Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @sjaantje goed om te lezen dat alles goed was!! veel drinken hoor!!

@jongens mama's heeft kleintje ook niet twee jongens??

@ 1 of 2 eiig die van mij zijn als het goed is tweeeiig

@ hier een wat betere nacht gehad gister middag en avond veel harde buiken als ik van de bank kwam en als ik wat deed nu rustig hier... Vandaag komen de laatste dingen voor de baby kamer :)

@mama van 3 heb je al een bakkerzak?? mijn dochter was ook heel erg onrustig heb toen een bakkerzak gekocht en tjee zeg ze sliep gelijk door s nachts!! was echt een uitkomst..
    En misschien is het verstandig om s avonds en s nachts flesv te geven omdat je de hele dag bezig bent, is je borstv minder vet,misschien dat ze niet vol zijn...

2. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Hoi meiden, ik wil het aantal jongentjes wel even ophogen hoor! ;)

Als alles goed gaat krijgen we in oktober 2 mooie mannekes.
    Volgende week heb ik de 20 weken echo, maar met de 16 weken echo was al overduidelijk dat het 2 jochies waren.

Ik wil ze alleen zo graag gaan voelen, maar helaas... het is nog rustig in mijn buik. Heb ook het idee dat de 2 placenta's voor liggen, want mijn buik is hard en baarmoeder komt al meer dan 10cm boven mijn navel uit. Weet nog niet precies hoe de placenta's liggen maar dat hoor ik volgende week wel!

Ik ben inmiddels 5 kilo aangekomen. Is dat veel of weinig?!

Groetjes!

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Emesve ik vindt het netjes de kilo's hoor!!Hier inmiddels 21 kilo er eraan pffffff haha
    En wat leuk twee jochies zet ze dr maar bij in het lijstje!!

Mama van 3 wat missa zegt een bakerzak doet ook wonderen die hadden wij hier wel ziet er beetje zielig uit maar vaak vinden ze het heerlijk!!

missa hoe is ie meis rustig aan doen he!!Leuk de babykamer afmaken heerlijk toch!!

Xx

4. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sjaantje, jeetje wat een doos daar in dat ziekenhuis idd! Net wat ik vorige keer al zei, je voelt je al bezwaard om te bellen en dan zo'n reactie!! Ik zou dat dus aankaarten de volgende keer bij de gyn hoor...ik word er al obstinaat van, echt belachelijk!!
    (sommige mensen hebben waarschijnlijk de verkeerde baan gekozen denk ik dan)

@Mama van 3, ik weet niet of het hetzelfde is, maar vriendinnen van mij en mijn schoonzusje zweren bij de puck a baby, sinds ze die gebruiken slapen hun kindjes heerlijk. Wat betreft bv kan ik je niet ondersteunen, dat is bij mij nooit gelukt en ga ik dit keer ook niet doen. Misschien idd snachts toch een flesje ipv borst...je moet er ook niet aan onderdoor gaan toch! Je hebt nog een mannetje rondlopen.

In het lijstje mis ik trouwens nog Emav, maar ik weet even niet meer wat zij nou kreeg.

Hier gaan ze er trouwens aldoor van uit dat het een eiig is, tussenschot wel zichtbaar, maar niet heel dik of zo en ze delen idd ook de placenta. Zou dus ook nog anders kunnen zijn, maar goed we gaan het wel zien. Ik las van de week ergens dat ashley en mary kate olsen ook twee eiig zijn en die lijken toch enorm op elkaar!! Blijft een bijzonder verschijnsel he!

5. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @ Bietje1972: Mijn gyn zei dat de placenta's ook wel eens aan elkaar groeien, dus dat het wel 2 eiig is, maar net lijkt alsof ze een placenta delen.

6. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Meisjes-Mama
    Rave Angel
    Bietje1972
    Jane1983
    mama van 3
    Bereke
    Samloes
    Missa

Jongen/Meisje-Mama
    Sjulie
    Sjaantje85
    Patroeschka
    Silvia009
    minniemouse25
    mm7
    naomi33

Jongens-Mama
    Linnepinneke
    Emesve

7. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ik kreeg bij 11 week mijn eerste echo toen zei de gyn dat het twee eiig is, maar dat het eigelijk ook nog 1 eiig kan zijn ze hebben elk hun eigen placenta en hun eigen vruchtzak en ook een tussen schot, maar het zijn twee meisjes, als ze straks qua uiterlijk heel veel opelkaar lijken identiek en qua doen en laten kan het alsnog 1 eiig zijn..... je kan daar achterkomen via een bloedtest of dna, maar ik ga er vanuit dat het tweeeiig is we zullen zien

8. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    30 % kans dat het alsnog 1 eiig is

9. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Yippie ik sta niet meer alleen haha en nu je t zegt... Ons kleintje heeft ook 2 mannen!!!

10. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Meisjes-Mama
    Rave Angel
    Bietje1972
    Jane1983
    mama van 3
    Bereke
    Samloes
    Missa

Jongen/Meisje-Mama
    Sjulie
    Sjaantje85
    Patroeschka
    Silvia009
    minniemouse25
    mm7
    naomi33

Jongens-Mama
    Linnepinneke
    Emesve
    Ons kleintje

11. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Wat gaan ze eigelijk precies opmeten en bekijken bij de 20 weken echo??

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  13. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @emesve, ze meten alle organen op, letten op het syndroom van down, open ruggetje, hazelipje en mocht je een een-eiige tweeling krijgen wordt er gelet op TTS maar dit zou iedere keer moeten gebeuren!!

14. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mama van 3, smelt smelt wat een dotjes zeg!!! Kleed je ze altijd anders?

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Uhm ja! Want anders haal ik ze niet makkelijk uit elkaar, en vooral snachts met voeding vind ik dat wel fijn.

16. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Haha ik krijg die vraag ook altijd maar dan andersom haha

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    kleed jij ze dan wel altijd hetzelfde?

Ik vind het soms wel leuk. Meestal kleed ik ze wel hetzelfde maar dan net een ander kleurtje.

18. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    wat een schatjes!!!

19. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier is het zo veel mogelijk hetzelfde maar dan vaak wel ander kleurtje of ander printje

20. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Jullie hebben weer heel wat gekletst!
    Ik kom net terug van m'n werk! Hebben m'n diensten aangepast, en moet 29juni naar de bedrijfsarts. Per 1 juli komt er ws een invalkracht al mijn diensten overnemen, en kan ik kantoor werkzaamheden doen! Fijn vooruitzicht! En dan ws per 1 aug volledig in de ziektewet. Dan ben ik 26weken zwanger!

Mama van 3: vervelend dat je dames 's nachts zo slecht in willen slapen. Idd misschien inbakeren, of een flesje. Dan ben je zelf ook wat minder lang bezig...
    Succes!

Vannacht gedroomd dat we twee meiden krijgen, maar mijn gevoel zegt twee jongens... Lekker tegenstrijdig! Hihi!
    We zullen het (hopelijk) zien vrijdag!

Deel Deze Pagina