Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    MissQ heel veel sterkte vanavond! Hoop dat het een hele mooie dienst gaat worden! Ik brandt vanavond een kaarsje voor jullie!

2. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    MissQ: ik vanuit hier heel veel sterkte vanavond. Ik hoop dat het een prachtige uitvaart word voor jullie twee kleine wondertjes.
    Liefs!

3. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    MissQ een hele mooie uitvaart toegewenst met alle dierbaren om je heen
    sterkte toegewenst voor de komende tijd

4. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Nou, ik heb even advies gevraagd aan een vriendin. Zij is maatschappelijk werkster in het ziekenhuis, en heeft dus vaker met dit bijltje gehakt.
    Zij geeft aan dat ik onder druk word gezet en dat die bedrijfsarts gewoon een eikel is. Ze vind het ronduit belachelijk dat hij aangeeft dat ik 'de deur uit moet', en dat dat ten goede zou komen van de verwerking. Zij denkt dat ik gewoon rust nodig heb om alles een plekje te kunnen geven.
    Dat denk ik zelf ook... Als mensen me nu vragen hoe het gaat moet ik al bijna huilen, dus dat betekend al dat iets niet helemaal goed zit.
    Ik heb geprobeerd om voor m'n werk een schema op te zetten zodat ik wel per 1 januari wat ga doen, maar het voelt gewoon verkeerd, en heb er slapeloze nachten van.
    Ik ga dus vanavond naar mijn leidinggevende mailen dat het me echt nog niet lukt en ik tijd nodig heb.

Ik zie wel hoe ze er op reageert. Ook ga ik morgen de huisarts bellen, misschien dat hij wel een medische noodzaak ziet...
    En als dat alles niks uithaalt ga ik dan toch maar naar een psycholoog.
    Niet zozeer voor mezelf, maar om m'n gelijk te halen. Ik zuig dit namelijk niet uit m'n duim.
    Wel ronduit belachelijk dat dit allemaal nodig is.
    Helemaal na een periode die al zo heftig is geweest. Ik ben nu toe aan rust, en nu moet ik nog steeds sterk zijn en ergens voor vechten...

Zo, even m'n frustraties van me af geschreven.

5. lieve misQ en man heel veel sterkte voor nu en ook de komende tijd.. wat mooi en waardig hoe je er overschrijft.. en dat terwijl het zo groot verlies is..

nikijane:
    Laat je niet gek maken, gewoon in de ziektewet blijven hoor heb niet alles gelezen maar idd ga naar de ha.. meid veel sterkte.. liefs van yippie

6. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Dank je yippie!;)

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Missq ik heb de hele dag aan jullie gedacht....hoop dat jullie een mooie crematie hebben gehad ....in hoeverre dat mooi kan zijn :(

Heel veel sterkte met het geven van een plekje de komende tijd, zal niet makkelijk zijn....knuffel

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Nikke je bedrijfsarts heeft niet in jouw belang gehandeld je kan een second opinion eisen bij een onpartijdige berdrijfsarts zelf een van het uwv kan je aanvragen kost je 50 euro geloof ik...

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Lieve meiden, we hebben een hele mooie uitvaart gehad, precies zoals wij hem wilde. We zijn net thuis, manlief is de hondjes uitlaten en daarna tabletten innemen en naar bed. Wekker laten we morgen even voor wat die is..

10. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Missq, wat fijn dat jullie het hebben kunnen doen zoals jullie het fijn vonden. Ik wens je enorm veel kracht toe de komende tijd!

Nikki, laat je niet gek maken hoor. Het is heel heftig. Ik zou een SO aanvragen, en sowieso naar je huisarts toe. En leg hem alles uit, ook van de arbo etc,

All, vandaag bij CB geweest, twins goed gegroeid... dus helemaal fijn. We mochten alleen geen normale melk meer geven tussen de middag, echt pas vanaf 1 jaar. Ik zei ze krijgen nu : smorgens een fles opvolgmelk en savonds een fles opvolgmelk, en tussen de middag bij hun boterham normale melk of karnemelk. Maar het is uit den boze vanwege hun nieren?!!?!?!
    Maar goed dan maar een slechte moeder, ik geloof dr niks van, dus ze krijgen gewoon een beker melk. Maar goed... Ook na de vk geweest, en nog steeds is het twijfelen over de uitgerekende datum. Dus....... morgen tijdens de combitest moet het opnieuw gemeten worden. Ze twijfelen omdat het zo vroeg gemaakt is de termijn echo.. En omdat mn baarmoeder nu de grootte heeft van 14 weken. Dus........ ben nu eigenlijk wel heel erg benieuwd wanneer ik uitgerekend ben haha.. ze vond mn buik erg gegroeid in 2 weken, en we hebben het hartje weer gehoord, verder alles prima dus.

11. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mm7 en ik mocht met 11 maanden al volledig over stappen van het cb op normale melk... Handig he dat ze landelijk 1 richtlijn hebben AHUM....

@missQ, heel fijn voor jullie dat het een mooie dienst was! Heel veel sterkte in deze zware tijd!!!!

12. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

MissQ: ik ben blij dat de uitvaart precies was zoals jullie wilden, dat is iets om te koesteren. Groot gelijk dat jullie de wekker laten voor wat het is.

mm7: ik meen dat het met het zoutgehalte in gewone melk te maken heeft. Dat is te hoog voor kindjes onder de 1. En dus voor hun niertjes. Maar hoe nauw het genomen moet worden?? Geen idee...

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    MissQ: wat fijn dat het zo mooi was, en zoals jullie wilden! Koester het!

Mm7: wat is dat nu weer voor onzin?! Zou idd gewoon blijven geven tussen de middag hoor! Met M mocht ik met 10 maanden al volledig over... Word zo moe van al die richtlijnen.
    De tweeling moet nu ineens ook vit d krijgen naast de flesvoeding... Is ook weer iets nieuws... Naar mijn idee is dat gewoon om de fabrikanten te spekken... Dus ik doe er ook niet aan! ;)

14. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Vitamine d, dat moest ik pas geven bij normale melk...

15. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ja, das nu dus ook weer veranderd...

16. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Dat had ik dus ook niet gedaan he... Moeten ze maar in de poeder stoppen!

@hier, Noah heeft zn eerste 3 stapjes los gezet :-D

17. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    missq wat fijn om te horen dat het mooi is geweest koester de bijzondere moment en heel veel sterkte verder!!

klopt vit D is veranderd en moet je nu ook geven bij kunstvoeding

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    vit d extra erbij geven is mij NIKS over verteld??????????dus t betekend dat mijn tweeling al 5 maand geen vit d binnen krijgt?lekker dan!

19. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hier vertelde degene die de intake voor het CB kwam doen dat ze ook vitamine D moesten krijgen.... Maar geef de twin het ook niet hoor.... volgens mij krijgen ze voldoende binnen met de flesvoeding en het naar buiten gaan.... en net wat Nikki zegt... lekker fabrikantje spekken :-S

MissQ, Fijn dat jullie een mooi afscheid hebben kunnen geven aan jullie kanjertjes.... Sterkte met het verwerken van alles...

mm7. Wauw, spannend nog wanneer je bent uitgerekend.... En wat betreft die gewone melk... volgens mij ben ik toen ook eerder over gegaan, net toen de bus leeg was bij de meiden.... ze dronken het prima, stukken goedkoper ;) Lekker laten drinken!

Hier waren Gijs & Lieke dinsdag na de prikjes een beetje van slag, Gijs helemaal die huilde steeds, best zielig... En op een gegeven moment beide aan het brullen, wat een herrie! Vera vroeg al of de tv harder mocht ze kon het niet verstaan haha! Gister nacht kwamen ze dan ook om half5 maar vanmorgen was het weer half 7 en nu slapen ze nog! Zo maar ff kijken :)
    Bijna kerstvakantie, heerlijk, niet dat gestress smorgens om alles optijd aangekleed te krijgen en op tijd op school te zijn :D
    Gister kerstviering gehad op school, was erg leuk en gezellig.

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sjaantje: er zit nog wel volgens mij in de melkpoeder, tenminste bij etos huismerk wel. Maar ze hebben de dosis weer eens omhoog gegooid en zeggen nu datje naast kv dus ook vit d moet geven.. Ik doe het niet!!

Melk: nou hier met 8 maanden bij t.imo helemaal overgegaan op normale melk,yogi,vla,yogurt.. Meneer wilde absoluut geen opvolgmelk meer. Hij hield stijf zijn mond dicht. Maakte niet uit waar we het in deden( fles,tuit,gewone beker). Dus tja. Hij heeft er niks van gekregen hoor. Is kern gezond en heeft niks aan zijn nieten o.i.d.

Deel Deze Pagina