Nee joh ik ga morgen op pad voor een mooie kaart!!Als jij mij t adres wilt doorsturen! En iedereen mij een persoonlijke tekst wil mailen!Dan zorg ik dat t in orde komt sjaantjesmitshoek85@gmail.com Miss Q fijn dat je weer thuis bent neem de tijd met je man sterkte nogmaals! X
missq ik wens jullie een hele mooie uitvaart toe voor jullie mooie kindjes!! heel veel sterkte en fijn dat je weer thuis bent!!
sjaantje top idee ik stuur je morgen ff wat kee moet eerst werken zal dus s middags worden... fijne aaf iedereen
MissQ, fijn dat je weer thuis bent, lekker in je eigen omgeving... Sterkte met de uitvaart en natuurlijk verdienen deze kanjers een prachtige uitvaart... Hou je het besloten...?
Gek genoeg vloog alles me van de week ff aan.... In februari loopt mn verlof af... en ik wil zo graag weer werken maar kan nog niet echt iets vinden hier in de buurt... dagen thuis zitten ben ik ook zat... alleen maar poepluiers en flesjes om over te praten en de regen wanneer ik mn oudste op moet halen van school ) Met 4 kids ga je ook nog niet ff snel de deur uit... daarbij we hebben ook geen auto waar we met zn allen in passen.... Maar inmiddels zie ik het wel weer wat luchtiger.... vrijdag met zn allen, wel met 2 autos, naar de verjaardag van opa geweest.... vanmorgen lekker naar het bos geweest met zn allen... Nu dinsdag naar het CB met de twins, krijgen ze hun eerste prikkie... benieuwd hoe ze reageren.... en hoe zwaar ze zijn! Gijs weegt al lekker door
We gaan morgen eerst een gesprek hebben bij het crematorium om aan te geven hoe en wat, normaal doet een uitvaartmeneer dit bij jou thuis, maar omdat ze jonger zijn dan 24 weken, vallen ze overal buiten en moeten we alles zelf regelen. We houden het besloten ja. Manlief en ik hebben net wat mooie muziek uitgezocht en ik heb vannacht (kon toch niet slapen.....) een mooi stukje op papier gezet. Heb ook een paar gedichtjes gevonden die ik voor wil laten lezen. En nu naar bed. Slaap lekker meiden.
Hey meiden, ben niet zo heel vaak op t forum maar ben aangedaan door t nieuws van misq, wil haar ook heel veel sterkte wensen in deze hele moeilijke tijd. veel liefs tamaramama
Ik denk even kijken of er al nieuws is over missq en je bent weer thuis lees ik! Wat fijn zeg dat je lichamelijk weer bent opgeknapt en wat fijn om weer in je eigen omgeving bij man en zoon te zijn. Je hebt je kindjes trouwens prachtige namen gegeven. Sjaantje, ik stuur je even een mailtje Hier alles ok, leuk weekend gehad. Met dochter naar Mega Mindy show geweest. Ze vond het zo leuk dat ze echt verdrietig was toen het voorbij was. Ik zie allemaal mooie grote boxen voorbijkomen, lijkt me ideaal maar heb helaas geen plek in onze woonkamer, lukt net met een gewone box.
Ik ben nog verre van opgeknapt Sport, maar hoef mijn medicijntjes niet meer perse via het infuus. Waardes van mijn nieren en lever zijn nog erg hoog maar gaan heel langzaam omlaag.
lieve missQ dikke knuffel voor jou! Boxen; super gaaf! Die gebruiken wij ook op het kdv! Maar hier in huis ben ik blij dat ik plaatsje gevonden heb (net als sportmama) voor een box! Woonkamer is helaas niet zo groot namelijk luxe hoor als je dat kunt, lijkt me heerlijk!! hier gaat t redelijk, misselijkheid is nog zeker aanwezig maar stuk minder! vandaag shopping time voor beeb kleertjes!
MissQ: het is allemaal niet niks zeg... wat krijg jij het hard te verduren! Weten ze wel waar je zo ziek van bent? En ik kan niet uitdrukken hoe naar ik het vind om te lezen dat je nu bezig bent met de uitvaart. Maar heel waardig dat jullie op deze manier afscheid gaan nemen. Dat is zeker iets wat je ze nog kunt geven. Een hele hele dikke knuffel en ik hoop dat de lichamelijke klachten snel tot het verleden behoren.
Bezigbijtje: veel plezier! Box: ik gebruik de eerste tijd een eenlingbox. Ik heb er toch nog één staan. En misschien ga ik daarna over op 2. Hier: ik ben zo zachtjesaan bezig met de babykamer. Althans, ik denk erover na, heb nog niet zoveel gedaan Ze komen toch de eerste tijd bij ons op de kamer en de ledikantjes zijn nog bezet. Verder ongelooflijk maar waar, mijn werkgever heeft aangegeven dat ze het niet zien zitten als ik ga kolven op het werk... Waar bemoeien zij zich mee???? Ze denken echt dat zij zich alles kunnen permitteren. Maar goed, ik ga mij er nu echt niet druk om maken.
Belle jouw werkgever is zelfs verplicht om een geschikte ruimte in te richten voor kolvende vrouwen op een werkdag van 8 uur heb je recht op 2 uur voedingstijd, en je moet zelf bepalen of je die kolvend doet of daadwerkelijk naar je kinderen gaat om te voeden.. die uren worden ook gewoon doorbetaald ;0
Box..... ik heb een tweelingbox die weg mag... iemand interesse? Het is een koloniale box, met lade op de lade hebben wij zelf 7 gekleurde porseleinen knopjes gemaakt. Er zit een zilver boxkleed van kidzimpulz bij, en een box slinger met gekleurde sterren. Ik heb net namelijk de bopita brent besteld bij de babydump, hopelijk is het er morgen! Oh en ook een traphekje en een veiligheidssetje voor in huis, stopcontacten kastdeurtjes etc.. we zijn het allemaal kidsproof aan het maken haha. Ook heb ik 2x flexibath besteld, er past helaas net geen groot bibabad in mn douche, dus hopelijk vinden ze dat ook leuk om lekker in de badderen!
Ooooh mysun, ik zou jou nog een foto sturen idd. Ik maak er nu gelijk 1, ligt wel aan hun zooi (lees speelgoed) in! Wacht even... 5 min.....
De foto is erg wazig, heb ik met mijn telefoon gemaakt. Sorry, ik kan vanavond wel betere fotos maken, maar dan moet me vriend eerst even vertellen waar het snoertje van het fototoestel ligt...