Ik ben ook van mening dat het wel kan hoor. Voelde het bij mijn laatste twee zwangerschappen ook heel vroeg. Bij de eerste twee trouwens later.
Otm, dankje gaat redelijk! Leuk he die kleine kleertjes! Voelen, tja het lijkt me erg vroeg ik ben wel erg dun misschien daarom. Isis en Vinn voelde ik duidelijk met 17 weken.. En met 19 voelde je het aan de buitenkant. Als ik met de angelsound luister is het hartje ongeveer 3 cm onder mn navel.. Af en toe schrik ik want daar voel ik telkens een soort dof tikje, en zo voelde ik de twins ook.. Blijf het alleen onwaarschijnlijk vinden.. Het is als ik wat gedaan heb en dan op de bank ga zitten rustig, dan voel ik het, dat was de vorigr keer ook zo... Ach we zien t wel wordt binnenkort vast duidelijker! Sjaantje mag het morgen ook? Moet even denken over tekst.....
mm7 nou het klinkt wel zo....wat je verteld,dat je al wat voelt als je mij vraagt. mn hubbie vind de box (sorry) niks.de kleur vind hij niet leuk en wil graag brede speilen. jaja steld wat eisen mn vent hier ... was vandaag weer naar het ZH met ons ventje. hij was te wild in zn bedje toen ik m slapen legde vanmiddag. hij sliep denk 45 min en werd krijsend wakker. dus naar de HA en toen ZH voor foto. nu naast het scheurtje in zn sleutelbeen, is ie ook nog s wat verbogen.nu klein bultje te voelen op zn schouder en n blauwe plek-streep te zien. ligt nu dus met mitella in zn slaapzak... ben benieuwd of hij gewoon door slaapt.......
mama van 3 ehm geen idee,zegt mij niets t model van 2010. ze zei dat t frame(stangen) van t nieuwe model oval is en de oudere modellen rond frame-stangen hebben....maar ze wist niet zo 123 vanaf welk model.......
Volgens mij heb ik het nieuwe model easywalker dan, die heeft ovale stangen zeg maar, niet rond.... De adapters klik je om de stangen heen, zitten ook van die ovale gleuven in.... Ik gebruik ze nog dus ik doe ze niet weg
ja dat bedoel ik, dus jij snap me wel weet jij nog in welk jaar jij m kocht??? in 2011 toch? wat flauw dat jij ze nog niet weg wil doen
Deden jullie de tweeling bij elkaar in de wieg de eerste maanden of in twee wiegjes? Ik heb mijn oog laten vallen op 2 kleine wiegjes, een tweelingwieg is mij te duur. Maar straks werkt dat niet...
Hier geen wieg maar lagen ze de eerste weekjes wel bij elkaar in het ledikantje....Dubbel opgemaakt 1 aan t voeteind en een gewoon....Ze vonden het heerlijk!!Wiegjes zijn over t algemeen wat kleiner of niet?Ik vond het persoonlijk in het begin erg fijn en lekker dat ze bij elkaar lagen.... Nu liggen ze alletwee op een apart kamertje
Hier liggen ze samen in een tweelingwieg van kindekeklein. Ik vind hem prachtig, en hier werkt het ook goed. Op hun eigen kamer slapen ze in 2 ledikantjes, deze staan tegen elkaar aan. Ook dat gaat prima. Sjaantje: ik heb je nog gemaild hoor!
Hier liggen ze allebei in een eigen wieg.... De eerste paar dagen thuis hebben ze in een wiegje gelegen, Al snel allebei in hun eigen wieg, en naar hun eigen slaapkamer, slapen dus samen op 1 kamer dat wel... Gijs ligt in de wieg waar manlief vroeger in heeft gelegen, Lieke ligt in mijn wieg en daar hebben Renske & Vera ook in gelegen... Staat erg schattig moet ik zeggen
Wauw!! Mijn lieve vriendinnetje heeft een easywalker Black edition voor ons gewonnen! Dat ding kost gewoon 950euro! Zo ontzettend lief van haar! Ben benieuwd of die helemaal compleet is, en wanneer we hem krijgen!! Ben helemaal hyper!!!! Whiiiiiiiiiiii!
Tjee Nikkijane, mazzelaar!! @mm7, ik voelde de tweeling ook al een beetje met 12 weken, dus kan best hoor! @belle, ik twijfel ook nog. Ik heb al 1 wieg (de schommelwieg van de Prenatal) en wilde via MP er nog 1 bij kopen maar nu twijfel ik dus... Bij elkaar in het ledikant kan natuurlijk ook en ik koop sowieso een extra ledikant die ik bij elkaar op het kamertje ga plaatsen. @sjaantje, je hebt mail van me!! Ben me aan het oriënteren op een kinderwagen. Meiden, wellicht weet iem. dat? Heeft alleen de wagen van Urban Jungle een tweepersoonswieg of zijn er ook andere?
nikki: waaauw!!! super hoor! had je zelf nog geen wagen? Hij rijdt zo fijn de easywalker!!! Sportmama: volgens mij wel ja . de urbun jungle heeft als enige een dubbele reiswieg.. Maar op de firstwheels en easywalker kunnen weer de maxicosi's Wiegjes: hier hebben ze welgeteld 2 weken bij ons op de kamer geslapen in 1 ledikantje.. allebei aan 1 kant..
Voor diegen die evt de adapters zouden willen het zijn deze.. Kennisgeving voor omleiding Sjaantje: heb je gemaild, hopelijk nog op tijd.. beetje druk hier geweest gister
Ja ik heb al wel een wagen, een lange zeg maar, met de reiswiegen achter elkaar ipv naast elkaar. Ook een super ding! Maar weet niet wat er allemaal bij deze wagen zit, ben super benieuwd!
De abc zoom? Ben ook erg benieuwd!! En mooie kleur ook! ( mocht je nog accesoires willen kopen moet je eens kijken op Kinderwagens, buggy's, luiertassen, speelkleden en nog veel meer... - BabySale.eu - vind alles voor je baby hebben ze vaak voetenzakken voor weinig) Hoe is trouwens het gesprek gegaan met je bedrijfsarts( of heb ik t gemist)