hebben die zwarte onderkanten/klik dinger ronde gaten zeg maar of ovale?? kan ik namelijk niet zien op de foto
nja bij deze: mn stangen zeg maar zijn ook ovaal. En de adapters ook. Dat gaatje wat je ziet gaan over die zwarte dopjes die op de stangen zitten. Maar het werkelijke klikgedeelte is dus ook ovaal Bekijk bijlage 208325 Bekijk bijlage 208328
Mamav3: heb wat gemengde gevoelens overgehouden aan het gesprek net de bedrijfsarts. Hij kan me namelijk niet ziek melden op basis van zwangerschap etc. Dan zou ik al een depressie moeten hebben, en dat heb ik niet. Dus nu moet ik er met m'n werkgever uit zien te komen. Ik zal vanavond even wat dingen voor mezelf op papier zetten, maar denk toch dat ik per 1 Jan iets zal moeten gaan doen, ws dan 1 dag per week iets administratiefs... Vind het nog heel moeilijk, en het gaat me eigenlijk gewoon te snel! Maar er is niks aan te doen... Ik zal voor mezelf na moeten denken wat ik wil en hoe ik het wil... Lastig lastig.
Nikki wat oneerlijk eigenlijk toch?!!!!!Ik vind het echt zo krom ik vind echt dat ze even naar je situatie mogen kijken hoor grrrrrrrr(kan dr echt boos om worden)Ik hoop dat je er mischien met je baas uit kan komen X
Ja best onredelijk... Als je kijkt zijn mijn meisjes nu pas 5 weken oud. En over 2 weken dus 7 wekn oud... De meest mensen gaan aan het werk als hun kindjes 10/12 weken oud zijn... Ik denk dat ik nu eerst 2 weken vakantie op neem, en dan rustig in ga werken. 1 Jan is me gewoon egt te snel, en ben bang dat als ik nu al begin ik over een paar maandjes de klap krijg, en er landt uit ben... Er belde net een collega, en die was wel heel lief. Ik sta pas op 27 feb ingepland, dus er is vanuit het team geen druk! Ik zal eens gaan rekenen hoe ik het allemaal hebben wil.
Is ouderschapsverlof geen optie?Ik weet niet precies hoe dat allemaal werkt hoor....gooi effe een balletje op haha!(of hoe je dat ook zegt)
hey meiden, Wat een dilemma met je bedrijfsarts, heeft idd geen inlevings vermoegn. Hoop voor je dat je er met je baas wel uit kan komen. Ik heb trouwens voor de a.s mama's nog 2x koelstra autostoeltjes in vrolijke kleuren staan, wij hebben een kinderwagen met maxi cosi gekregen voor onze nieuwe telg, mag weg voor een klein prijssie, iemand intresse? Marktplaats.nl > 2x koelstra maxi cosi`s - Kinderen en Baby's - Tweelingen en Meerlingen hier is de link, wij hebben er met onze twins veel plezier aangehad, hebben ook goeie veiligheidssterren. liefs tamaramama
Ouderschapdverlof is onbetaald, dus weet niet of dat een optie is. Moet ik berekenen. Ik ben nu aan het rekenen met de vakantiedagen die ik nog heb.
Ouderschapsverlof is onbetaald maar je kan bij voltijd ouderschapverlof wel 650 euro per maand terug krijgen van de belastingdienst. Overigens vind ik het onzin, jij bent 'overspannen' (het is je allemaal even te veel) vanwege het verloop van je zwangerchap, dit valt gewoon onder ziekte door zwangerschap hoor. Misschien kun je het hier op het forum even voorleggen aan het UWV, want ik weet bijna zeker dat wat je arboarts zegt niet correct is.
Even blij : Ik ben vandaag 12 weken zwanger! Mn banner klopt niet... maar we zijn maar mooi door die eerste 12 weken heen, voor mn gevoel is het nu echt! Ben erg blij!
wat hebben jullie weer veel gekletst! wiegjes: Hier hebben ze best lang met zn tweetjes in 1 ledikant geslapen. Ze vonden het heerlijk! En dan naast elkaar, dat ze naar elkaar konden kijken. Totdat ze te groot werden en niet meer in 1 bedje paste. Nu slapen ze in hun eigen ledikant die ik tegen elkaar aan gezet heb. Zo kunnen ze elkaar nog wel zien. arboarts: Ik vind het belachelijk dat hij niets voor je kan doen. Ik zou het inderdaad op overspannen gooien, want wat je ons verteld klinkt dat ook zo en of dat nu wel door zwangerschap, bevalling en dergelijke komt of niet, overspannen is overspannen. Ik zou toch nog een keer op gesprek gaan. Gewoon zeggen dat je het niet meer aankan, dat je in de knoop zit mer jezelf. Anders krijg je later de klap en zit je alsnog in de ziektewet.
Mm7: van harte meid!! ik vond idd de 12 weken altijd toch een geruststelling! Had je al de combitest gehad? en uitslag? En hoe gaat het met je misselijkheid?
Vanmorgen naar het bureau geweest met onze jongste telgen. Prikjes gehad en weer op de weegschaal natuurlijk. Gijs weegt inmiddels 5380 gram & 57,5 cm lang, Lieke 4440 gram & 54 cm... Maatje 50 mag ik wel op gaan ruimen denk ik zo... En nu liggen ze heerlijk te slapen... das dan wel weer een voordeel van inentingen, haha! Maar ze lieten goed van zich horen, Lieke was gewoon boos, keek boos uit haar oogies en zette me daar een keel op! We zijn druk op zoek naar ander vervoer, iemand ervaring met de Seat Alhambra of de Ford Galaxy...? Hoe is de ruimte erin, ruimte genoeg voor de tweelingwagen...? Hier is het het heerlijk rustig, manlief is vrij maar die ligt ff op bed, heeft Renske meegenomen dus die slaapt ook en de oudste is op school.... Der staat een mand vol met vouwwas maar die staat er straks ook nog wel ff lekker mama tijd, op dinsdag heb ik die eigenlijk niet aangezien ik dan altijd wel wat te doen heb En echt hoor, de jongste telgen slapen door, durf het nu wel hardop te zeggen Savonds om 22.30 de laatste fles, rond 2315 in bed en sochtends tussen 6.30 en 7.00 uur horen we ze weer. Soms af en toe er nog uit om een speen te geven of er een op de buik te draaien maar thats it, oh zo lekker! Zo nu tijd voor thee
@arboarts... ik herken het helemaal.. Mijn jongste was een huilbaby, heeft 7 weken in het ziekenhuis gelegen en ook ik moest gewoon weer aan het werk volgens het UWV! Alle klachten die niet lichamelijk zijn, zien hun niet als klachten ten gevolge van zwangerschap of bevalling! Echt zzo triest! Ik heb iom mijn werkgever toen bezwaar gemaakt, nou die arts die ik toen had was helemaal een eikel eersteklas! Oeioei als ik dit schrijf wordt ik weer pislink! Wij zaten in een baby-ouder project (met indicatie van JGZ zelfs!) van 5 maanden (dus totdat mn dochter 7 maanden was). Nou ja om een lang verhaal kort te maken, "psychische" klachten kennen ze daar niet.. Maar ik zou me als ik jou was wel ziek melden per 1 januari. DIt valt dan niet meer onder het UWV ( de overheid dus) maar onder de ziekteverzuimverzekering van je werkgever. DIe schakelt een arbodienst in en daar ga je samen een terugkomplan mee bespreken. Ik wil je echt aanraden om dit te doen! JE bent er geestelijk nog echt niet aan toe, en niemand heeft er wat aan als jij weer gaat werken, en over een halfjaar kom je thuis te zitten met een burn-out! Je heb 2 kindjes waar je voor moet zorgen, en geloof mij, gewone arboartsen hebben WEL begrip voor jou situatie! Zelfs mijn man heeft maanden in de ziektewet gezeten door alles wat er met onze kleine meid is geweest! En daar hadden ze heel erg veel begrip! Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt, en meis, denk om jezelf!!
@sjaantje, ben je helemaal vergeten te mailen... Maar zit hier nog steeds met een zieke man wil je er iets in zetten namens mij???