MissQ: zal weer een emotionele dag zijn vandaag... Gaan jullie ook iets 'speciaals' met de as doen? Of hebben jullie daar nog niet over na gedacht?
Lieve MissQ heel veel sterkte vandaag... Dan zijn jullie kanjers gelukkig thuis voor de kerstdagen. Ik snap dat het niet voelt als een feestdag jullie kerst.maar ik weet zeker dat er voor jullie 2 hele heldere sterren zullen schijnen in de hemel en in jullie harten.. knuffel
He lieve dames. Nog steeds last van harde zere buiken. Vanochtend afspraak arbo arts gehad.mag niet meer terug aan t werk. Zit nu ff broodje te eten en bel zo de gyn want zit me toch niet lekker!!!!!! Raar gevoel erbij! MissQ sterkte vandaag!wel fijn dat jullie 2 kleintjes dan thuis zijn,toch een soort vN bij jullie!! Dikke knuffel!!
Ik heb hier een zielig klein mannetje thuis! Heel sneu! Hij heeft een zere piemel... Is helemaal rood en opgezet, echt helemaal dik. Lijk alsof het hem pijn doet na het plassen, net alsof er urine in blijft zitten of zo... Zo zielig. Ga straks met hem naar de huisarts. Hoop dat ze hem kunnen helpen.
MissQ: een mooie gedachte dat jullie kindjes nu thuis zijn. Mysunshine: verstandig dat je gebeld hebt. Ik ben benieuwd wat de gyn zegt, maar misschien laten ze je toch even komen ter controle. Nikkijane: auw, dat klinkt als heel pijnlijk! Wat zou dat kunnen zijn? Iets van een urineweginfectie?? Hopelijk niet iets wat te lang hoeft te duren. Arm ventje. Beterschap! Hier: ik heb al een paar dagen last van mijn rug. Balen, het ging net zo goed allemaal. Ik heb dus nagenoeg geen harde buiken meer en dat is heerlijk. Alvast hele fijne kerstdagen voor iedereen!!!
Nikki auwtsch dat klinkt best piinlijk!! Sneu voor je mannetje!! Ik ga nu naar het ziekenhuis.moet langs komen. Duimen jullie voor mij mee,ben wel zenuwachtig en die hormonen helpen niet mee. Blegh!
Het voelt inderdaad fijn dat ze nu eindelijk thuis zijn. Ik krijg van mijn ouders een ashangertje, wil iets van een baarmoeder met daarin 2 foetusjes met hun hoofdjes naar dezelfde kant en een schuin tussenschot. Daarnaast willen we graag nog een mooi urntje, maar wat zitten daar lelijke dingen tussen zeg! Heb nog niet echt iets gezien wat ik mooi vind. Ze zitten nu in een urntje van het crematorium, mooi, strak, zilverkleur.
Succes MySunshine, fijn dat je zo snel op controle mag. Is er iemand die met je meegaat? Dat is misschien nu wel zo fijn..
MissQ: bedoel je een hanger voor aan een ketting? Dan heb je ze altijd dichtbij je... Hoe is het met jouw gezondheid nu? Voel je je lichamelijk al wat sterker worden? Je komt sterk over in jouw berichtjes, maar we zien niet de vrouw achter de berichtjes... Heb je veel steun aan mensen uit jouw omgeving, jouw man etc? Mysunshine: ik hoop dat het gewone harde buiken zijn en dat er niet iets anders aan de hand is. Maar héél goed dat er even naar gekeken wordt.
Dank voor jullie lieve berIchtjes!! Ik word opgenomen.word nu alleen even gekeken in welk ziekenhuis.of dicht bij huis of toch in t umc. Ik ben enorm geschrokken maar kan t goed begrijpen nadat wat ik voel! Vele!!! Harde zere buiken. Willen me ook aan de weeenremmers doen en longrijping geven. Moet eerlijk zeggen dat ik best bang ben. Maar onthoud ook dat t net zo goed kan zijn dat ik over 2 dagen weer thuis ben. I HOPE SO!!! Want hey het is tenslotte van t wekend kerst.....
sunshine; jeetje wel ff balen denk ik, of niet? Maar andere kant je bent daar in hele goede handen! Duim dat je kerst thuis bent! liefs missQ; je klinkt heel sterk, hoop dat je dat ook zelf zo voelt en dit je erdoor heen kan krijgen! Liefs
Lieve MySunshine, wat goed dat je in het ziekenhuis bent geweest en ze je hebben gecontroleerd. Jij bent "gelukkig" al over de termijn van 24 weken zwangerschap heen, dat wanneer je kleintjes geboren zouden worden (wat ik nu uiteraard nog niet voor je hoop), ze ook daadwerkelijk iets voor jou en jouw kindjes kunnen betekenen. Ik hoop dat ze je op een goede afdeling plaatsen waar je veel steun aan het verplegend personeel hebt. 1 tip, praat over wat je voelt en durf op het alarm belletje te drukken als er iets is. Heel veel sterkte in het ziekenhuis en hopelijk mogen jouw ukkies nog een week of 8 in jouw veilige buik blijven zitten.
Mysun, wat klote zeg. Hebben ze je bmm opgemeten? En weet je al welke weeenremmers je krijgt? Hebben ze ook gesproken over longrijping? Zo niet, dan zal ik dat ter sprake brengen als ik jou was, dit is namelijk erg goed voor de ontwikkeling van de longen van je kindjes. @over de bevalling. Ik ben ingeleid nadat mn vliezen gebroken waren bij 36+2. Ik had geen weeen, zelfs niet een harde buik vandaar inleiding. Nog geen 2,5 uur later had ik 2 kindjes, Isis geboren in hoofdligging Vinn geboren in stuit. Geen pijnstilling, 2 kleine hechtingen. Super bevalling, kijk er ook met plezier op terug, en hopelijk gaat de bevalling van de zomer net zo voorspoeding en gemakkelijk. (Wil nu thuis bevallen.) Ik ben 1 dagje vooruit gezet, ze dacht eigenlijk 2... maar we hebben de middenweg genomen. Ik ben vandaag dus 12+4. Nekplooi was 1,5, en bloeduitslag krijg ik volgende week van de combitest. Baby was lekker aan het rondzwemmen. Missq, knuffel!
My sun: heel veel sterkte! Weet wat je doormaakt!! Heel heftig allemaal! Kan me voorstellen dat je bang bent! Was ik ook!! Vraag ook een gesprek met de kinderarts aan als blijkt dat er echt wat gaande is. En vraag eventueel of je op de nicu mag kijken. Vond ik heel fijn. Ik hoop natuurlijk van harte dat ze nog heel lang blijven zitten!! Ben bij de dokter geweest. Mannetje heeft een schimmeltje... Dus een zalfje en heel vaak verschonen!! Het liefst in een onderbroek laten rondlopen, dus mooie tijd voor zindelijkheidstraining!
Jemig sunshine, ik denk aan je. Missq ook aan jou denk ik maar dan al de hele tijd. Hier gaat het goed, mijn man is ziek dus veel gekreun en geklaag hihi, mannen. De hele dag al een beetje niks doen en vanmorgen even naar de stad en de babyoutlet winkel, nog twee mt44 rompers en twee mt44 pakjes gekocht voor een leuk prijsje, sokjes en twee prachtige baddoeken gekocht. En de aanvullende bekleding van een van de wiegjes van de donkey opgehaald, die was nog in bestelling. Nu heerlijk vakantie met z'n alle. Iedereen ondanks alles toch fijne dagen! Liefs
Mysunshine, inderdaad hopen dat je met de kerst weer thuis bent, aan de andere kant ook fijn om te weten dat je in de gate word gehouden. We gaan vanavond voor het eerst babyzwemmen ben benieuwd ze zijn pas 9 weken dus volgens mij zijn we nog wat te vroeg maar het zwembad gaf aan dat het al wel kon.