Tweeling deel III

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by linnepinneke, May 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

Jun 5, 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @missq fijn te lezen dat je nu thuis ben!hopelijk gaat t gauw medisch gezien beter met je!! ik vind het leuk dat je je kindjes de laatste eer erwijs....of hoe men dat zegt. vergeef me als ik het niet goed schreef!!dus echt (brok in mn keel) afscheid nemen. vind ik onwijs sterk van jullie!
    dikke dikke dikke knuffel voor jou en je man!!

dames even binneval...wie had er van jullie ook alweer de maxicosi adapters???

en zijn deze met n ronde aansluitklip-ding of een ovale??? dat zei de mvr van e prena.. wij gaan de easywalker duo plus kopen bij de babydump.krijgen we 2de maxi,1 voetenzak plus tas erbij. dat scheelt ook weer.

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Oh het is wel een erg slechte foto zie ik nu...

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Oh en de box kan in 3 standen.

4. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

Jun 5, 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog een foto nu niet nodig hoor,laat m vanaf even aan mn vriend zien.is de box ook in hoogte verstelbaar?? oh en waar woon jij eigenlijk....als t namelijk erg ver rijden is,weet ik niet of mn mannetje het wel wil.
    kleur is zwart als ik t goed zie toch?? en als je de afmetingen heb??? is wel handig om te weten ivm plek hierzo :D ben lastig he

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    De kleur is bijna zwart. Hij kan in 3 standen.. Wij wonen in hilversum.

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Afmetingen... Ga ik even een rolmaat opzoeken!

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    90x115cm de binnenmaat is dan 1cm kleiner. Het boxkleed wat er bij zit, is op maat gemaakt door kidzimpulz.

8. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Ik dacht dat tweelingboxen 1 maat hadden, niet dus haha die van mij is 80x130

9. eh1978

eh1978 Lid

Sep 17, 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Hallo aanstaande tweelingmoeders,

Ik heb een aantal dingen aan het opruimen van mijn tweeling.
    De tweelingbox inclusief 2 boxkleden, de box is in hoogte verstelbaar door 6 blokken tussen de spijlen te plaatsen:
    View attachment 208091
    View attachment 208093

10. eh1978

eh1978 Lid

Sep 17, 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
  11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    Thats was me! Uhmm ik zal straks even kijken..is nu spitsuur hier.. zal dan wel even een foto maken. Maar wij hebben een easywalker van het jaar 2010..kan je daar ook mee verder?

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Meiden, de crematie is aanstaande woensdag om 18:00 uur.

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    wat zijn leuke (web) winkels waar ze goedkope kinderkleding hebben die erg leuk is? :D;)

14. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Missq, wat 'fijn' dat het geregeld is. Knuffel vanaf hier! Bezigbijtje, ik koo meestal op h&m en kleertjes.com die laatste is alleen niet erg goedkoop, maar ligt ook aan wat voor merkje je er koopt.

15. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

Aug 7, 2009
    2,204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och, ik lees nu het verdrietige bericht van missq.. Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en dochter, tegelijk ook gecondoleerd met het verlies.. Ik ben gewoon sprakeloos.. K wil je heel veel sterkte en kracht geven voor jullie gezin om dit verlies te dragen. We denken aan jullie! Dikke knuffel OTM

16. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Denken jullie dat je de baby kan voelen met 12 weken... Ik verklaar mezelf voor gek.. Maar toch denk ik echt dat het de baby is... Heel apart want het lijkt me onmogelijk!

17. ontzettendtrotsemama

Aug 7, 2009
    2,204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verder is er weer een hoop gekletst.. Ik merk dat ik het echt niet bij kan houden. Maar probeer jullie toch op de hoogte te houden van de vorderingen hier!
    Inmiddels alweer 27 weken onderweg! Vandaag weer bij de gyn geweest, en de meisjes groeien goed! Ze groeien helemaal gelijk op, dat is natuurlijk erg fijn! Verder zijn ze allebei gedraaid (boefjes!) en liggen ze nu allebei in een stuit. Maar volgens de gyn hebben ze nog een flinke plons vruchtwater en kunnen ze makkelijk draaien (oei als ik daaraan denk, auauau).

Verder is het kamertje behangen (roze pip behang) en is mn man nu 2 ledikantjes en een matras aan het halen. Ben erg benieuwd hoe het er allemaal uit ziet straks...
    Ook inmiddels de ieniemienie kleertjes aan het wassen! Ach wat zijn die kleertjes klein.. Hoeveel maatje 44 pakjes hadden jullie? Ik heb er nu voor allebei maar 1, dan een paar maat 50, rest is 50-56!

Verder prachtige grondboxen voorbij zien komen, die staat hier ook op het verlanglijstje. Eerst kan de 2 ling wel ff in de 1 ling box, en mn meisje van 1,5 in de grondbox, daarna kunnen ze ruilen en de tweeling in de grondbox (heb plavuizen met vloerverwarming) en mn meisje van 1,5 weer in haar eigen box :)! Lijkt me ook ideaal voor van de zomer!

18. ontzettendtrotsemama

Aug 7, 2009
    2,204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mm7, ik zelf heb de kindjes (alle 4) niet gevoeld voor de 20 weken! Zelf denk ik niet dat het kan met 12 weken.. Maarja wie ben ik?! Volgens mij kan het er ook aan liggen hoe je placenta ligt. Met een voorliggende placenta (aan jou buikkant zeg maar) voel je de kindjes pas later dan wanneer ie anders ligt is mij verteld.
    Maar t lijkt me heerlijk om ze al zo vroeg te kunnen voelen! Geniet ervan zou ik zeggen ;)! Hoe gaat het verder met je? Las van jou ook heftige verhalen! Lijkt me niet makkelijk, en je hebt er ook nog 2 die veel zorg vragen! K denk aan je!

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Ey meiden ben bezig t kaartje te schrijven dus voor diegene die er ook nog graag wat op willen hebben die nog nx naar me gestuurd hebben?

mm7 had jij t adres....

X ;)

20. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Mm7 dat kan zeker wel hoor ;)
    bij je 2e zwangerschap kan je je kindje eerder voelen om de doodsimpele reden dat je nu precies weet hoe het voelt ;)
    en met 12 weken kan het wel hoor meestal als je op een bepaalde manier zit of ligt

Share This Page