oke op een andere manier zwaar wellicht, maar wel met je eigen lijf min of meer terug.

Beetje rare vraag hoor meiden, maar ik heb het idee als mijn darmen vol zitten en dat zitten ze regelmatig want afgaan kost wat moeite, dat ik de beebs dan minder voel...hebben of hadden jullie dit ook?

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben wel benieuwd hoe het met Sjaantje is hoor, is best een tijd geleden dat ze hier was...

13. rave angel

rave angel Actief lid

Nov 10, 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Wel bijzonder dat er niet zoveel jongenstweelingen zijn hier! De meiden zijn inderdaad sterk vertegenwoordigd.

@Bietje onze tweeling is twee-eiig.

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Nouuuu daar ben ik eindelijk t duurde en t duurde ze lieten zich niet goed zien op de ctg eigenwijsjes alles.was perfect waarsch voel ik minder doordat ze gedraaid zijn en hoofdpijn kan hormonene en iets meer vocht drinken zijn....thanks.voor jullie medeleven dames!!ga nu frietje eten!!haha xx

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    En een flesje water erbij hè sjaantje!? Fijn dat alles goed was!

16. naomi33

naomi33 Bekend lid

Aug 18, 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    Meisjes-Mama
    Rave Angel
    Bietje1972
    Jane1983
    mama van 3
    Bereke
    Samloes
    Missa

Jongen/Meisje-Mama
    Sjulie
    Sjaantje85
    Patroeschka
    Silvia009
    minniemouse25
    mm7
    naomi33
    Jongens-Mama
    Linnepinneke

17. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Fijn Sjaantje dat alles oke was1

Ben benieuwd bij welk lijstje ik mag, a.s. maandag weten we hopelijk meer!

18. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Fijn dat je weer terug bent Sjaantje!
    Nu idd maar veel water drinken!

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    Sjaantje: fijn dat alles goed was.. Houd het wel in de gaten meid.. Beter te vaak naar het ziekenhuis dan 1 keer te weinig!! En ze worden er immers voor betaald hoor ook snachts!

Bietje: hier weten we niet of ze 1eiig of 2eiig zijn. Ze hadden vanaf het begin een mooi tussenschot. Maar ze deelde wel de placenta. Dus wordt gewoon afwachten..

Jongenstweeling: ik weet dat er nog 2 meiden zijn die 2 jongens hebben (Jootje (schrijft mee in juni 2011 mama's) en Kabouter (schrijft mee in tweelingmama's) )

Hier is het nog steeds pittig. Alhoewel ik het eigenlijk steeds pittiger begin te vinden. De dames zijn wat onrustig vooral Lieke. Ze willen niet goed aan de borst drinken. Wat soms best frustrerend is. En na de nachtvoeding ben ik bijna een uur bezig om ze in slaap te krijgen... Iemand de gouden tip?

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Thanks meiden!!
    Had wel ff een rotsituati gister en wil het toch gaan melden bij de gyneacoloog volgende week...Omdat ik pas laat in t ziekenhuis kwam was ik eerst op de poli...ze konden geen mooie registratie krijgen via de ctg dus t duurde en duurde en om 5u gaan hun natuurlijk naar huis...dus moest om de verpleegafdeling(verloskunde)opnieuw gaan liggen voor de ctg...Komt er een hele lieve verpleegster die rustig alles installeerde en vroeg of het allemaal ging dus keurig netjes komt er z'n ouwe tang!!binnen weet je wat ze zegt??!!!Ja mmm ik wil niet dat je hier uren gat zitten rommelen met haar dit is een verpleegafdeling en hier hebben we helemaal geen tijd voor!!!
    Ik voelde me gewoon bezwaard?!Is toch niet normaal ofwel?Dit soort dingen horen er toch ook bij...maakt de drempel om te bellen alleen maar hoger toch!!(sorry moest ff spuwen)

Mama van 3 balen dat de meiden zo onrustig zijn...en wat de nachtvoeding betreft moelijk...Ik weet wel bij Jade die sliep overdag NOOIT de eerste maanden maar snacht's altijd prima dus helaas geen tips...sterkte!

En ja jongens mama's zijn in de minderheid!Een vriendin van me is ook zwanger van een tweeling zij heeft al twee meiden en krijgt nu 2 jongens!!!

Hoe is t verders hier??

Jade is vandaag naar de opvang even een dagje voor mezelf dus heerlijk!!

Xx

Share This Page